صفحه اصلی انجمن سایت ثبت نام تماس با ما پست الکترونيک آرشيو نقشه سايت طراح
آمار کاربران
نام کاربری :
رمز عبور :

رمز عبور را فراموش کردم ؟
آمار مطالب
کل مطالب : 47
کل نظرات : 0

آمار بازدید
بازديد امروز : 4 نفر
بارديد ديروز : 27 نفر
بازديد هفته : 33 نفر
بازديد ماه : 1532 نفر
بازديد سال : 3890 نفر
بازديد کلي : 53879 نفر

وضیعت آنلاین
افراد آنلاین : 1 نفر
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود
چت باکس




captcha


امکانات


دانلود فیلم های YouTube بسیار شگفت آور است و دلایل زیادی برای امتحان کردن آن وجود دارد. مثلا. این امکان را برای شما فراهم می کند که بدون اتصال به اینترنت تماشا کنید ، که ایده آل برای سرگرمی خود در هواپیماها ، قطارها و سفرهایی به مکان هایی است که دسترسی به اینترنت قابل اعتماد موبایل ندارند.

اگر برنامه تلفن همراه با اجازه داده محدود داشته باشید ، بارگیری فیلم های YouTube نیز بسیار عالی است. شما می توانید آنها را با استفاده از Wi-Fi خانگی خود بر روی تلفن خود بارگیری کرده و بدون اینکه خطری نسبت به اختصاص داده های خود داشته باشید ، آنها را در حال حرکت مشاهده کنید.

از همه بهتر ، شما می توانید این کار را بصورت رایگان انجام دهید. خود YouTube برخی از ابزارهای رایگان را برای کار (از طریق دسک تاپ و موبایل) فراهم می کند ، و همچنین بارگیری های رایگان یوتیوب شخص ثالث نیز وجود دارد که می توانید از آنها نیز استفاده کنید. در ادامه بخوانید تا بدانید چگونه

اگر فقط می خواهید موسیقی را از فیلم ها ذخیره کنید ، یا صدا را برای تبدیل آن به پادکست حذف کنید ، راهنمای ما را به بهترین مبدل های YouTube به MP3 و بهترین ویرایشگرهای ویدیویی رایگان برای ویندوز ، macOS و Linux بررسی کنید. از دستگاه تلفن همراه استفاده می کنید؟ بهترین ویرایشگر ویدیو برای آیفون شاید چیز بیشتری باشد.

آیا بارگیری فیلم های YouTube قانونی است؟
استفاده از برنامه های شخص ثالث برای بارگیری فیلم های YouTube با شرایط خدمات YouTube مخالف است - که بیان می کنند شما فقط قادر به پخش مستقیم فیلم ها از سرورهای آن هستید. بارگیری فیلم های YouTube همچنین شما را به دلیل نقض احتمالی حق چاپ کپی می کند ، مگر اینکه مجوز حق نسخه برداری را داشته باشید ، در حوزه عمومی است ، یا خود شما صاحب این ویدیو هستید.

به گفته این ، YouTube روشهایی برای بارگیری فیلم ها از طریق سرویس وب و برنامه های خاص خود ارائه می دهد. در این راهنما نحوه انجام این کار را توضیح خواهیم داد و سایر گزینه های موجود برای iPhone ، Android ، Mac و PC را برای شما در نظر خواهیم گرفت.

تقسیم کننده

بهترین بارگیری کننده YouTube در حال حاضر موجود است:
WinX HD Video Converter Deluxe
از بین همه بارگیری کنندگان یوتیوب که سعی کرده ایم ، WinX HD Video Converter Deluxe چشمگیر ترین است. این فقط فیلم ها را نمی گیرند - بلکه می تواند آنها را به تقریباً در هر قالب تبدیل کند ، محتوای DVD ها و دیسک های Blu-ray را جمع کند و به شما امکان دهد خودتان را بسوزانید. محتوای آن را با سهولت کار می کند. این برخلاف نرم افزار زیر رایگان نیست اما ابزاری قدرتمندتر پیدا نخواهید کرد.

ویدئوهای YOUTUBE را در رایانه WINDOWS بارگیری کنید
4K Video Downloader4K Video Downloader دانلود و نصب رایگان ویدیوی YouTube است که برای استفاده بسیار ساده است (اعتبار تصویر: OpenMedia LLC)
1. دریافت ویدیو 4K
برای بارگیری فیلم های YouTube در رایانه ویندوز ، با بارگیری و نصب 4K Video Downloader شروع کنید. این نرم افزار همه کاره کاملاً رایگان است و می تواند لیست های پخش کامل ، و همچنین فیلم های 360 درجه و سه بعدی را بارگیری کند. پس از اتمام ، کادر علامت "راه اندازی" را علامت بزنید و روی "پایان" کلیک کنید.

تقسیم کننده
URL ویدیو را در بارگیری ویدیوی 4K قرار دهید از آنجایی که URL ویدیو را از مرورگر خود کپی کرده اید ، روی دکمه سبز "Paste" در 4K Video Downloader کلیک کنید (اعتبار تصویر: OpenMedia LLC)
2. URL ویدیو را کپی و جای گذاری کنید
مرورگر وب خود را باز کنید ، ویدئویی را که می خواهید از YouTube بارگیری کنید پیدا کنید و URL آن را از نوار آدرس کپی کنید. سپس به 4K Video Downloader بازگردید و بر روی دکمه سبز "Paste Link" در سمت چپ بالای صفحه کلیک کنید.


این نرم افزار اطلاعات مربوط به فیلم را بازیابی می کند و گزینه هایی با کیفیت را در اختیار شما قرار می دهد. اینها بسته به کیفیت فیلم اصلی متفاوت خواهد بود ، اما نرم افزار می تواند در صورت موجود بودن فیلم های YouTube را در 4K بارگیری کند.

تقسیم کننده
کیفیت و قالب ویدیو را انتخاب کنید گزینه های بارگیری بسته به کیفیت فیلم اصلی در YouTube متفاوت خواهد بود (اعتبار تصویر: OpenMedia LLC)
3. کیفیت و قالب را انتخاب کنید
4K Video Downloader به شما امکان می دهد تا کل فیلم های YouTube را بارگیری کنید ، یا فقط صدا را بزنید. انتخاب دلخواه خود را با استفاده از منوی کشویی در سمت چپ ، انتخاب کنید و سپس با استفاده از منوی سمت راست ، یک فرمت را انتخاب کنید. ما MP4 را برای فیلمهای خود ترجیح می دهیم ، زیرا تعادل خوبی در کیفیت و اندازه پرونده دارد - و اساساً در هر دستگاه پخش خواهد شد.

سپس ، کیفیت خود را انتخاب کنید. برای پخش فیلمبرداری در تلویزیون یا رایانه شخصی خود ، توصیه می کنیم بالاترین رزولوشن را انتخاب کنید ، اما در نظر داشته باشید که این کار بیشتر طول می کشد و فضای بیشتری را به خود اختصاص می دهد. خوشبختانه ، می توانید اندازه برآورد شده پرونده را در سمت چپ بررسی کنید تا ببینید فضای شما چقدر خواهد بود.

همچنین می توانید با استفاده از دکمه "مرور" در پایین ، ویدیوی بارگیری شده را ذخیره کنید. هنگامی که خوشحال شدید ، روی "بارگیری" کلیک کنید.

تقسیم کننده
یک کانال یوتیوب کامل را بارگیری کنید ، هنگامی که یک فیلم شخصی را بارگیری می کنید ، 4K Video Downloader امکان بارگیری کل کانال را به شما می دهد (اعتبار تصویر: OpenMedia LLC)
4. فیلم YouTube را بارگیری کنید
اکنون ویدیوی YouTube برای شما بارگیری می شود. اگر فیلم های دیگری در کانال خالق وجود داشته باشد ، 4K Video Downloader از شما سؤال می کند که آیا شما می خواهید آن ها را نیز بارگیری کنید. این می تواند تا 24 فیلم به طور همزمان بارگیری شود.

پس از اتمام بارگیری فیلم ، می توانید آن را در پوشه مقصد پیدا کنید ، یا در 4K Video Downloader کلیک راست کرده و "Play" را انتخاب کنید. مگر اینکه تنظیمات را تنظیم کنید ، فیلم تا زمانی که شما تصمیم به حذف آن بگیرید - در این لیست باقی می ماند - حتی اگر نرم افزار را ببندید و مجدداً راه اندازی کنید.

تقسیم کننده
حالت هوشمند را تنظیم کنید

برای بارگیری فیلم های YouTube با یک کلیک با حالت هوشمند ، می توانید فیلم های YouTube را با یک کلیک بارگیری کنید. تنظیمات شما را ذخیره می کند ، بنابراین لازم نیست هر بار دوباره آنها را وارد کنید (اعتبار تصویر: OpenMedia LLC)
5. حالت هوشمند را امتحان کنید
اگر اغلب فیلم ها را با همان قالب بارگیری می کنید ، حالت هوشمند را بررسی کنید. این گزینه ترجیحات بارگیری شما را ذخیره می کند و به صورت خودکار بارگیری می کند. روی نماد لامپ در بالا و سمت راست کلیک کنید و دفعه بعد که URL را در 4K Video Downloader قرار می دهید ، با آخرین تنظیماتی که استفاده کرده اید فوراً بارگیری می شود.

ویدیوهای YOUTUBE را در دستگاه اندرویدی بارگیری کنید
TubeMate شما نمی توانید TubeMate را از فروشگاه Google Play بارگیری کنید ، بنابراین باید APK را دانلود کنید (اعتبار تصویر: Devian Studio)
1. نصب TubeMate
TubeMate یکی از محبوب ترین ابزار برای بارگیری فیلم های YouTube در تلفن های هوشمند اندرویدی است و با دلایل خوبی: استفاده از آن بسیار آسان است و ویژگی های مورد نیاز شما را بدون هیچ زنگ و سوت هایی که نمی خواهید داشته باشد.

بارگیری ویدیوی TubeMate در فروشگاه Google Play موجود نیست (Google خیلی علاقه مند به دریافت کنندگان YouTube نیست) ، بنابراین اول از همه به دستگاه Android خود اجازه خواهید داد تا برنامه های بارگیری شده از سایر نقاط را نصب و اجرا کند. هنگام روشن کردن این تنظیم ، محتاط باشید ، زیرا می خواهید مطمئن شوید که فقط برنامه هایی را که می دانید ایمن هستند ، بارگیری می کنید.

"تنظیمات" را باز کنید و به "Security" بروید. به پایین و کنار جایی بروید که می گوید "منابع ناشناخته" ، برای روشن کردن این تنظیم بر روی ضامن ضربه بزنید. اکنون ، در دستگاه Android خود به وب سایت TubeMate YouTube Downloader مراجعه کرده و یکی از سایت های تأیید شده را برای بارگیری آن انتخاب کنید.

تقسیم کننده
ویدیویی را برای بارگیری با استفاده از TubeMateTubeMate انتخاب کنید شبیه به برنامه رسمی YouTube است. ویدئویی را که می خواهید جستجو کنید و بازی را شروع کنید (اعتبار تصویر: استودیوی Devian)
2. برای بارگیری یک ویدیو انتخاب کنید
ممکن است یک پیام هشدار دهنده درباره بارگیری پرونده های APK مشاهده کنید ، بنابراین برای اجازه این کار روی "OK" کلیک کنید. پس از بارگیری TubeMate ، پرونده را اجرا کرده و روی "نصب" ضربه بزنید ، سپس روی "باز کردن" ضربه بزنید. سپس مطلع خواهید شد که مجوزهای اجرای ویدیوی مجوز را باید اجرا کند. اگر از ادامه کار خوشحال هستید ، بگذارید آن را پیش بروید و برنامه راه اندازی شود.

TubeMate بسیار شبیه برنامه رسمی YouTube Android با پس زمینه سیاه است. یک فیلم را جستجو کنید و پخش آن را شروع کنید ، سپس بر روی دکمه قرمز "بارگیری" قرمز که در پایین سمت راست ظاهر می شود ، ضربه بزنید.

تقسیم کننده
با استفاده از TubeMate وقتی ویدیویی را انتخاب کرده اید ، یک فیلم را بارگیری کنید ، روی دکمه قرمز ضربه بزنید ، تنظیمات خود را انتخاب کرده و آماده شروع کار شوید (اعتبار تصویر: Devian Studio)
3. فیلم را بارگیری کنید
مورد بعدی که مشاهده خواهید کرد لیستی از قالبها است. قالب های ویدیویی و صوتی و کیفیت های مختلف و گزینه های مختلف وضوح را برای هر یک مشاهده خواهید کرد. اگر یک دستگاه رده بالا دارید ، به هر صورت نسخه های بالاترین کیفیت را بارگیری کنید ، اما به یاد داشته باشید که هر چه رزولوشن بالاتر باشد ، پرونده بزرگتر است: اگر تلفن یا رایانه لوحی شما فضای خالی زیادی ندارد ، فیلم های YouTube بزودی آن را پر می کنند. بالا

هنگامی که خوشحال شدید ، دوباره روی دکمه قرمز رنگ "بارگیری" ضربه بزنید. این ویدئو در پس زمینه بارگیری می شود ، بنابراین می توانید از تلفن خود به صورت عادی استفاده کنید - اگرچه بارگیری فیلم ها از آب زیادی استفاده می کند و ممکن است باعث شود سریعتر آب بدن شما از بین برود.

همچنین می توانید فیلم های YouTube را به یک صف اضافه کنید تا بعدا بارگیری شود. اگر در حال حاضر از 4G استفاده می کنید مفید است و می خواهید قبل از بارگیری فایل های بزرگ منتظر بمانید تا Wi-Fi داشته باشید.

ویدیوهای YOUTUBE را از طریق IPHONE بارگیری کنید
روند بارگیری کلیپ های YouTube بسته به نوع سیستم عامل اپل که در آن کار می کنید بسیار متفاوت است. اگر از iOS در iPhone ، iPad یا iPod touch استفاده می کنید ، به روش اول ما نیاز خواهید داشت ، و اگر از سیستم عامل Mac X یا MacOS در Mac استفاده می کنید ، به حالت دوم نیاز دارید.

در iOS ، ترفند نصب یک برنامه کوچک باهوش به نام Document است. این یک مدیر پرونده است ، اما به نظر می رسد که می توانید کلیپ های YouTube را نیز بارگیری کنید. این روند کمی ملایم اما هنوز سرراست است.

اول از همه ، کلیپی را که می خواهید بارگیری کنید در برنامه YouTube برای iOS یا Safari پیدا کنید. پس از یافتن آن ، روی نماد "اشتراک" و سپس "کپی پیوند" ضربه بزنید.

Document5 برای بارگیری یک فیلم YouTube در آیفون ، پیوند را از برنامه YouTube کپی کنید ، سپس از savefrom.net و اسناد استفاده کنید تا آن را در دستگاه خود ذخیره کنید (اعتبار تصویر: Readdle Inc)
اسناد را باز کنید و به دنبال نماد مرورگر وب آن ، یعنی قطب نما کوچک در پایین سمت راست صفحه نمایش باشید. بر روی آن ضربه بزنید و به savefrom.net بروید. آدرس کلیپ YouTube را در کادر ورودی بزرگ قرار دهید ، گزینه های کیفیتی را که ترجیح می دهید انتخاب کنید و پرونده شروع به بارگیری می کند.

پس از اتمام ، در بخش بارگیری اسناد ظاهر می شود ، که از آن می توانید آن را بر روی 'Photos> Roll Roll' بکشید تا در خارج از برنامه Document5 موجود باشد.

ویدیوهای YOUTUBE را در MAC بارگیری کنید
Maxx YouTube Downloader برای MacYou می توانید فیلم های YouTube را در Mac با YouTube Downloader MacX بارگیری کنید (اعتبار تصویر: نرم افزار Digiarty)
در مک پشته گزینه های مختلفی وجود دارد ، اما یکی از ساده ترین آن MacX YouTube Downloader است (برای Windows نیز موجود است). تنها کاری که باید انجام دهید اضافه کردن لینک و انتخاب گزینه های کیفیت است و می توانید چندین کلیپ را به طور هم زمان بارگیری کنید.

برای یادگیری بیشتر در سفر ادامه دهید

قالب های ویدیویی و تنظیمات کیفیت هنگام بارگیری فیلم های YouTube.

مشاوره اضافی
فیلم ها را با YouTube Premium بارگیری کنید
در صورت اشتراک YouTube Premium ، از قدرت گرفتن از انواع مختلف از جمله امکان بارگیری فیلم برای تماشای آفلاین و بدون نرم افزار شخص ثالث لذت خواهید برد. می توانید این کار را با استفاده از برنامه های بازی YouTube ، YouTube Music و YouTube انجام دهید. به خاطر داشته باشید که می توانید فیلم های بارگیری شده را فقط با استفاده از برنامه مشاهده کنید - نمی توانید فایل ویدیویی را به دستگاه دیگری منتقل کنید ، یا آن را با یک پخش کننده دیگر مشاهده کنید.

شروع به تماشای یک فیلم کنید ، سپس روی دکمه "بارگیری" (پیکان خاکستری) در زیر پخش کننده ضربه بزنید و یک کیفیت با کیفیت را انتخاب کنید. پس از بارگیری موفقیت آمیز ویدیو از YouTube ، می توانید آن را در برگه کتابخانه یا حساب خود پیدا کنید.

برای تماشای فیلمهای بارگیری شده باید به حساب خود وارد شوید و هنگام تماشای آفلاین نمی توانید به ویدیوها با اظهار نظر یا لایک پاسخ دهید.

در چه قالب هایی می توانم فیلمهای YouTube را بارگیری کنم؟
برنامه های بارگیری ویدیو معمولاً انتخاب قالب های پرونده را به شما می دهند. متداول ترین MP4 ، 3GP ، AVI و MOV هستند. انتخاب قالب و تنظیمات کیفیت بر آنچه شما می توانید ویدیوی خود را تماشا کنید ، و چقدر خوب فیلم را تحت تأثیر قرار خواهد داد.

اگر در مورد کیفیت فیلم خیلی مورد توجه قرار نگرفتید ، 3GP قالب پرونده برای شماست. این مناسب برای تلفن های همراه با صفحه نمایش کوچک است و در هر چیز دیگر بسیار ناخوشایند است ، اما پرونده ها بسیار اندک هستند - این موضوع در مورد موبایل های قدیمی بسیار مهم است ، زیرا آنها معمولاً از حافظه داخلی یا قابلیت های توسعه حافظه برخوردار نیستند.

برای دستگاه های دیگر ، MOV فرمت ویدیویی اپل است و در هر مکینتاش کار می کند ، AVI توسط مایکروسافت ساخته شده است و با خوشحالی روی رایانه های شخصی کار می کند ، و MP4 معادل ویدیوی MP3 است و تقریباً روی هر چیز دیگری کار می کند. برای حداکثر سازگاری ، ما می خواهیم با MP4 چسبیده باشیم.

در مورد کیفیت فیلم چطور؟
تصمیم بعدی که باید تصمیم بگیرید کیفیت فیلم است. اگر از طریق خدماتی مانند ClipConverter در حال بارگیری هستید - روندی که در صفحه قبلی این مقاله توضیح داده شده است ، به شما امکان انتخاب منابع ویدیویی داده می شود. دلیلش این است که YouTube با کیفیت های مختلفی از 3GP برای موبایلهای قدیمی گرفته تا کیفیت بالای 1080p برای نمایشگرهای بزرگ HD ، پخش می شود.

3GP به کنار ، شما در اینجا چهار گزینه برای رایانه ، تلفن هوشمند یا رایانه لوحی خود دارید: 360p، 480p، 720p و 1080p. هرچه کیفیت کیفیت پرونده بیشتر باشد ، ترفند متعادل کردن کیفیت و اندازه است: مگر اینکه در یک صفحه واقعاً بزرگ مشاهده کنید ، مطمئناً می توانید بدون کیفیت 1080p آن را مدیریت کنید ، مگر اینکه شما دارای ذره ای از فضای ذخیره سازی اضافی باشید (اگرچه فیلم 360p در صفحه نمایش HD خوب به نظر نمی رسد).

مگر در مواردی که ظرفیت ذخیره نامحدودی داشته باشید ، تجارت معمولاً به معنای پیدا کردن کمترین کیفیت فیلم است که می توانید در صفحه نمایش تحمل کنید که در حال تماشای این فیلم هستید.

اگر ویدئویی که بارگیری می کنید دارای موسیقی باشد ، مهم نیست که کیفیت ویدیوی شما را انتخاب کنید - موسیقی متن موسیقی همان بیت اعضا را دارد که بخواهید برای یک فیلم 480p یا ویدیوی 1080p بخرید. دلیلش این است که جریانهای صوتی و تصویری YouTube دو چیز جداگانه هستند ، بنابراین تنظیم کیفیت فیلم هیچ تفاوتی با کیفیت موسیقی متن ندارد.

راهنمای ما را به بهترین نرم افزار رایگان ویرایش ویدیو بررسی کنید

techradar

دانلود فیلم های YouTube بسیار شگفت آور است و دلایل زیادی برای امتحان کردن آن وجود دارد. مثلا. این امکان را برای شما فراهم می کند که بدون اتصال به اینترنت تماشا کنید ، که ایده آل برای سرگرمی خود در هواپیماها ، قطارها و سفرهایی به مکان هایی است که دسترسی به اینترنت قابل اعتماد موبایل ندارند.

اگر برنامه تلفن همراه با اجازه داده محدود داشته باشید ، بارگیری فیلم های YouTube نیز بسیار عالی است. شما می توانید آنها را با استفاده از Wi-Fi خانگی خود بر روی تلفن خود بارگیری کرده و بدون اینکه خطری نسبت به اختصاص داده های خود داشته باشید ، آنها را در حال حرکت مشاهده کنید.

از همه بهتر ، شما می توانید این کار را بصورت رایگان انجام دهید. خود YouTube برخی از ابزارهای رایگان را برای کار (از طریق دسک تاپ و موبایل) فراهم می کند ، و همچنین بارگیری های رایگان یوتیوب شخص ثالث نیز وجود دارد که می توانید از آنها نیز استفاده کنید. در ادامه بخوانید تا بدانید چگونه

اگر فقط می خواهید موسیقی را از فیلم ها ذخیره کنید ، یا صدا را برای تبدیل آن به پادکست حذف کنید ، راهنمای ما را به بهترین مبدل های YouTube به MP3 و بهترین ویرایشگرهای ویدیویی رایگان برای ویندوز ، macOS و Linux بررسی کنید. از دستگاه تلفن همراه استفاده می کنید؟ بهترین ویرایشگر ویدیو برای آیفون شاید چیز بیشتری باشد.

آیا بارگیری فیلم های YouTube قانونی است؟
استفاده از برنامه های شخص ثالث برای بارگیری فیلم های YouTube با شرایط خدمات YouTube مخالف است - که بیان می کنند شما فقط قادر به پخش مستقیم فیلم ها از سرورهای آن هستید. بارگیری فیلم های YouTube همچنین شما را به دلیل نقض احتمالی حق چاپ کپی می کند ، مگر اینکه مجوز حق نسخه برداری را داشته باشید ، در حوزه عمومی است ، یا خود شما صاحب این ویدیو هستید.

به گفته این ، YouTube روشهایی برای بارگیری فیلم ها از طریق سرویس وب و برنامه های خاص خود ارائه می دهد. در این راهنما نحوه انجام این کار را توضیح خواهیم داد و سایر گزینه های موجود برای iPhone ، Android ، Mac و PC را برای شما در نظر خواهیم گرفت.

تقسیم کننده

بهترین بارگیری کننده YouTube در حال حاضر موجود است:
WinX HD Video Converter Deluxe
از بین همه بارگیری کنندگان یوتیوب که سعی کرده ایم ، WinX HD Video Converter Deluxe چشمگیر ترین است. این فقط فیلم ها را نمی گیرند - بلکه می تواند آنها را به تقریباً در هر قالب تبدیل کند ، محتوای DVD ها و دیسک های Blu-ray را جمع کند و به شما امکان دهد خودتان را بسوزانید. محتوای آن را با سهولت کار می کند. این برخلاف نرم افزار زیر رایگان نیست اما ابزاری قدرتمندتر پیدا نخواهید کرد.

ویدئوهای YOUTUBE را در رایانه WINDOWS بارگیری کنید
4K Video Downloader4K Video Downloader دانلود و نصب رایگان ویدیوی YouTube است که برای استفاده بسیار ساده است (اعتبار تصویر: OpenMedia LLC)
1. دریافت ویدیو 4K
برای بارگیری فیلم های YouTube در رایانه ویندوز ، با بارگیری و نصب 4K Video Downloader شروع کنید. این نرم افزار همه کاره کاملاً رایگان است و می تواند لیست های پخش کامل ، و همچنین فیلم های 360 درجه و سه بعدی را بارگیری کند. پس از اتمام ، کادر علامت "راه اندازی" را علامت بزنید و روی "پایان" کلیک کنید.

تقسیم کننده
URL ویدیو را در بارگیری ویدیوی 4K قرار دهید از آنجایی که URL ویدیو را از مرورگر خود کپی کرده اید ، روی دکمه سبز "Paste" در 4K Video Downloader کلیک کنید (اعتبار تصویر: OpenMedia LLC)
2. URL ویدیو را کپی و جای گذاری کنید
مرورگر وب خود را باز کنید ، ویدئویی را که می خواهید از YouTube بارگیری کنید پیدا کنید و URL آن را از نوار آدرس کپی کنید. سپس به 4K Video Downloader بازگردید و بر روی دکمه سبز "Paste Link" در سمت چپ بالای صفحه کلیک کنید.


این نرم افزار اطلاعات مربوط به فیلم را بازیابی می کند و گزینه هایی با کیفیت را در اختیار شما قرار می دهد. اینها بسته به کیفیت فیلم اصلی متفاوت خواهد بود ، اما نرم افزار می تواند در صورت موجود بودن فیلم های YouTube را در 4K بارگیری کند.

تقسیم کننده
کیفیت و قالب ویدیو را انتخاب کنید گزینه های بارگیری بسته به کیفیت فیلم اصلی در YouTube متفاوت خواهد بود (اعتبار تصویر: OpenMedia LLC)
3. کیفیت و قالب را انتخاب کنید
4K Video Downloader به شما امکان می دهد تا کل فیلم های YouTube را بارگیری کنید ، یا فقط صدا را بزنید. انتخاب دلخواه خود را با استفاده از منوی کشویی در سمت چپ ، انتخاب کنید و سپس با استفاده از منوی سمت راست ، یک فرمت را انتخاب کنید. ما MP4 را برای فیلمهای خود ترجیح می دهیم ، زیرا تعادل خوبی در کیفیت و اندازه پرونده دارد - و اساساً در هر دستگاه پخش خواهد شد.

سپس ، کیفیت خود را انتخاب کنید. برای پخش فیلمبرداری در تلویزیون یا رایانه شخصی خود ، توصیه می کنیم بالاترین رزولوشن را انتخاب کنید ، اما در نظر داشته باشید که این کار بیشتر طول می کشد و فضای بیشتری را به خود اختصاص می دهد. خوشبختانه ، می توانید اندازه برآورد شده پرونده را در سمت چپ بررسی کنید تا ببینید فضای شما چقدر خواهد بود.

همچنین می توانید با استفاده از دکمه "مرور" در پایین ، ویدیوی بارگیری شده را ذخیره کنید. هنگامی که خوشحال شدید ، روی "بارگیری" کلیک کنید.

تقسیم کننده
یک کانال یوتیوب کامل را بارگیری کنید ، هنگامی که یک فیلم شخصی را بارگیری می کنید ، 4K Video Downloader امکان بارگیری کل کانال را به شما می دهد (اعتبار تصویر: OpenMedia LLC)
4. فیلم YouTube را بارگیری کنید
اکنون ویدیوی YouTube برای شما بارگیری می شود. اگر فیلم های دیگری در کانال خالق وجود داشته باشد ، 4K Video Downloader از شما سؤال می کند که آیا شما می خواهید آن ها را نیز بارگیری کنید. این می تواند تا 24 فیلم به طور همزمان بارگیری شود.

پس از اتمام بارگیری فیلم ، می توانید آن را در پوشه مقصد پیدا کنید ، یا در 4K Video Downloader کلیک راست کرده و "Play" را انتخاب کنید. مگر اینکه تنظیمات را تنظیم کنید ، فیلم تا زمانی که شما تصمیم به حذف آن بگیرید - در این لیست باقی می ماند - حتی اگر نرم افزار را ببندید و مجدداً راه اندازی کنید.

تقسیم کننده
حالت هوشمند را تنظیم کنید

برای بارگیری فیلم های YouTube با یک کلیک با حالت هوشمند ، می توانید فیلم های YouTube را با یک کلیک بارگیری کنید. تنظیمات شما را ذخیره می کند ، بنابراین لازم نیست هر بار دوباره آنها را وارد کنید (اعتبار تصویر: OpenMedia LLC)
5. حالت هوشمند را امتحان کنید
اگر اغلب فیلم ها را با همان قالب بارگیری می کنید ، حالت هوشمند را بررسی کنید. این گزینه ترجیحات بارگیری شما را ذخیره می کند و به صورت خودکار بارگیری می کند. روی نماد لامپ در بالا و سمت راست کلیک کنید و دفعه بعد که URL را در 4K Video Downloader قرار می دهید ، با آخرین تنظیماتی که استفاده کرده اید فوراً بارگیری می شود.

ویدیوهای YOUTUBE را در دستگاه اندرویدی بارگیری کنید
TubeMate شما نمی توانید TubeMate را از فروشگاه Google Play بارگیری کنید ، بنابراین باید APK را دانلود کنید (اعتبار تصویر: Devian Studio)
1. نصب TubeMate
TubeMate یکی از محبوب ترین ابزار برای بارگیری فیلم های YouTube در تلفن های هوشمند اندرویدی است و با دلایل خوبی: استفاده از آن بسیار آسان است و ویژگی های مورد نیاز شما را بدون هیچ زنگ و سوت هایی که نمی خواهید داشته باشد.

بارگیری ویدیوی TubeMate در فروشگاه Google Play موجود نیست (Google خیلی علاقه مند به دریافت کنندگان YouTube نیست) ، بنابراین اول از همه به دستگاه Android خود اجازه خواهید داد تا برنامه های بارگیری شده از سایر نقاط را نصب و اجرا کند. هنگام روشن کردن این تنظیم ، محتاط باشید ، زیرا می خواهید مطمئن شوید که فقط برنامه هایی را که می دانید ایمن هستند ، بارگیری می کنید.

"تنظیمات" را باز کنید و به "Security" بروید. به پایین و کنار جایی بروید که می گوید "منابع ناشناخته" ، برای روشن کردن این تنظیم بر روی ضامن ضربه بزنید. اکنون ، در دستگاه Android خود به وب سایت TubeMate YouTube Downloader مراجعه کرده و یکی از سایت های تأیید شده را برای بارگیری آن انتخاب کنید.

تقسیم کننده
ویدیویی را برای بارگیری با استفاده از TubeMateTubeMate انتخاب کنید شبیه به برنامه رسمی YouTube است. ویدئویی را که می خواهید جستجو کنید و بازی را شروع کنید (اعتبار تصویر: استودیوی Devian)
2. برای بارگیری یک ویدیو انتخاب کنید
ممکن است یک پیام هشدار دهنده درباره بارگیری پرونده های APK مشاهده کنید ، بنابراین برای اجازه این کار روی "OK" کلیک کنید. پس از بارگیری TubeMate ، پرونده را اجرا کرده و روی "نصب" ضربه بزنید ، سپس روی "باز کردن" ضربه بزنید. سپس مطلع خواهید شد که مجوزهای اجرای ویدیوی مجوز را باید اجرا کند. اگر از ادامه کار خوشحال هستید ، بگذارید آن را پیش بروید و برنامه راه اندازی شود.

TubeMate بسیار شبیه برنامه رسمی YouTube Android با پس زمینه سیاه است. یک فیلم را جستجو کنید و پخش آن را شروع کنید ، سپس بر روی دکمه قرمز "بارگیری" قرمز که در پایین سمت راست ظاهر می شود ، ضربه بزنید.

تقسیم کننده
با استفاده از TubeMate وقتی ویدیویی را انتخاب کرده اید ، یک فیلم را بارگیری کنید ، روی دکمه قرمز ضربه بزنید ، تنظیمات خود را انتخاب کرده و آماده شروع کار شوید (اعتبار تصویر: Devian Studio)
3. فیلم را بارگیری کنید
مورد بعدی که مشاهده خواهید کرد لیستی از قالبها است. قالب های ویدیویی و صوتی و کیفیت های مختلف و گزینه های مختلف وضوح را برای هر یک مشاهده خواهید کرد. اگر یک دستگاه رده بالا دارید ، به هر صورت نسخه های بالاترین کیفیت را بارگیری کنید ، اما به یاد داشته باشید که هر چه رزولوشن بالاتر باشد ، پرونده بزرگتر است: اگر تلفن یا رایانه لوحی شما فضای خالی زیادی ندارد ، فیلم های YouTube بزودی آن را پر می کنند. بالا

هنگامی که خوشحال شدید ، دوباره روی دکمه قرمز رنگ "بارگیری" ضربه بزنید. این ویدئو در پس زمینه بارگیری می شود ، بنابراین می توانید از تلفن خود به صورت عادی استفاده کنید - اگرچه بارگیری فیلم ها از آب زیادی استفاده می کند و ممکن است باعث شود سریعتر آب بدن شما از بین برود.

همچنین می توانید فیلم های YouTube را به یک صف اضافه کنید تا بعدا بارگیری شود. اگر در حال حاضر از 4G استفاده می کنید مفید است و می خواهید قبل از بارگیری فایل های بزرگ منتظر بمانید تا Wi-Fi داشته باشید.

ویدیوهای YOUTUBE را از طریق IPHONE بارگیری کنید
روند بارگیری کلیپ های YouTube بسته به نوع سیستم عامل اپل که در آن کار می کنید بسیار متفاوت است. اگر از iOS در iPhone ، iPad یا iPod touch استفاده می کنید ، به روش اول ما نیاز خواهید داشت ، و اگر از سیستم عامل Mac X یا MacOS در Mac استفاده می کنید ، به حالت دوم نیاز دارید.

در iOS ، ترفند نصب یک برنامه کوچک باهوش به نام Document است. این یک مدیر پرونده است ، اما به نظر می رسد که می توانید کلیپ های YouTube را نیز بارگیری کنید. این روند کمی ملایم اما هنوز سرراست است.

اول از همه ، کلیپی را که می خواهید بارگیری کنید در برنامه YouTube برای iOS یا Safari پیدا کنید. پس از یافتن آن ، روی نماد "اشتراک" و سپس "کپی پیوند" ضربه بزنید.

Document5 برای بارگیری یک فیلم YouTube در آیفون ، پیوند را از برنامه YouTube کپی کنید ، سپس از savefrom.net و اسناد استفاده کنید تا آن را در دستگاه خود ذخیره کنید (اعتبار تصویر: Readdle Inc)
اسناد را باز کنید و به دنبال نماد مرورگر وب آن ، یعنی قطب نما کوچک در پایین سمت راست صفحه نمایش باشید. بر روی آن ضربه بزنید و به savefrom.net بروید. آدرس کلیپ YouTube را در کادر ورودی بزرگ قرار دهید ، گزینه های کیفیتی را که ترجیح می دهید انتخاب کنید و پرونده شروع به بارگیری می کند.

پس از اتمام ، در بخش بارگیری اسناد ظاهر می شود ، که از آن می توانید آن را بر روی 'Photos> Roll Roll' بکشید تا در خارج از برنامه Document5 موجود باشد.

ویدیوهای YOUTUBE را در MAC بارگیری کنید
Maxx YouTube Downloader برای MacYou می توانید فیلم های YouTube را در Mac با YouTube Downloader MacX بارگیری کنید (اعتبار تصویر: نرم افزار Digiarty)
در مک پشته گزینه های مختلفی وجود دارد ، اما یکی از ساده ترین آن MacX YouTube Downloader است (برای Windows نیز موجود است). تنها کاری که باید انجام دهید اضافه کردن لینک و انتخاب گزینه های کیفیت است و می توانید چندین کلیپ را به طور هم زمان بارگیری کنید.

برای یادگیری بیشتر در سفر ادامه دهید

قالب های ویدیویی و تنظیمات کیفیت هنگام بارگیری فیلم های YouTube.

مشاوره اضافی
فیلم ها را با YouTube Premium بارگیری کنید
در صورت اشتراک YouTube Premium ، از قدرت گرفتن از انواع مختلف از جمله امکان بارگیری فیلم برای تماشای آفلاین و بدون نرم افزار شخص ثالث لذت خواهید برد. می توانید این کار را با استفاده از برنامه های بازی YouTube ، YouTube Music و YouTube انجام دهید. به خاطر داشته باشید که می توانید فیلم های بارگیری شده را فقط با استفاده از برنامه مشاهده کنید - نمی توانید فایل ویدیویی را به دستگاه دیگری منتقل کنید ، یا آن را با یک پخش کننده دیگر مشاهده کنید.

شروع به تماشای یک فیلم کنید ، سپس روی دکمه "بارگیری" (پیکان خاکستری) در زیر پخش کننده ضربه بزنید و یک کیفیت با کیفیت را انتخاب کنید. پس از بارگیری موفقیت آمیز ویدیو از YouTube ، می توانید آن را در برگه کتابخانه یا حساب خود پیدا کنید.

برای تماشای فیلمهای بارگیری شده باید به حساب خود وارد شوید و هنگام تماشای آفلاین نمی توانید به ویدیوها با اظهار نظر یا لایک پاسخ دهید.

در چه قالب هایی می توانم فیلمهای YouTube را بارگیری کنم؟
برنامه های بارگیری ویدیو معمولاً انتخاب قالب های پرونده را به شما می دهند. متداول ترین MP4 ، 3GP ، AVI و MOV هستند. انتخاب قالب و تنظیمات کیفیت بر آنچه شما می توانید ویدیوی خود را تماشا کنید ، و چقدر خوب فیلم را تحت تأثیر قرار خواهد داد.

اگر در مورد کیفیت فیلم خیلی مورد توجه قرار نگرفتید ، 3GP قالب پرونده برای شماست. این مناسب برای تلفن های همراه با صفحه نمایش کوچک است و در هر چیز دیگر بسیار ناخوشایند است ، اما پرونده ها بسیار اندک هستند - این موضوع در مورد موبایل های قدیمی بسیار مهم است ، زیرا آنها معمولاً از حافظه داخلی یا قابلیت های توسعه حافظه برخوردار نیستند.

برای دستگاه های دیگر ، MOV فرمت ویدیویی اپل است و در هر مکینتاش کار می کند ، AVI توسط مایکروسافت ساخته شده است و با خوشحالی روی رایانه های شخصی کار می کند ، و MP4 معادل ویدیوی MP3 است و تقریباً روی هر چیز دیگری کار می کند. برای حداکثر سازگاری ، ما می خواهیم با MP4 چسبیده باشیم.

در مورد کیفیت فیلم چطور؟
تصمیم بعدی که باید تصمیم بگیرید کیفیت فیلم است. اگر از طریق خدماتی مانند ClipConverter در حال بارگیری هستید - روندی که در صفحه قبلی این مقاله توضیح داده شده است ، به شما امکان انتخاب منابع ویدیویی داده می شود. دلیلش این است که YouTube با کیفیت های مختلفی از 3GP برای موبایلهای قدیمی گرفته تا کیفیت بالای 1080p برای نمایشگرهای بزرگ HD ، پخش می شود.

3GP به کنار ، شما در اینجا چهار گزینه برای رایانه ، تلفن هوشمند یا رایانه لوحی خود دارید: 360p، 480p، 720p و 1080p. هرچه کیفیت کیفیت پرونده بیشتر باشد ، ترفند متعادل کردن کیفیت و اندازه است: مگر اینکه در یک صفحه واقعاً بزرگ مشاهده کنید ، مطمئناً می توانید بدون کیفیت 1080p آن را مدیریت کنید ، مگر اینکه شما دارای ذره ای از فضای ذخیره سازی اضافی باشید (اگرچه فیلم 360p در صفحه نمایش HD خوب به نظر نمی رسد).

مگر در مواردی که ظرفیت ذخیره نامحدودی داشته باشید ، تجارت معمولاً به معنای پیدا کردن کمترین کیفیت فیلم است که می توانید در صفحه نمایش تحمل کنید که در حال تماشای این فیلم هستید.

اگر ویدئویی که بارگیری می کنید دارای موسیقی باشد ، مهم نیست که کیفیت ویدیوی شما را انتخاب کنید - موسیقی متن موسیقی همان بیت اعضا را دارد که بخواهید برای یک فیلم 480p یا ویدیوی 1080p بخرید. دلیلش این است که جریانهای صوتی و تصویری YouTube دو چیز جداگانه هستند ، بنابراین تنظیم کیفیت فیلم هیچ تفاوتی با کیفیت موسیقی متن ندارد.

راهنمای ما را به بهترین نرم افزار رایگان ویرایش ویدیو بررسی کنید

techradar


برچسب : یوتیوب , دانلود از یوتیوب ,
[ جمعه 13 تير 1399 ] [ 10:18 ] [ میلاد حیدری ][ بازديد : 1109 ]
آخرين مطالب ارسالي
صفحات سایت
تعداد صفحات : 0

درباره سایت
آرشيو
پيوندهاي روزانه
کاربران
جستجو