صفحه اصلی انجمن سایت ثبت نام تماس با ما پست الکترونيک آرشيو نقشه سايت طراح
آمار کاربران
نام کاربری :
رمز عبور :

رمز عبور را فراموش کردم ؟
آمار مطالب
کل مطالب : 47
کل نظرات : 0

آمار بازدید
بازديد امروز : 13 نفر
بارديد ديروز : 47 نفر
بازديد هفته : 272 نفر
بازديد ماه : 1414 نفر
بازديد سال : 3772 نفر
بازديد کلي : 53761 نفر

وضیعت آنلاین
افراد آنلاین : 1 نفر
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود
چت باکس




captcha


امکانات


اینستاگرام با بیش از یک میلیارد کاربر و تعداد بالا ، قطعاً نیرویی است که باید حساب شود. در حقیقت ، به ویژه در 5 سال گذشته محبوبیت این پلتفرم خاص به طور چشمگیری افزایش یافته است ، تعداد فزاینده ای از افراد فقط برای تعاملات اجتماعی از اینستاگرام استفاده نمی کنند. شرکت ها و افراد قصد دارند نحوه کسب درآمد در اینستاگرام را کشف کنند.

با این حال ، س isال این است که چگونه: چگونه می توانید سفر خود را در زمینه درآمدزایی در اینستاگرام آغاز کنید؟ در اینجا پاسخ آسان این است که ، دنبال کنندگان عظیم الجثه را بخرید و محصولات خود را برای آن مخاطب به بازار عرضه کنید ، یا همچنین این گزینه وجود دارد که مارک ها بخواهند برای تبلیغ محصولات خود به شما پول بدهند. و مطمئناً ، این به شما کمک می کند تا راهی برای به دست آوردن ثروت اینستاگرام داشته باشید ، اما کمی سخت تر از آن است که به نظر می رسد. بنابراین اینجاست که خلاقیت وارد عمل می شود! و همچنین ، کمی دانش در رابطه با بهترین استفاده از اینستاگرام برای استفاده از مزایای مالی شما.

اینستاگرام فقط به شما امکان می دهد یک پیوند در بیوگرافی خود داشته باشید. تغییر دائمی پیوندهای زیستی اینستاگرام هنگامی که چیز جدیدی برای اشتراک گذاری دارید می تواند یک کار دلهره آور باشد. از آنجا که پیوندهای بیوگرافی اینستاگرام اغلب نادیده گرفته می شوند ، این فرصت شماست که با ایجاد پیوندهای قابل کلیک ، پیام رسان ها و شبکه های اجتماعی ، یک صفحه فرود جذاب اینستاگرام ایجاد کنید. از همه مهمتر ، مراجعه به وب سایت ، وبلاگ یا فروشگاه آنلاین خود ، بازدید ، هدایت و فروش بیشتری داشته باشید. از این پیوند اینستاگرام در ابزارهای زیستی استفاده کنید تا برای بازدید بیشتر ، چندین پیوند به بیوگرافی اینستاگرام خود اضافه کنید. اجازه ندهید ترافیک ارگانیک شما به هدر رود ، با استفاده از برخی از این ابزارها پیوند زیستی Instagram خود را شروع کنید!

نحوه کسب درآمد در اینستاگرام
ویرایش در Design Wizard
همه چیز در مورد پول است.
در وهله اول ، مهم است که درک کنیم شما به برخی از دنبال کنندگان نیاز دارید تا بتوانید از حضور اینستاگرام خود درآمد کسب کنید. با این اوصاف ، شما لزوماً به صدها هزار یا میلیون ها نفر که حساب شما را دنبال می کنند نیاز ندارید ، به طور کلی چند هزار نفر شما را قادر به کسب درآمد می کنند - اگر بهترین راهکارها را بفهمید.

بنابراین چگونه مخاطب را جذب می کنید؟ چه چیزی باعث جذب کاربران می شود و بنابراین آنها را وادار می کند شما را دنبال کنند؟ اطمینان حاصل کنید که بیو شما برجسته است. نوشتن خسته کننده و فرسوده در اینجا هیچ لطفی به شما نمی کند. این فرصتی برای نشان دادن ذره ذره قدرت و در عین حال ساده نگه داشتن آن است. شما همچنین می توانید از این قسمت خاص از املاک و مستغلات اینستاگرام برای ارائه پیوندهایی به سایت خود یا هر صفحه دیگری از این قبیل که می خواهید افشا شوند استفاده کنید. بیش از هر چیز دیگری ، با bio کمی لذت ببرید و مطمئن شوید که این مورد در مورد مارک / شخصیت شما صادق است.

نحوه کسب درآمد در اینستاگرام
ویرایش در Design Wizard
وقت طلاست
چه از اینستاگرام خود برای تجارت خود استفاده می کنید و چه غیر از این ، ارسال منظم پست نیز در ایجاد این مخاطب کلیدی است. یک حساب کاربری غیرفعال در اینستاگرام به سادگی قرار است در آنجا بنشیند و در نهایت با مبهم شدن شبکه های اجتماعی محو شود. علاوه بر این ، پست کردن به طور منظم نه تنها ضروری است بلکه می خواهید برای نوع محتوا و زیرنویس هایی که کاربران را مجبور می کند در واقع درگیر شوند تلاش کنید. و هنگامی که آنها با یکی از پست های شما درگیر شدند ، هرگز آن مکالمه را معلق نگذارید. حضور داشته باشید!

روز / ساعتی که ارسال می کنید می تواند بر میزان تعامل دریافت شده توسط پست تأثیر بگذارد. به عنوان مثال ، مطالعات نشان داده است که آخر هفته ها نسبت به روزهای هفته کمتر عمل می کنند. همچنین ، به نظر می رسد ارسال پست در زمان استراحت سنتی ، مانند بعد از ناهار یا شام ، تا آنجا که مشارکت کاربر بیشتر است ، موفقیت آمیزتر است.

هنگامی که این مخاطبان را داشتید و حساب شما تنظیم و آماده آماده سازی شد ، وقت آن است که شروع به کسب درآمد کنید.

نحوه کسب درآمد در اینستاگرام
ویرایش در Design Wizard
نحوه کسب درآمد در اینستاگرام: استراتژی 1 - محتوای تبلیغاتی
تا کنون این یکی از رایج ترین روش ها برای کسب درآمد در بستر رسانه های اجتماعی است. اگر تعداد زیادی دنبال کننده داشته باشید ، داشتن محتوای پشتیبانی شده می تواند بسیار سودآور باشد ... به عنوان مثال ، کسانی که تعداد آنها به طور متوسط به میلیون ها نفر می رسد ، می توانند هزاران بار (اگر صدها هزار نفر) در هر پست کسب کنند. در ابتدا ساخت این نوع اعداد را حساب نمی کنید ، اما مطمئناً می توانید برای جذب حامیان مالی شروع کنید.

به پروفایل خود وفادار باشید این است که می گویند ، همان که هستی واقعی باش. تصاویر و زیرنویس هایی ارسال کنید که از شخصیت یا مارک تجاری شما صحبت می کنند. شما شروع به کسب پیروان خواهید کرد ، و اینها افرادی خواهند بود که علاقه و سبک مشابهی دارند. در صورت پافشاری در نهایت ، اگر تعداد مخاطبان و جایگاه ویژه شما با آنها مرتبط باشد ، ممکن است مارک ها به شما نزدیک شوند.

نحوه کسب درآمد در اینستاگرام
ویرایش در Design Wizard
واقعی نگه دار
درست مثل هر رابطه تجاری دیگر ، اعتماد نیز وجود دارد. به عبارت دیگر ، فقط با هیچ شرکتی کار نکنید ، به خصوص اگر با برخی از جنبه های تجاری آنها همراه نیستید. کاربران شما به شما اعتماد دارند. آنها برای توصیه مشروع به شما مراجعه می کنند. اگر خودتان از این محصول استفاده نمی کنید ، نباید آن را برای مخاطبان خود تبلیغ کنید.

بعد از ایجاد پست حمایت شده ، یک فیلم یا عکس باشد ،

پس باید بفهمید که چگونه هشتگ های مناسب را اعمال کنید. و نه فقط هشتگ ها ، همچنین می خواهید پیوندهایی به مهمترین تبلیغات و معاملات حامی مالی خود داشته باشید. مارک هایی که با آنها شریک هستید می خواهند نتیجه بگیرند - به معنای افزایش فروش محصولاتشان. بنابراین شما باید پست هایی ایجاد کنید که افراد را مجبور کند به CTA توجه کنند و در نهایت خرید کنند.

نحوه کسب درآمد در اینستاگرام
ویرایش در Design Wizard


کسب درآمد در اینستاگرام: استراتژی 2 - یک برنامه وابسته
به منظور کسب درآمد از طریق پیوندهای وابسته ، باید به یک برنامه وابسته بپیوندید. این کار می تواند با پیوستن به شبکه ای مانند Clickbank انجام شود ، یا علاوه بر این ، می توانید برنامه های وابسته فردی را که در آن شرکت می کنید جستجو کنید.

در بیوگرافی اینستاگرام خود یک لینک قابل کلیک داشته باشید. از آنجا که نمی توانید پیوندهای قابل کلیک را در پست های خود ارائه دهید ، می خواهید با استفاده از این پست ها افراد را به سمت بیوگرافی خود و پیوند وابسته موردنظر سوق دهید. اگر آنها در واقع در نتیجه پست یا استوری اینستاگرام شما از آن شرکت وابسته خرید کنند ، در این صورت حقوق دریافت می کنید. در واقع بسیار ساده است.

نکته کلیدی در اینجا شفافیت است. اطمینان حاصل کنید که پیروان شما در واقع آگاه هستند که شما در نتیجه هر خریدی که از طریق آن لینک خاص انجام می شود درآمد کسب می کنید. بدترین کاری که می توانید انجام دهید این است که سعی کنید این را پنهان کنید. اعتماد در هر بستر رسانه اجتماعی کلید اصلی است و اینستاگرام نیز از این قاعده مستثنی نیست. بنابراین فقط در مورد آنچه در واقع انجام می دهید جلو باشید.

نحوه کسب درآمد در اینستاگرام
ویرایش در Design Wizard
شروع به کسب درآمد در اینستاگرام کنید: استراتژی 3 - فروش محصولات واقعی
از آنجا که غول شبکه های اجتماعی بسیار فراگیر شده است ، اینستاگرام اکنون ویژگی های تجاری را ارائه می دهد که شما را قادر می سازد حساب خود را اساساً تجاری کنید. به عبارت دیگر ، آنها اکنون دارای عناصری مانند ویژگی پرداخت در برنامه و همچنین دکمه فروشگاه هستند. مسلماً فروش مستقیم از اینستاگرام به آسانی راه اندازی فروشگاه تجارت الکترونیکی به عنوان مثال آسان نیست ، اما می توان این کار را انجام داد.

کاربران را به سایت یا فروشگاه تجارت الکترونیکی خود هدایت کنید. باز هم می توان گفت که فروش دقیق از طریق حساب اینستاگرام شما تا حدودی دردسر ساز است. به همین دلیل است که راه اندازی یک سایت یا فروشگاه برای محصول خود و سپس هدایت ترافیک اینستاگرام به آنجا از طریق پیوند در بیوگرافی می تواند به نفع شما باشد.

برای سایت خود به صورت مستقل کمک بگیرید. اگر مطمئن نیستید که چگونه یک وب سایت راه اندازی کنید یا فروشگاه shopify ایجاد کنید ، می توانید این کار را با نرخ نسبتاً مناسب از خارج از کشور برون سپاری کنید.

بدانید که اینستاگرام شما چه کسی است. کمی پیاده روی در اینجا کمک زیادی می کند. بدانید با چه کسانی رقابت می کنید. هشتگهای کلیدی را شناسایی کنید و ببینید که سایر شرکت ها / افراد چگونه مخاطبان را جذب می کنند.

نحوه کسب درآمد در اینستاگرام
ویرایش در Design Wizard
تاکتیک های پول سازی: استراتژی 4 - فروش عکس و فیلم
محتوای تولید شده توسط کاربر (UGC) به آرامی در حال تبدیل شدن به مورد اصلی بسیاری از مشاغل است ، زیرا مشتریان از اصالت و "واقعی بودن" قدردانی می کنند. در حقیقت ، تعداد فزاینده ای از شرکت ها به UGC روی می آورند زیرا تصاویر از منظر بازاریابی به یاد ماندنی تر می شوند. بنابراین ، اگر از اندازه مناسبی پیروی می کنید و از یک عکاس معمولی بهتر هستید ، ممکن است در فروش تصاویر خود سود خوبی داشته باشید و درآمد خوبی کسب کنید!

هنگام استفاده از تصاویر برای درآمدزایی: مسافرت و گردشگری. صنعت مسافرتی در زمینه خرید محتوای تولید شده توسط کاربر از جمله مشتاقترین افراد است. و حتی گاهی اوقات آنها ممکن است از طریق اقامت در هتل یا سایر معاملات بسته ، برخی از مجلات را به افراد تأثیرگذار پیشنهاد دهند.

اطمینان حاصل کنید که به اندازه کافی پیرو داشته باشید. معمولاً مربوط به صنعت مسافرت به ویژه ، آنها می خواهند قبل از اینکه با هر نوع معامله ای موافقت کنند ، با تأثیرگذاران معتبر اینستاگرام کار کنند.

وقتی صحبت از درآمدزایی می شود ، تمرین کاملاً عالی می شود. اگر قصد فروش تصاویر (یا فیلم) را دارید می توانید کمی وقت بگذارید و مهارت های عکس برداری را صیقل دهید. کیفیت در اینجا مهم است.

نحوه کسب درآمد در اینستاگرام
ویرایش در Design Wizard
Instagram Money: Strategy 5 - نوشتن زیرنویس برای دیگران
می توانید فراتر از حساب خودتان فکر کنید. بسیاری از شرکتهای کوچکتر به ویژه به نویسندگان خلاق و باهوش روی می آورند تا محتوای خود را برای آنها بنویسند ، به ویژه اگر توانایی تهیه یک کارمند تولید محتوای داخلی را ندارند. به طور بالقوه می توانید با نوشتن زیرنویس های پست اینستاگرام ، درآمد خوبی کسب کنید. به خاطر داشته باشید ، آنها معمولاً به دنبال نویسندگان با کیفیتی هستند که می فهمند چگونه می توانند محتوایی را که در واقع جذاب است ، تولید کنند.

با تنظیم دقیق حساب اینستاگرام شخصی خود شروع کنید. یک استراتژی کاملاً ساده ... حساب شخصی شما فرصتی برای نمایش استعداد برجسته نوشتن است. اطمینان حاصل کنید که کار شما بر روی آن کیفیت را نشان می دهد.

برای این منظور ، نمونه کارها را نیز تنظیم کنید. شانس این است که اگر شرکتی به دنبال استخدام نویسنده مستقل برای بازاریابی اجتماعی خود است ، آنها می خواهند نمونه کارهای شما را ببینند. کمی وقت صرف کنید و اطمینان حاصل کنید که قطعات موجود در آن مربوط به شغلی است که برای آن درخواست می کنید.

گران فروشی نکنید ، صادق باشید در نمونه کارها و همچنین نحوه ارائه خود به طور کلی ، مهارت های نوشتاری خود را بزرگ نگذارید. و مطمئن شوید که قطعات موجود در portf شماست

olio در واقع نماینده شما هستند.

مطمئن نیستید که چگونه یک نمونه کارها ایجاد کنید؟ سایت های زیادی وجود دارد که نویسندگان مشتاق از نظر ایجاد نمونه کارهای قاتل به آنها کمک می کنند. به عنوان مثال ، حتی اگر تجربه نوشتن ندارید ، این اطلاعات مربوط به ایجاد نمونه کارها را بررسی کنید.

نحوه کسب درآمد در اینستاگرام
ویرایش در Design Wizard
از طریق اینستاگرام درآمد کسب کنید: استراتژی 6 - ماسک ها و فیلترهای داستان
اینستاگرام داستان های محبوب محبوب Instagram خود را در سال 2016 معرفی کرد ؛ از آن زمان نزدیک به 500 میلیون کاربر وجود دارد که یا چنین داستان هایی را تماشا می کنند یا در هر روز داستان های خاص خود را ایجاد می کنند. در این صورت ، مردم دوست دارند با افزودن ماسک ها و فیلترهای سرگرم کننده و دمدمی مزاج این داستان ها را ادویه کنند. اگر مهارت و خلاقیت لازم برای توسعه این موارد را دارید ، می توانید آنها را به کاربران دیگر بفروشید و در این راه مقداری درآمد کسب کنید.

همچنین می توانید برای شرکت ها ماسک و فیلتر ایجاد کنید. شرکت ها به طور فزاینده ای به سمت داستان ها و گزینه های موجود در آن می روند تا مشتری بیشتری جذب کنند. در نتیجه بسیاری به دنبال استفاده از طرح ها و آرم های منحصر به فرد از طریق ماسک های داستانی و فیلترها هستند.

نحوه کسب درآمد در اینستاگرام
ویرایش در Design Wizard
نکات کسب درآمد در اینستاگرام: استراتژی 7 - میزبان یک رویداد مجازی
پخش زنده اینستاگرام روشی سرگرم کننده و بسیار م effectiveثر برای برقراری ارتباط با کاربران شما است. با برگزاری یک رویداد مجازی ، شما این فرصت را دارید که در مورد نام تجاری خود صحبت کنید ، اطلاعات ارزشمندی را ارائه دهید ، حتی پیروان خود را به سایت خود هدایت کنید یا تبلیغاتی را که ممکن است اجرا کنید. به ویژه با وقایع دو ماه گذشته ، رویدادهای Live Instagram از این نوع حتی بیشتر متداول شده اند - به ویژه برای تأثیرگذارانی که قصد دارند بیشتر در معرض دید قرار بگیرند و بنابراین پتانسیل درآمدزایی از طریق سیستم عامل را افزایش دهند.

می توانید در طول پخش از شخصی بخواهید سوالی را ارسال کند. وقتی این کار به صورت استراتژیک انجام شود ، به شما امکان می دهد از طریق لینک به سایت خود پاسخ دهید.

به یاد داشته باشید پیوندها قابل کلیک نیستند. نکته اصلی این است که کوتاه و به یادماندنی باشد.

آن دعوت به عمل را به خاطر بسپارید. اشکالی ندارد که به مخاطبان خود آنچه را می فروشید و در نتیجه آنچه را که باید برای خرید از شما انجام دهند یادآوری کنید.

نحوه کسب درآمد در اینستاگرام
ویرایش در Design Wizard
برای کسب درآمد در اینستاگرام: استراتژی 8 - کار خود را تبلیغ کنید
به خصوص اگر در زمینه ای خلاق مانند عکاسی هستید یا مثلاً یک نقاش هستید ، اینستاگرام بهترین پلتفرم بصری برای نمایش استعداد شگفت انگیز شماست. می توانید از آن استفاده کنید تا حتی بیشتر در معرض هنر / کاری که خلق می کنید ، قرار بگیرید. و هرچه پیروان شما افزایش می یابند ، فرصت بیشتری برای درگیر شدن و فروش امیدوارانه برخی از قطعات خواهید داشت!

اطمینان حاصل کنید که هر پیوندی در بیوگرافی اینستاگرام شما کار می کند. اصولاً ، فقط مطمئن شوید که بیو شما به روز شده است ، هر پیوندی مرتبط است و شما اطلاعات کافی را برای کسانی که مایل به یافتن کار و خرید کار شما هستند ، ارائه می دهید.

همچنین ، به خاطر داشته باشید شرکت هایی هستند که با شما شریک می شوند. شرکت های زیادی در این زمینه خلاق دوست دارند با هنرمندان و متخصصان بالقوه همکاری کنند. مخاطب کافی داشته باشید و هرگز نمی دانید چه اتفاقی می افتد.

نحوه کسب درآمد در اینستاگرام
ویرایش در Design Wizard
فردا ، آرزو می کنید دیروز شروع کنید.
گشتن در دنیای اینستاگرام در ابتدا می تواند مشکل باشد. و اگر به دنبال کسب درآمد در سیستم عامل هستید ، قطعاً می خواهید طیف وسیعی از گزینه ها را کشف کنید. روش های مختلفی برای کسب درآمد وجود دارد که در صورت استفاده با یکدیگر می تواند شما را برای موفقیت واقعی اینستاگرام آماده کند. نکته اصلی ، همانطور که اشاره کردیم ، این است که کاربران شما را دنبال کنند. هرچه مخاطبان شما بیشتر باشد ، شرکت ها و مارک های مناسبتر تمایل به همکاری با شما دارند. در آخر همه چیز درباره اعداد است.

یکی دیگر از مواردی که باید به خاطر داشتن درآمد بالقوه اینستاگرام در خاطر داشته باشید ، تا به امروز بیش از پنجاه میلیارد عکس در بستر رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده است. این هک بسیاری از عکسهاست! نکته اینجاست که اینستاگرام می تواند یک زمین بازی بسیار شلوغ باشد. برای هر اینفلوئنسر مشتاق اینستاگرام ، این بدان معناست که شما نه تنها باید به طور مداوم در حال ارسال و جذب باشید ، بلکه باید راهی را برای برجسته سازی بدانید.

چه عاملی برند / شخصیت شما را منحصر به فرد می کند؟ چرا یک کاربر می خواهد متوقف شود و به تصویر شما نگاه کند و عنوان شما را از روی شخص دیگری بخواند؟ برای اینکه موفقیت اینستاگرام را تجربه کنید ، باید گاهی اوقات تا حدی اهل فکر باشید. پست های خود را بالا ببرید و واقعاً مدتی را صرف یافتن آن زاویه ای کنید که توجه شما را جلب کند و در نتیجه به شما امکان می دهد به عنوان یک تأثیرگذار بالقوه ظاهر شوید - یکی با توانایی کسب درآمد واقعی در اینستاگرام!

https://www.designwizard.com/blog/how-to-make-money-on-instagram/


برچسب : اینستاگرام , کسب درآمد , کسب و کار ,
[ سه شنبه 17 فروردين 1400 ] [ 11:06 ] [ میلاد حیدری ][ بازديد : 4938 ]
آخرين مطالب ارسالي
صفحات سایت
تعداد صفحات : 0

درباره سایت
آرشيو
پيوندهاي روزانه
کاربران
جستجو