صفحه اصلی انجمن سایت ثبت نام تماس با ما پست الکترونيک آرشيو نقشه سايت طراح
آمار کاربران
نام کاربری :
رمز عبور :

رمز عبور را فراموش کردم ؟
آمار مطالب
کل مطالب : 47
کل نظرات : 0

آمار بازدید
بازديد امروز : 82 نفر
بارديد ديروز : 66 نفر
بازديد هفته : 261 نفر
بازديد ماه : 197 نفر
بازديد سال : 4366 نفر
بازديد کلي : 54355 نفر

وضیعت آنلاین
افراد آنلاین : 1 نفر
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود
چت باکس




captcha


امکانات


نحوه اضافه کردن موسیقی به استوری های اینستاگرام

لازم به ذکر نیست ، شما باید به طور واقعی در کلاس حضور داشته باشید تا آن را یاد بگیرید. به لطف دنیای آنلاین ، اکنون همه چیز تغییر کرده است و به خوبی. اکنون ، تنها چیزی که شما نیاز دارید یک دستگاه و یک اتصال اینترنتی است تا به منابع عظیم اطلاعات دسترسی پیدا کنید و مهارت های مورد نظر خود را بیاموزید.

و بهترین بخش ، هیچ مشکلی برای تخصص نیست. شما می توانید چیزی را به عنوان "ساختن صنایع دستی" یا به اندازه "توسعه نرم افزار" یاد بگیرید. برای همه افراد آنجا چیزی وجود دارد. سیستم عامل های یادگیری الکترونیکی زیر در این لیست همان چیزی است که من در مورد آن صحبت می کنم.

قبل از اینکه به این موارد اشاره کنم ، بگذارید کمی بیشتر از مزایای یادگیری الکترونیکی برای شما بگویم.

با سرعت خود بیاموزید
برخلاف دوره های سنتی فیزیکی ، یادگیری الکترونیکی باعث می شود شما بتوانید با سرعت خود یاد بگیرید. این بدان معناست که ، پس از ثبت نام در یک دوره ، می توانید آن را در اوقات فراغت خود شروع و تکمیل کنید. کسی وجود ندارد که شما را مجبور کند آن را در مدت زمان مشخص تکمیل کنید.

مقرون به صرفه در مقایسه با مراکز یادگیری بدنی
کاملاً بدیهی است که مراکز یادگیری بدنی مبلغ هنگفتی را پرداخت می کنند. و گرچه این اشتباه نیست ، بسیاری از مردم نمی توانند از پس آن برآیند. این زمانی است که دوره های آنلاین بازی می شوند. آنها هزینه های بسیار کمی دارند ، گاهی اوقات هزینه ناهار شما هستند ، و اگر بیشتر نیست ، همان مقدار ارزش را ارائه می دهند.

دسترسی نامحدود به محتوا
نکته مهم دیگر در مورد آموزش الکترونیکی این است که پس از ثبت نام در یک دوره ، آن را دریافت می کنید تا آن را برای یک عمر نگه دارید. فیلم ها ، پرونده ها و سایر مواردی که با آن همراه هستند برای شما در هر زمان معین وجود دارد.

اغلب به روز می شود
بیشتر مدرسان دوره آنلاین به دانش آموزان خود اهمیت می دهند ، به همین دلیل آنها مرتباً مطالب را با اطلاعات به روز به روز می کنند. و بهترین قسمت؟ شما به روزرسانی ها را به صورت رایگان دریافت می کنید. بله شما آن را درست خواندید.

همراه با جامعه مفید است
دوره های آنلاین معمولاً با جامعه ای مفید همراه هستند تا دانشجویان بتوانند در این دوره گرد هم آیند و در مورد آن بحث کنند. مهم نیست که شک ، مشکلی داشته باشید یا یک اشتراک برنده باشید ، جامعه مکان مناسبی برای آن است.

اکنون ، اجازه دهید نگاهی به سیستم عامل ها بیندازیم.

بستر یادگیری آنلاین

اودمی
کورسرا
برنامه نویس آماده کار
افکار عمومی
آکادمی ابر
کتاکودا
DataCamp
سایبر
بی خردی
آکادمی لینوکس
لیندا
مهارت مهارت
آکادمی کد
GoSkills
Edx
آینده یاد بگیرید
اودمی


با بیش از 150،000 دوره و 50 میلیون دانش آموز ، Udemy به عنوان یکی از محبوب ترین سیستم عامل های یادگیری الکترونیکی در آنجا ایستاده است. آنها دارای یک کتابخانه بزرگ از دوره ها هستند که بر اساس دسته بندی های مختلف تقسیم می شوند ، از جمله:

توسعه
کسب و کار
حسابداری مالی
فناوری اطلاعات و نرم افزار
بهره وری دفتر
توسعه شخصی
من دائماً دانش خود را به روز می کنم ، خواه خواندن ، گوش دادن ، تماشای ، حضور در رویدادها و غیره

Udemy مکانی واقعا جالب برای تازه کردن و به روز کردن دانش شما در بازار است. @ Binfield https://t.co/NADg6y7gXv

- مت گرادی (DadBodNutrition) 14 مارس 2020


هر دسته زیر مجموعه های خاص خود را دارد ، بنابراین می توانید مطمئن باشید که یک تن گزینه برای انتخاب وجود دارد. در حالی که اکثر آنها دوره های حق بیمه هستند ، 6500+ دوره رایگان نیز وجود دارد ، و اینها واقعاً ارزش دیدن دارند.

با قدم گذاشتن یک چیز جلوتر ، Coursera همچنین دوره هایی از دانشگاه ها و شرکت هایی با کلاس جهانی دارد که دارای گواهینامه و مدرک تحصیلی هستند. آنها با برخی از بزرگترین نام ها از جمله IBM ، Google و دانشگاه میشیگان همکاری می کنند.

نکته خوبی که در مورد این پلتفرم وجود دارد این است که آنها آزمونها و پروژه های دستی را بین مواد درسی دارند ، بنابراین می توانید آنچه را که تازه آموخته اید ، پیاده سازی کنید. دسته از دوره های آنها شامل موارد زیر است:

یادگیری عمیق
اطلاعات بزرگ
فراگیری ماشین
علم داده
بازاریابی دیجیتال
اگر به دنبال ایجاد مهارت برای حرفه آینده بالقوه هستید ، پس Coursera ممکن است شخصی باشد که به دنبال آن هستید. آنها اعتبار زیادی برای زمان یادگیری شما می دهند.

برنامه نویس آماده کار
آیا می خواهید نینجا برنامه نویسی باشید؟

آیا آماده هستید مهارت های برنامه نویسی خود را برای به دست آوردن شغل رویاهای خود بچسبانید؟

برنامه نویس آماده کار می تواند کمک کند.

این پلتفرم یادگیری طیف گسترده ای از دوره ها را برای شما آموزش می دهد که چگونه یک حرفه ای را رمزگذاری کنید. برای آزمایش مهارتهای یادگیری ، آنها دانش آموزان را در تکالیف برنامه نویسی عملی قرار می دهند و سپس یک راه حل ویدئویی را با جزئیات دنبال می کنند تا مشکلات را برطرف کرده و یک پاسخ گام به گام جامع برای درک بهتر ارائه دهند.

ارائه دوره های آن عبارتند از:

اوراکل SQL
جاوا برای مبتدیان و پیشرفته
OOP
SQL برای علوم داده
پایتون
تابلو
چارچوب بهار 5 + بهار وب + چکمه 2
ساختار داده + الگوریتم
مستر کلاس Elasticsearch از جمله Kibana و Logstash
جرقه آپاچی
جی کوئری
خود را با این دوره ها آماده کنید تا در دنیای برنامه نویسی در دنیای واقعی گام بردارید و "آماده شغل" شوید.

افکار عمومی


Pluralsight در نحوه تدریس آنها کمی بی نظیر است. آنها دوره هایی دارند + داده هایی که به شما نشان می دهند چگونه می توانید آن ها را به کار بگیرید. این دوره ها عمدتاً در امتداد توسعه نرم افزار و فناوری اطلاعات قرار دارند ، اما چیزهای بیشتری وجود دارد که می توانید از آن بیاموزید.

این پلتفرم نمونه ای کامل از "ایجاد آن" است. آنها فقط شما را با یک دوره آموزشی غرق نمی کنند ، بلکه شما را راهنمایی می کنند که برای شما مناسب است و سپس آن را ترک می کنید.

آکادمی ابر


همانطور که از نام آن مشخص است ، آکادمی Cloud همه چیز در مورد یادگیری رایانش ابری و شناسایی چگونگی حل مشکلات تجاری است. آنها طیف گسترده ای از موضوعات را که مربوط به کانون اصلی آنها است ، پوشش می دهد و بهترین بخش این است که هر ماه و هر روز به روز می شود.

آنها دوره های زیادی مانند AWS یا Microsoft Azure دارند که گواهینامه هایی را ارائه می دهند ، بنابراین اگر به دنبال قرار گرفتن در معرض نور هستید ، کاملا معتبر است که آنها را بررسی کنید. می توانید با استفاده از آزمایش رایگان 7 روزه آنها شروع کنید.

کتاکودا
برنامه نویسی لزوماً خسته کننده نیست ، و کتاکودا این موضوع را خیلی خوب اثبات می کند. آنها رویکرد "سرگرم کننده" ای را برای آموزش تمام موارد فنی مانند Kubernetes و Machine Learning تطبیق داده اند ، و به شما در هضم آسان مواد کمک می کند.


آنها بیش از 250 دوره رایگان برای شما دارند و همه آنها به شما امکان می دهند یادگیری خود را به صورت زنده اجرا کنید تا نه تنها "یادگیری" بلکه "انجام دادن" نیز انجام شود. اگر به دنبال ایجاد یک برنامه نویس هستید ، این سایت جای خود را پیدا کرده است.

از آنجا که زبان داده از الان تقاضای زیادی دارد و احتمالاً در آنجا ماندگار خواهد شد ، ممکن است DataCamp یک منبع مفید باشد. آنها در علم داده تخصص دارند و آموزش آنها بسیار آسان است ، به دلیل درسهای نیش اندازه آنها.

سال گذشته مجبور شدم یک الگوریتم Machine Learning را آموزش دهم که فقط یک هفته ارزش آموزش داشته باشد. امروز صبح من Machine Learning on R را در Datacamp شروع کردم ، تاکنون خوب.
من آن را به شدت توصیه می کنم

- Vumile Sithebe ، APRM (VumileSithebe) 9 مارس 2020

در بین دروس ، شما همچنین تمریناتی دارید تا بتوانید آنچه را که تازه آموخته اید ، پیاده کنید. DataCamp دارای بیش از 100 دوره در تعداد موضوعات مختلف مانند Python ، SQL و Spreadsheets است. پس از اتمام دوره ، می توانید گواهی خود را دریافت کنید تا در آینده بتوانید مهارتهای خود را پس بگیرید.

سایبر


مکانی عالی برای یادگیری امنیت سایبری و فناوری اطلاعات ، Cybrary به شما کمک می کند با داشتن فهرست دوره های آموزشی آنها توسط متخصصان ، حرفه ای در این صنعت ایجاد کنید. آنها بیش از 1000 آزمایشگاه مجازی ، آزمایش های عملی و ارزیابی هایی را در مناطقی مانند امنیت سایبر ، فناوری اطلاعات ، علوم داده و موارد دیگر ایجاد و مونتاژ می کنند. و به خاطر داشته باشید ، این موارد کاملاً ایمن و مبتنی بر مرورگر هستند.

شما همچنین می توانید با کمک ارزیابی مهارتهای 200+ آنها ، پیشرفت شغلی خود را پیگیری کرده و نقاط قوت و ضعف خود را تحلیل کنید. همه این ترکیبات به شما کمک می کند تا حرفه ای بهتری در این زمینه کسب کنید.

بی خردی
Udacity با هدف آموزش آنچه که شرکت های فناوری می خواهند ، شما را با مهارت های مورد نظر آماده می کند. دسته بندی دوره ها عبارتند از:

علوم داده
برنامه نويسي
هوش مصنوعی
کسب و کار
پردازش ابری

هر یک از دوره های خود را با تمرینات انجام می دهند ، و شما از تیم پشتیبانی کمک های شخصی دریافت می کنید. این محتوا به دنبال ترک شغل بعدی شما در صنعت فناوری است. بنابراین ، اگر این رویای شما بوده است ، این یک سایت عالی برای آن است.

بیش از 100000 دانشجو از Udacity فارغ التحصیل شده اند ، و شما می توانید نفر بعدی باشید.

آکادمی لینوکس


آکادمی لینوکس دوره هایی در زمینه AWS ، Azure و Google Cloud دارد که به شما کمک می کند از ابزارهایی استفاده کنید که بسیار مورد استفاده هستند. علاوه بر این ، می توانید مهارت های خاصی مانند Security ، BigData و DevOps را بیاموزید. هر یک از این دوره ها دارای زمین بازی و آزمایشگاه هستند تا مهارت های خود را به مرحله عمل برسانید

دوره های آنها از میزان رضایت مشتری 95٪ برخوردار است ، و من معتقدم که این امر به این دلیل است که دوره های آنها به منظور یادآوری شما طراحی شده اند. می توانید با استفاده از آزمایش رایگان آنها شروع کرده و از آن استفاده کنید.

لیندا


مرکز دانش ، Lynda یادگیری مهارت های مورد نظر خود را برای شما آسان می کند ، همه اینها به لطف فهرست گسترده دوره های آنها. برخی از این دسته ها عبارتند از:

توسعه نرم افزار
توسعه وب
طرح
کسب و کار
عکاسی
بازار یابی
با یک اشتراک واحد ، می توانید به کلیه دوره های درخواستی آنها دسترسی پیدا کنید. آنها در حال حاضر یک ماه رایگان برای امتحان کردن سکوی خود ارائه می دهند ، بنابراین فراموش نکنید که آن را بدست آورید.

https://geekflare.com/learn-new-skills/

نحوه اضافه کردن موسیقی به استوری های اینستاگرام

لازم به ذکر نیست ، شما باید به طور واقعی در کلاس حضور داشته باشید تا آن را یاد بگیرید. به لطف دنیای آنلاین ، اکنون همه چیز تغییر کرده است و به خوبی. اکنون ، تنها چیزی که شما نیاز دارید یک دستگاه و یک اتصال اینترنتی است تا به منابع عظیم اطلاعات دسترسی پیدا کنید و مهارت های مورد نظر خود را بیاموزید.

و بهترین بخش ، هیچ مشکلی برای تخصص نیست. شما می توانید چیزی را به عنوان "ساختن صنایع دستی" یا به اندازه "توسعه نرم افزار" یاد بگیرید. برای همه افراد آنجا چیزی وجود دارد. سیستم عامل های یادگیری الکترونیکی زیر در این لیست همان چیزی است که من در مورد آن صحبت می کنم.

قبل از اینکه به این موارد اشاره کنم ، بگذارید کمی بیشتر از مزایای یادگیری الکترونیکی برای شما بگویم.

با سرعت خود بیاموزید
برخلاف دوره های سنتی فیزیکی ، یادگیری الکترونیکی باعث می شود شما بتوانید با سرعت خود یاد بگیرید. این بدان معناست که ، پس از ثبت نام در یک دوره ، می توانید آن را در اوقات فراغت خود شروع و تکمیل کنید. کسی وجود ندارد که شما را مجبور کند آن را در مدت زمان مشخص تکمیل کنید.

مقرون به صرفه در مقایسه با مراکز یادگیری بدنی
کاملاً بدیهی است که مراکز یادگیری بدنی مبلغ هنگفتی را پرداخت می کنند. و گرچه این اشتباه نیست ، بسیاری از مردم نمی توانند از پس آن برآیند. این زمانی است که دوره های آنلاین بازی می شوند. آنها هزینه های بسیار کمی دارند ، گاهی اوقات هزینه ناهار شما هستند ، و اگر بیشتر نیست ، همان مقدار ارزش را ارائه می دهند.

دسترسی نامحدود به محتوا
نکته مهم دیگر در مورد آموزش الکترونیکی این است که پس از ثبت نام در یک دوره ، آن را دریافت می کنید تا آن را برای یک عمر نگه دارید. فیلم ها ، پرونده ها و سایر مواردی که با آن همراه هستند برای شما در هر زمان معین وجود دارد.

اغلب به روز می شود
بیشتر مدرسان دوره آنلاین به دانش آموزان خود اهمیت می دهند ، به همین دلیل آنها مرتباً مطالب را با اطلاعات به روز به روز می کنند. و بهترین قسمت؟ شما به روزرسانی ها را به صورت رایگان دریافت می کنید. بله شما آن را درست خواندید.

همراه با جامعه مفید است
دوره های آنلاین معمولاً با جامعه ای مفید همراه هستند تا دانشجویان بتوانند در این دوره گرد هم آیند و در مورد آن بحث کنند. مهم نیست که شک ، مشکلی داشته باشید یا یک اشتراک برنده باشید ، جامعه مکان مناسبی برای آن است.

اکنون ، اجازه دهید نگاهی به سیستم عامل ها بیندازیم.

بستر یادگیری آنلاین

اودمی
کورسرا
برنامه نویس آماده کار
افکار عمومی
آکادمی ابر
کتاکودا
DataCamp
سایبر
بی خردی
آکادمی لینوکس
لیندا
مهارت مهارت
آکادمی کد
GoSkills
Edx
آینده یاد بگیرید
اودمی


با بیش از 150،000 دوره و 50 میلیون دانش آموز ، Udemy به عنوان یکی از محبوب ترین سیستم عامل های یادگیری الکترونیکی در آنجا ایستاده است. آنها دارای یک کتابخانه بزرگ از دوره ها هستند که بر اساس دسته بندی های مختلف تقسیم می شوند ، از جمله:

توسعه
کسب و کار
حسابداری مالی
فناوری اطلاعات و نرم افزار
بهره وری دفتر
توسعه شخصی
من دائماً دانش خود را به روز می کنم ، خواه خواندن ، گوش دادن ، تماشای ، حضور در رویدادها و غیره

Udemy مکانی واقعا جالب برای تازه کردن و به روز کردن دانش شما در بازار است. @ Binfield https://t.co/NADg6y7gXv

- مت گرادی (DadBodNutrition) 14 مارس 2020


هر دسته زیر مجموعه های خاص خود را دارد ، بنابراین می توانید مطمئن باشید که یک تن گزینه برای انتخاب وجود دارد. در حالی که اکثر آنها دوره های حق بیمه هستند ، 6500+ دوره رایگان نیز وجود دارد ، و اینها واقعاً ارزش دیدن دارند.

با قدم گذاشتن یک چیز جلوتر ، Coursera همچنین دوره هایی از دانشگاه ها و شرکت هایی با کلاس جهانی دارد که دارای گواهینامه و مدرک تحصیلی هستند. آنها با برخی از بزرگترین نام ها از جمله IBM ، Google و دانشگاه میشیگان همکاری می کنند.

نکته خوبی که در مورد این پلتفرم وجود دارد این است که آنها آزمونها و پروژه های دستی را بین مواد درسی دارند ، بنابراین می توانید آنچه را که تازه آموخته اید ، پیاده سازی کنید. دسته از دوره های آنها شامل موارد زیر است:

یادگیری عمیق
اطلاعات بزرگ
فراگیری ماشین
علم داده
بازاریابی دیجیتال
اگر به دنبال ایجاد مهارت برای حرفه آینده بالقوه هستید ، پس Coursera ممکن است شخصی باشد که به دنبال آن هستید. آنها اعتبار زیادی برای زمان یادگیری شما می دهند.

برنامه نویس آماده کار
آیا می خواهید نینجا برنامه نویسی باشید؟

آیا آماده هستید مهارت های برنامه نویسی خود را برای به دست آوردن شغل رویاهای خود بچسبانید؟

برنامه نویس آماده کار می تواند کمک کند.

این پلتفرم یادگیری طیف گسترده ای از دوره ها را برای شما آموزش می دهد که چگونه یک حرفه ای را رمزگذاری کنید. برای آزمایش مهارتهای یادگیری ، آنها دانش آموزان را در تکالیف برنامه نویسی عملی قرار می دهند و سپس یک راه حل ویدئویی را با جزئیات دنبال می کنند تا مشکلات را برطرف کرده و یک پاسخ گام به گام جامع برای درک بهتر ارائه دهند.

ارائه دوره های آن عبارتند از:

اوراکل SQL
جاوا برای مبتدیان و پیشرفته
OOP
SQL برای علوم داده
پایتون
تابلو
چارچوب بهار 5 + بهار وب + چکمه 2
ساختار داده + الگوریتم
مستر کلاس Elasticsearch از جمله Kibana و Logstash
جرقه آپاچی
جی کوئری
خود را با این دوره ها آماده کنید تا در دنیای برنامه نویسی در دنیای واقعی گام بردارید و "آماده شغل" شوید.

افکار عمومی


Pluralsight در نحوه تدریس آنها کمی بی نظیر است. آنها دوره هایی دارند + داده هایی که به شما نشان می دهند چگونه می توانید آن ها را به کار بگیرید. این دوره ها عمدتاً در امتداد توسعه نرم افزار و فناوری اطلاعات قرار دارند ، اما چیزهای بیشتری وجود دارد که می توانید از آن بیاموزید.

این پلتفرم نمونه ای کامل از "ایجاد آن" است. آنها فقط شما را با یک دوره آموزشی غرق نمی کنند ، بلکه شما را راهنمایی می کنند که برای شما مناسب است و سپس آن را ترک می کنید.

آکادمی ابر


همانطور که از نام آن مشخص است ، آکادمی Cloud همه چیز در مورد یادگیری رایانش ابری و شناسایی چگونگی حل مشکلات تجاری است. آنها طیف گسترده ای از موضوعات را که مربوط به کانون اصلی آنها است ، پوشش می دهد و بهترین بخش این است که هر ماه و هر روز به روز می شود.

آنها دوره های زیادی مانند AWS یا Microsoft Azure دارند که گواهینامه هایی را ارائه می دهند ، بنابراین اگر به دنبال قرار گرفتن در معرض نور هستید ، کاملا معتبر است که آنها را بررسی کنید. می توانید با استفاده از آزمایش رایگان 7 روزه آنها شروع کنید.

کتاکودا
برنامه نویسی لزوماً خسته کننده نیست ، و کتاکودا این موضوع را خیلی خوب اثبات می کند. آنها رویکرد "سرگرم کننده" ای را برای آموزش تمام موارد فنی مانند Kubernetes و Machine Learning تطبیق داده اند ، و به شما در هضم آسان مواد کمک می کند.


آنها بیش از 250 دوره رایگان برای شما دارند و همه آنها به شما امکان می دهند یادگیری خود را به صورت زنده اجرا کنید تا نه تنها "یادگیری" بلکه "انجام دادن" نیز انجام شود. اگر به دنبال ایجاد یک برنامه نویس هستید ، این سایت جای خود را پیدا کرده است.

از آنجا که زبان داده از الان تقاضای زیادی دارد و احتمالاً در آنجا ماندگار خواهد شد ، ممکن است DataCamp یک منبع مفید باشد. آنها در علم داده تخصص دارند و آموزش آنها بسیار آسان است ، به دلیل درسهای نیش اندازه آنها.

سال گذشته مجبور شدم یک الگوریتم Machine Learning را آموزش دهم که فقط یک هفته ارزش آموزش داشته باشد. امروز صبح من Machine Learning on R را در Datacamp شروع کردم ، تاکنون خوب.
من آن را به شدت توصیه می کنم

- Vumile Sithebe ، APRM (VumileSithebe) 9 مارس 2020

در بین دروس ، شما همچنین تمریناتی دارید تا بتوانید آنچه را که تازه آموخته اید ، پیاده کنید. DataCamp دارای بیش از 100 دوره در تعداد موضوعات مختلف مانند Python ، SQL و Spreadsheets است. پس از اتمام دوره ، می توانید گواهی خود را دریافت کنید تا در آینده بتوانید مهارتهای خود را پس بگیرید.

سایبر


مکانی عالی برای یادگیری امنیت سایبری و فناوری اطلاعات ، Cybrary به شما کمک می کند با داشتن فهرست دوره های آموزشی آنها توسط متخصصان ، حرفه ای در این صنعت ایجاد کنید. آنها بیش از 1000 آزمایشگاه مجازی ، آزمایش های عملی و ارزیابی هایی را در مناطقی مانند امنیت سایبر ، فناوری اطلاعات ، علوم داده و موارد دیگر ایجاد و مونتاژ می کنند. و به خاطر داشته باشید ، این موارد کاملاً ایمن و مبتنی بر مرورگر هستند.

شما همچنین می توانید با کمک ارزیابی مهارتهای 200+ آنها ، پیشرفت شغلی خود را پیگیری کرده و نقاط قوت و ضعف خود را تحلیل کنید. همه این ترکیبات به شما کمک می کند تا حرفه ای بهتری در این زمینه کسب کنید.

بی خردی
Udacity با هدف آموزش آنچه که شرکت های فناوری می خواهند ، شما را با مهارت های مورد نظر آماده می کند. دسته بندی دوره ها عبارتند از:

علوم داده
برنامه نويسي
هوش مصنوعی
کسب و کار
پردازش ابری

هر یک از دوره های خود را با تمرینات انجام می دهند ، و شما از تیم پشتیبانی کمک های شخصی دریافت می کنید. این محتوا به دنبال ترک شغل بعدی شما در صنعت فناوری است. بنابراین ، اگر این رویای شما بوده است ، این یک سایت عالی برای آن است.

بیش از 100000 دانشجو از Udacity فارغ التحصیل شده اند ، و شما می توانید نفر بعدی باشید.

آکادمی لینوکس


آکادمی لینوکس دوره هایی در زمینه AWS ، Azure و Google Cloud دارد که به شما کمک می کند از ابزارهایی استفاده کنید که بسیار مورد استفاده هستند. علاوه بر این ، می توانید مهارت های خاصی مانند Security ، BigData و DevOps را بیاموزید. هر یک از این دوره ها دارای زمین بازی و آزمایشگاه هستند تا مهارت های خود را به مرحله عمل برسانید

دوره های آنها از میزان رضایت مشتری 95٪ برخوردار است ، و من معتقدم که این امر به این دلیل است که دوره های آنها به منظور یادآوری شما طراحی شده اند. می توانید با استفاده از آزمایش رایگان آنها شروع کرده و از آن استفاده کنید.

لیندا


مرکز دانش ، Lynda یادگیری مهارت های مورد نظر خود را برای شما آسان می کند ، همه اینها به لطف فهرست گسترده دوره های آنها. برخی از این دسته ها عبارتند از:

توسعه نرم افزار
توسعه وب
طرح
کسب و کار
عکاسی
بازار یابی
با یک اشتراک واحد ، می توانید به کلیه دوره های درخواستی آنها دسترسی پیدا کنید. آنها در حال حاضر یک ماه رایگان برای امتحان کردن سکوی خود ارائه می دهند ، بنابراین فراموش نکنید که آن را بدست آورید.

https://geekflare.com/learn-new-skills/

[ چهارشنبه 28 خرداد 1399 ] [ 22:58 ] [ میلاد حیدری ][ بازديد : 1191 ]
آخرين مطالب ارسالي
صفحات سایت
تعداد صفحات : 0

درباره سایت
آرشيو
پيوندهاي روزانه
کاربران
جستجو