صفحه اصلی انجمن سایت ثبت نام تماس با ما پست الکترونيک آرشيو نقشه سايت طراح
آمار کاربران
نام کاربری :
رمز عبور :

رمز عبور را فراموش کردم ؟
آمار مطالب
کل مطالب : 47
کل نظرات : 0

آمار بازدید
بازديد امروز : 26 نفر
بارديد ديروز : 31 نفر
بازديد هفته : 27 نفر
بازديد ماه : 1774 نفر
بازديد سال : 4132 نفر
بازديد کلي : 54121 نفر

وضیعت آنلاین
افراد آنلاین : 2 نفر
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود
چت باکس




captcha


امکانات


آیا اصول اولیه را کار کرده اید و در حال حاضر به دنبال تکنیک های SEO هستید تا به شما کمک کند تا ترافیک ارگانیک سایت خود را به سطح بالاتری برسانید ، زیرا ما در سال 2021 حرکت می کنیم؟ هنگامی که برای اولین بار سایتی را راه اندازی می کنید (یا به تازگی یادگیری سئو را شروع کرده اید) ، مجموعه ای از اصول اولیه وجود دارد که باید آنها را در نظر بگیرید. چیزهایی مانند:

تحقیق در مورد کلمات کلیدی
بهینه سازی برچسب های عنوان و متا تگ ها
ایجاد محتوای بهینه
اما بعدش چی؟ شاید شما هنوز آمادگی ورود به تاکتیک های پیشرفته سئو را ندارید ، اما باید رشد قابل توجهی را در دید ارگانیک و ترافیک حاصل کنید؟ در این راهنما ، ما قصد داریم 12 تکنیک سئو را به اشتراک بگذاریم که می تواند به شما کمک کند عملکرد سایت خود را بیش از حد شارژ کنید و گام به گام نحوه اجرای هر یک از این موارد را به شما آموزش دهیم.

به طور خاص ، ما به موارد زیر نگاه می کنیم:

12 تکنیک سئو که باید در سال 2021 استفاده کنید
1. بهترین صفحات رقبای خود را پیدا کنید
2. استراتژی محتوای خود را با استفاده از تجزیه و تحلیل شکاف کلید واژه اطلاع دهید
3. از روابط عمومی دیجیتالی برای کسب بک لینک مجوز استفاده کنید
4. CTR ارگانیک خود را با استفاده از آزمایش PPC بهبود بخشید
5. بهینه سازی برای 'People also Ask'
6. بک لینک های شکسته رقیب خود را سرقت کنید
7. از محتوای حمایتی برای نشان دادن تخصص موضعی استفاده کنید
8. از پیوندهای داخلی برای رتبه بندی صفحه Supercharge استفاده کنید
9. بهینه سازی Core Web Vitals
10. تلاش های تیم روابط عمومی خود را برای سئو بیشتر سخت کنید و نام برند را به پیوند تبدیل کنید
11. Optimize For Image Search
12. پیوندهای سمی را پاک کنید
12 تکنیک سئو که باید در سال 2021 استفاده کنید
در زیر تکنیک هایی است که باید برای افزایش ترافیک ارگانیک سایت خود هنگام ورود به سال 2021 مورد توجه قرار دهید. آنها تنها تاکتیک های SEO نیستند که باید از آنها استفاده کنید ، اما این تکنیک ها باید بخش اصلی استراتژی شما را تشکیل دهند. با پیاده سازی هر یک از این موارد ، می توانید بر بهبود دید و ترافیک خود کار کنید.

1. بهترین صفحات رقبای خود را پیدا کنید
هرچه بیشتر در مورد استراتژی SEO رقبای خود بدانید ، سایت شما می تواند عملکرد بهتری داشته باشد.

وقتی وقت می گذارید تا بفهمید چه چیزی برای وب سایت هایی که در SERP با آنها رقابت می کنید کار می کند ، می توانید تجزیه و تحلیل خود را به سطح بعدی برسانید و قبل از استفاده از این بینش برای اطلاع از رویکرد خود ، بفهمید که چرا این رویکرد کار می کند.

یک نقطه شروع موثر این است که صفحات با عملکرد برتر رقبای خود را بیابید تا بتوانید تصویری از ترافیک ارگانیک آنها از کجا آمده و از چه چیزی هدایت می شود. تجزیه و تحلیل صفحات برتر رقبا می تواند شما را در جهت مواردی مانند:

شکاف محتوا/کلید واژه
شکاف پیوندی
فرصتی برای بهبود محتوای موجود شما
کلمه کلیدی آدم خواری
چگونه بهترین صفحات رقبای خود را پیدا می کنید؟ می توانید مشاوره سئو به ابزار SEMrush Organic Research بروید و آدرس اینترنتی رقیب را وارد کنید.

تصویر صفحه SEMrush Organic Research Tool Tool
این ترافیک ارگانیک برآورد شده سایت و نمای کلی عملکرد را به شما نشان می دهد ، اما می خواهید در اینجا عمیق تر غوطه ور شوید.

برگه "صفحات" را در این صفحه باز کنید و بر اساس ترافیک مرتب کنید و خواهید دید که کدام صفحات از نظر ارگانیک در این دامنه بهترین عملکرد را دارند.

تصویر صفحه داده SEMrush Organic Pages
این به سادگی راهی برای یافتن صفحاتی است که بیشترین بازدید را به وب سایت های رقیب دارند. شما باید این بینش را به سطح بعدی برسانید تا بفهمید دلیل عملکرد این صفحات چگونه است و چگونه می توانید استراتژی ای ایجاد کنید که بخشی از این ترافیک را از بین ببرد.

این را بعنوان یک تجزیه و تحلیل فرصت یا یک میانبر برای فهمیدن اینکه بیشترین موفقیت شما بر اساس semrush فعالیت رقبا است ، به جای شروع با تحقیقات کلمات کلیدی ، در نظر بگیرید.

این کار به این دلیل است که به شما کمک می کند تا مناطق بالقوه ای را تعیین کنید تا تلاش های خود را بر روی صفحه و نه در سطح کلمات کلیدی خاص متمرکز کنید. این تمرین همچنین می تواند به شما در یافتن وب سایت های دیگری که با وب سایت شما رقابت می کنند ، کمک کند ، که شاید آنها را رقیب خود نمی دانستید.

به برگه "رقبا" در همان ابزار بروید و لیستی از دامنه های رقیب و همچنین بینش در مورد تعداد کلمات کلیدی رایج و ترافیک تخمینی را مشاهده خواهید کرد.

نقشه موقعیت یابی رقابتی SEMrush
سپس می توانید این حوزه ها را به صورت جداگانه با استفاده از ابزار تجزیه و تحلیل کنید تا سطح مفصلی از بینش را در صفحاتی ایجاد کنید که بهترین عملکرد را در صنعت شما دارند.

2. استراتژی محتوای خود را با استفاده از تجزیه و تحلیل شکاف کلید واژه اطلاع دهید
وقتی صحبت از ایجاد یک استراتژی محتوا می شود ، معمولاً دو حوزه اصلی تمرکز خواهید داشت:

بهینه سازی محتوای موجود
ایجاد محتوای جدید
در حالی که بهینه سازی محتوای موجود اغلب م effectiveثرترین نقطه شروع است (به هر حال ، مشاهده بهبود نتایج محتوا که قبلاً نمایه شده است بسیار آسان تر از قطعات جدید است) ، اکثر وب سایت ها به مرحله ای می رسند که همه قطعات موجود خود را بهینه کرده اند. به

در این مرحله ، تلاش شما باید به ایجاد محتوای جدید تبدیل شود. اما یکی از بزرگترین اشتباهاتی که SEO ها هنگام ایجاد محتوا مرتکب می شوند انجام این کار کورکورانه است.
شما باید محتوایی را با هدف ایجاد کنید و باید بتوانید دلیل وجود هر قطعه ای را که ایجاد می کنید ، توجیه کنید. این بدان معناست که برای برنامه ریزی دقیق یک استراتژی برای ایجاد محتوای جدید وقت بگذارید.

یکی از سریع ترین راه ها برای هدایت y

برنامه محتوایی ما انجام تجزیه و تحلیل فاصله کلمات کلیدی است که به شما کمک می کند کلمات کلیدی را ببینید که رقبای شما برای آنها رتبه بندی می کنند اما شما نمی دانید. از آنجا ، می توانید محتوا را در اطراف این کلمات کلیدی و موضوعات ایجاد کنید تا فاصله را پر کنید.

به SEMrush Keyword Gap Tool بروید و دامنه خود را در کنار حداکثر چهار رقبا وارد کنید.

اسکرین شات SEMrush Keyword Gap Analysis
"مقایسه" را فشار دهید و بینش مفصلی در مورد فرصت های کلمه کلیدی خواهید دید. اما ما به طور خاص می خواهیم به شبکه مقایسه توجه کنیم.

شبکه شکاف کلمات کلیدی
فیلترهای بالای شبکه را مشاهده می کنید؟

اینها می توانند به شما در یافتن شکاف کلمات کلیدی در ارتباط با سرفصل های جدول کمک کنند.

"Missing" به شما امکان می دهد کلمات کلیدی را ببینید که همه رقبای شما برای آنها رتبه بندی می کنند ، اما شما آن را نمی بینید ، در حالی که "استفاده نشده" کلمات کلیدی را نشان می دهد که حداقل یکی از رتبه های دیگر برای آنها است.

[ دوشنبه 1 شهريور 1400 ] [ 9:45 ] [ میلاد حیدری ][ بازديد : 537 ]
آخرين مطالب ارسالي
صفحات سایت
تعداد صفحات : 0

درباره سایت
آرشيو
پيوندهاي روزانه
کاربران
جستجو