صفحه اصلی انجمن سایت ثبت نام تماس با ما پست الکترونيک آرشيو نقشه سايت طراح
آمار کاربران
نام کاربری :
رمز عبور :

رمز عبور را فراموش کردم ؟
آمار مطالب
کل مطالب : 47
کل نظرات : 0

آمار بازدید
بازديد امروز : 35 نفر
بارديد ديروز : 31 نفر
بازديد هفته : 36 نفر
بازديد ماه : 1783 نفر
بازديد سال : 4141 نفر
بازديد کلي : 54130 نفر

وضیعت آنلاین
افراد آنلاین : 2 نفر
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود
چت باکس




captcha


امکانات


شما هر سال به آن فکر کرده اید. شما ایده‌های بی‌شماری کسب‌وکار آنلاین را در ذهن خود مرور کرده‌اید و تصور کرده‌اید که اگر بتوانید شغل خود را رها کنید و از طریق اینترنت درآمد کسب کنید، زندگی‌تان چگونه خواهد بود.

شما می توانید به راحتی به جهان سفر کنید، یک سبک زندگی راحت برای خود و خانواده خود ایجاد کنید و به آزادی مالی دست یابید. در نهایت می توانید از محدودیت های سبک زندگی 9-5 فرار کنید و به طور کامل صاحب زمان خود شوید.

اما پس از آن، چه اتفاقی می افتد؟ معمولاً مدتی را صرف بررسی ایده‌ها می‌کنید، اما در نهایت به منطقه امن خود متوسل می‌شوید.

درآمد ثابت شغل امن شما، سهولت داشتن شخص دیگری به شما می گوید که هر روز چه کاری انجام دهید (به جای تلاش برای کشف آن از ابتدا)، و برنامه ثابت.

به خودت می گویی: «می دانی چیست؟ امسال کمی دیوانه کننده است. من آن کسب و کار آنلاین را سال آینده راه اندازی خواهم کرد!»

اما "سال آینده" هرگز نمی آید.

ما اینجا هستیم تا به شما بگوییم که سال 2021 سالی است که باید تجارت آنلاین خود را شروع کنید. فرصت بیشتر از همیشه وجود دارد و شما باید از آن استفاده کنید!

برای کمک به شما برای شروع، ما 27 ایده کسب و کار آنلاین را ارائه می کنیم. آنها را بخوانید، ببینید با کدام یک ارتباط دارید و شروع به انجام تحقیقات خود کنید. سپس با یکی شروع کنید، به همین سادگی است!

27 ایده کسب و کار آنلاین "شروع آسان".
در اینجا لیست ما از 27 ایده کسب و کار آنلاین برای سال 2021 است.

1. یک وبلاگ راه اندازی کنید و از آن کسب درآمد کنید
ما در مورد نحوه راه اندازی وبلاگ در این وب سایت زیاد صحبت می کنیم و دلیل خوبی هم دارد.

در سال 2021، راه‌اندازی وبلاگ آسان‌تر از هر زمان دیگری است، و وبلاگ شما همچنین می‌تواند منبع درآمد بالقوه بزرگی باشد (اگر بدانید چگونه از آن درآمدزایی کنید).

به خاطر داشته باشید که شما فقط یک وبلاگ راه اندازی نمی کنید و انتظار دارید که پول در آن جمع شود. شما باید به طور مداوم محتوا ایجاد کنید، و همچنین باید محتوایی باشد که مردم را آموزش دهد، آگاه کند یا سرگرم کند. به عبارت دیگر، باید به نوعی علاقه آنها را جلب کند.

علاوه بر این، باید چیزی را از طریق وبلاگ بفروشید. این می تواند فضای تبلیغات، محصولات، محصولات دیجیتال، پست های حمایت شده، مربیگری، کتاب های الکترونیکی و غیره باشد.

اما اگر مایل به انجام کار هستید و برای مدت طولانی در آن هستید، وبلاگ نویسی می تواند بسیار سودآور باشد (برخی وبلاگ نویسان 50 هزار دلار در ماه یا بیشتر درآمد دارند).

در اینجا منابعی وجود دارد که به شما کمک می کند اولین وبلاگ خود را شروع کنید:

65+ آمار و روند وبلاگ نویسی برای سال 2021
چگونه یک وبلاگ راه اندازی کنیم
چگونه ترافیک وبلاگ را افزایش دهیم
نحوه کسب درآمد از وبلاگ
چگونه یک وب سایت بسازیم
2. با بازاریابی وابسته شروع کنید
بازاریابی وابسته را بیاموزید بازاریابی وابسته اساساً فرآیند کسب کمیسیون از طریق تبلیغ محصول شخص دیگری است.

اکثر مردم دو راه اصلی برای بازاریابی وابسته وجود دارد:

محصولات اطلاعاتی شما محصولاتی مانند کتاب‌های الکترونیکی، سایت‌های عضویت، مجموعه‌های ویدیویی، و غیره را تبلیغ می‌کنید. این نوع بازاریابی وابسته می‌تواند تا 50 درصد یا بیشتر از شما حق کمیسیون بگیرد، موانع نسبتاً کمی برای ورود دارد، و یافتن محصولاتی برای تبلیغ آسان است.
شرکای آمازون بسیاری از بازاریابان وابسته با آمازون موفقیت هایی کسب کرده اند. به معنای واقعی کلمه میلیون ها محصول برای انتخاب وجود دارد و می تواند کاملاً سودآور باشد. برای اطلاعات بیشتر، می توانید برنامه همکاران آمازون را بررسی کنید.
نکته جانبی سریع: قبل از شروع بازاریابی وابسته، داشتن حداقل دانش اولیه در مورد سئو و نوشتن کپی رایتینگ کمک می کند (در ادامه در مورد هر یک از این موارد بیشتر توضیح خواهیم داد).

همانطور که گفته شد، می توانید چند کتاب کپی رایتینگ بخوانید و راهنمای مبتدیان SEO از Moz را بررسی کنید تا به شما در شروع کار کمک کند.

خواندن بیشتر:

بازاریابی وابسته برای مبتدیان
3. یک سایت تجارت الکترونیک راه اندازی کنید
یکی از بهترین راه های کسب درآمد اینترنتی راه اندازی فروشگاه تجارت الکترونیکی است.

نکته مثبت اینجاست: اگر سعی می کنید مسیر بازاریابی وابسته را طی کنید، بهترین بازاریابان وابسته بر روی 3 جایگاه اصلی تمرکز می کنند. دوستیابی، کاهش وزن و کسب درآمد آنلاین. شما باید با بهترین ها رقابت کنید و این کار آسانی نیست.

با استفاده از مسیر تجارت الکترونیک، در بسیاری از بازارها، شما با افراد تجاری قدیمی که ممکن است تجربه بازاریابی اینترنتی داشته باشند یا نداشته باشند، رقابت خواهید کرد. بسیاری از آنها وب‌سایت‌های پرمخاطب و قدیمی دارند که جای زیادی برای پیشرفت در اختیار شما می‌گذارد و می‌توانید از کاستی‌های آنها استفاده کنید.

هنوز به هیچ وجه آسان نیست. این نیاز به کار سختی دارد و شما باید در میان صدها هزار وب سایت تجارت الکترونیک و فروشگاه های آنلاین متمایز شوید. اما با پر کردن یک جایگاه منحصر به فرد و اجرای تکنیک های بازاریابی مناسب، می توانید فروشگاه تجارت الکترونیک خود را به موفقیتی سودآور تبدیل کنید.

در اینجا چند نکته وجود دارد که به شما کمک می کند تا فروشگاه تجارت الکترونیک خود را شروع کنید:

یک بازار سودآور پیدا کنید. ایده‌ها را ایده بگیرید، تحقیق در مورد کلمات کلیدی انجام دهید و سعی کنید تا حد امکان خاص باشید. به عنوان مثال، احتمالاً رقابت زیادی برای فروش تخته موج سواری وجود دارد. اما اگر آن را به قفسه های تخته موج سواری محدود کنید، ممکن است شانس بیشتری برای برجسته شدن در بازار داشته باشید.
از خود بپرسید "آیا محصول گران است؟" هزینه های مرتبط با تولید، توزیع، فروش مجدد و غیره وجود دارد. اگر محصول شما گران نباشد (حداقل 50 دلار یا بیشتر)، ممکن است تا زمانی که محصول را بفروشید، سودی باقی نماند.
از خود بپرسید: «آیا p

محصول در یک بازار در حال رشد؟ اگر بازار شما قبلاً اوج خود را پشت سر گذاشته است (یعنی بازار VCR) و در سراشیبی قرار دارد، احتمالاً نمی خواهید شفقنا و مهر و ایلنا و خبر آنلاین و websitesetup درگیر شوید. در عوض، شما می‌خواهید وارد صنعتی شوید که در حال رشد است – در آنجا بیشترین سود و پتانسیل رشد را خواهید داشت.
ساخت یک فروشگاه Shopify را در نظر بگیرید. Shopify سیستمی است که برای تجارت الکترونیک ساخته شده است. با داشتن برخی از دانش اولیه وب، می توانید با سرمایه گذاری کم هزینه و بدون نیاز به کدنویسی، فروشگاهی با ظاهر زیبا را خیلی سریع راه اندازی کنید. Shopify یک آزمایش رایگان 30 روزه نیز دارد، بنابراین می‌توانید بدون خرج کردن یک سکه شروع به کار کنید.
در اینجا چند منبع اضافی برای ایجاد یک فروشگاه آنلاین موفق وجود دارد:

چگونه یک فروشگاه اینترنتی راه اندازی کنیم
چگونه با استفاده از ووکامرس یک فروشگاه آنلاین بسازیم
بهترین پلتفرم های تجارت الکترونیک
4. خود انتشار یک کتاب در آمازون
انتشار کتاب در آمازون آیا تا به حال به نوشتن کتاب فکر کرده اید، اما نمی دانید از کجا شروع کنید؟ این همه مزخرفات نشر، ویرایش و قالب بندی، بازاریابی و غیره؟

با آمازون، می توانید به راحتی کتابی را خودتان منتشر کنید و واقعاً از آن درآمد کسب کنید. چند راهنمای ساده و ارزان وجود دارد که به شما در نوشتن کتاب و ایجاد درآمد ثابت کمک می کند.

سس مخفی این است: اگر بتوانید کتاب خود را راه اندازی کنید و در هفته اول چند صد فروش داشته باشید، آمازون مسئولیت آن را بر عهده گرفته و شروع به تبلیغ آن برای شما خواهد کرد. به این ترتیب می توانید مقداری پول واقعی از آن به دست آورید. در واقع ساده تر از چیزی است که به نظر می رسد، اما ما در عرض یک دقیقه به آن خواهیم رسید.

کسب درآمد از اینستاگرام

در اینجا چند نکته برای نوشتن کتاب آورده شده است:

با دادن نظرسنجی به دوستان، فهرست ایمیل و/یا سایت‌های نظرسنجی مانند PickFu، کتاب را اعتبارسنجی کنید. با اعتبارسنجی ایده خود قبل از نوشتن کتاب، شانس افرادی که مایل به خرید کتاب شما هستند را افزایش می دهید (و زمان خود را با نوشتن آن تلف نمی کنید).
یک طرح کلی ایجاد کنید و در صورت امکان به آن پایبند باشید.
هر روز حداقل 30 دقیقه تا یک ساعت را برای نوشتن اختصاص دهید.
کتاب را مطابق با استانداردهای آمازون قالب بندی کنید.
پس از نگارش و فرمت کتاب، می توانید به KDP.amazon.com مراجعه کنید. با حساب آمازون خود وارد شوید، سپس در قسمت «ایجاد عنوان جدید»، «Kindle eBook» را انتخاب کنید.

در اینجا یک استراتژی خوب برای هفته معرفی کتاب شما (برای به دست آوردن بیش از 100 فروش) آمده است:

قیمت را برای هفته اول 99 سنت تعیین کنید.
با سایت هایی مانند Buck Books و Robin Reads یک تبلیغ 99 سنتی اجرا کنید.
گزیده ای از کتاب را در یک زیرمجموعه مربوطه ارسال کنید و در پایان آن را به صفحه کتاب خود پیوند دهید.
1 تا 2 پست مهمان در هفته راه اندازی ارسال کنید که به صفحه کتاب شما پیوند داده می شود.
لیست ایمیل خود را چندین بار منفجر کنید.
امیدواریم تا پایان هفته، کتاب شما رتبه بندی کلی 5000 یا 10000 برتر را به خود اختصاص دهد. از آنجا، قیمت را به 2.99 دلار افزایش دهید و هر چند روز یکبار قیمت 1 دلار را افزایش دهید تا فروش متوقف شود (سپس، یک دلار آن را کاهش دهید). این به شما قیمت بهینه کتاب شما را می گوید.
(در اینجا یک مطالعه موردی از کتابی است که از این استراتژی برای راه‌اندازی موفقیت‌آمیز و پیوسته 3 تا 4 هزار دلار در ماه سود می‌برد.)

5. یک محصول یا دوره دیجیتال ایجاد کنید
ایجاد یک محصول دیجیتال یا دوره مشابه نوشتن کتاب الکترونیکی است. شما از تخصص خود با آموزش آن به دیگران درآمد کسب می کنید.

همانطور که گفته شد، شما از مزیت آمازون برای تبلیغ دوره خود ندارید. شما باید تبلیغات خود را از طریق وب سایت خود، لیست های ایمیل خود و احتمالاً از طریق شراکت های وابسته انجام دهید. همچنین باید یک صفحه فروش قانع کننده ایجاد کنید که بازدیدکنندگان را متقاعد کند از شما خرید کنند.

اگر از قبل مخاطبی ندارید، بهتر است ابتدا در آمازون خود منتشر کنید. به این ترتیب، می توانید ایده دوره خود را تأیید کنید، لیست ایمیل خود را افزایش دهید (فقط اطمینان حاصل کنید که ایمیلی برای شرکت در قسمت جلو و پشت کتاب وجود دارد)، و کم و بیش یک پیش نویس تقریبی از دوره ایجاد کنید (چون چنین خواهد شد. احتمالاً شبیه کتاب است).

در اینجا چند منبع اضافی برای کمک به شما در ایجاد دوره آنلاین وجود دارد:

TheRiseToTheTop.com – وب سایت دیوید سایتمن گارلند که به هزاران کارآفرین کمک کرده دوره های آنلاین سودآور را راه اندازی کنند.
پادکست تخصص خود را کسب درآمد کنید – قسمت های مفید توسط متخصص دوره های آنلاین گرانت وهرلی برای کمک به شما در شروع اولین دوره آنلاین خود.
6. یوتیوبر شوید
ویدیوها روز به روز محبوب تر می شوند. از استوری های اینستاگرام و اسنپ چت گرفته تا ویدیوی لایو فیس بوک، ویدیوها فقط به رشد خود ادامه خواهند داد. اگر همیشه دوست داشتید پشت دوربین باشید، اکنون زمانی است که می توانید از آن استفاده کنید.

چه راه اندازی یک وبلاگ و کسب درآمد از تبلیغات/ فروش محصولات به مخاطبان خود باشد، چه ایجاد یک کانال YouTube برای جذب ترافیک بیشتر به وب سایت شما – سال 2021 زمان خوبی برای شروع است.

ساختن ویدیوهای یوتیوب نه تنها به شما کمک می‌کند داستان‌های بهتری تعریف کنید و محتوای ارزشمندتری را برای مخاطبان خود ارائه دهید، بلکه می‌تواند به شما کمک کند فرصت‌های سخنرانی سودآوری داشته باشید.

بهترین بخش این است که شما حتی نیازی به بیرون رفتن و خرید یک دوربین جدید گران قیمت ندارید – تا زمانی که گوشی هوشمندی با لنز دوربین با کیفیت دارید، می توانید فیلمبرداری اولین ویدیوی خود را همین الان شروع کنید!

7. توسعه برنامه را شروع کنید
اپلیکیشن‌های موبایل سال به سال محبوب‌تر می‌شوند. اگر ایده ای برای جالب و مفید دارید،

و/یا برنامه سرگرم کننده برای تلفن یا رایانه لوحی، این ممکن است راهی برای رفتن باشد.

داشتن مقداری دانش کدنویسی کمک می کند، اما این یک ضرورت مطلق نیست. بسیاری از توسعه دهندگان نرم افزار وجود دارند که به دنبال همکاری با افراد در ایجاد اپلیکیشن هستند.

نکته احتیاط: بازار اپلیکیشن در حال حاضر اشباع شده است، بنابراین مطمئن شوید که برنامه خود را اعتبارسنجی کرده اید و قبل از سرمایه گذاری پول زیادی روی ایده خود تحقیق کنید.

در اینجا چند منبع برای کمک به شما در فرآیند توسعه برنامه وجود دارد:

چگونه اولین اپلیکیشن موبایل خود را توسط کارآفرین بسازیم
نحوه یافتن و استخدام بهترین برنامه‌نویسان توسط Yalantis

[ جمعه 14 آبان 1400 ] [ 11:45 ] [ میلاد حیدری ][ بازديد : 419 ]
آخرين مطالب ارسالي
صفحات سایت
تعداد صفحات : 0

درباره سایت
آرشيو
پيوندهاي روزانه
کاربران
جستجو