صفحه اصلی انجمن سایت ثبت نام تماس با ما پست الکترونيک آرشيو نقشه سايت طراح
آمار کاربران
نام کاربری :
رمز عبور :

رمز عبور را فراموش کردم ؟
آمار مطالب
کل مطالب : 47
کل نظرات : 0

آمار بازدید
بازديد امروز : 39 نفر
بارديد ديروز : 31 نفر
بازديد هفته : 40 نفر
بازديد ماه : 1787 نفر
بازديد سال : 4145 نفر
بازديد کلي : 54134 نفر

وضیعت آنلاین
افراد آنلاین : 2 نفر
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود
چت باکس




captcha


امکانات


راه اندازی یک تجارت آنلاین قطعاً جذابیت خود را دارد ، اما چالش های خاص خود را نیز به همراه دارد. حقیقت این است که راه اندازی هر کسب و کاری کار سختی است. در حالی که برخی ممکن است اینترنت را یک طرح سریع ثروتمند بدانند ، اما اصول اولیه کسب و کار همچنان کاربرد دارد.

در واقع ، "آنلاین" فقط یک کانال است که مشاغل را به مردم متصل می کند. این یک ابزار قدرتمند است که به شما امکان می دهد از هر نقطه از جهان به هر کسی دسترسی داشته باشید. اما ایجاد یک کسب و کار با آن هنوز به دنبال ارتباط مشتریان مناسب با ارائه مناسب است.

افراد بی شماری در حال حاضر جهشی به سمت کارآفرینی داشته اند. و با ایده های مناسب کسب و کار آنلاین و مقدار زیادی سرمایه ، شما نیز می توانید.

این در مورد یک ترفند ساده برای تغییر زندگی نیست. راه اندازی یک کسب و کار آنلاین به این روش کار نمی کند. در عوض ، برای کمک به شما در یافتن ایده های تجاری آنلاین سودآور ، ما مجموعه ای از راه های ساده برای شروع یک کسب و کار بدون ترک کار روزانه خود را گردآوری کرده ایم.

ایده بزرگ بعدی خود را پیدا کنید

16 ایده برتر برای تجارت آنلاین
چگونه یک کسب و کار آنلاین راه اندازی کنیم
ایده کسب و کار آنلاین خود را زنده کنید
سوالات متداول ایده های کسب و کار آنلاین

رایگان: فهرست بزرگ ایده های تجاری
برای کمک به شما در یافتن الهام برای شروع ، ما لیستی از 100 ایده تجاری درخواستی را تهیه کردیم که به دسته هایی مانند تناسب اندام ، پوشاک و بازی تقسیم شده است.

16 ایده برتر برای تجارت آنلاین
نمی دانید ایده های تجاری خوب آنلاین چیست؟ لیست زیر را مرور کنید تا بهترین ایده تجاری را برای خود بیابید.

خط تولید لباس خود را شروع کنید
یک فروشگاه dropshipping راه اندازی کنید
هنر خود را بصورت آنلاین بفروشید
نویسنده ، طراح یا توسعه دهنده مستقل شوید
آموزش دوره آنلاین
یافته های فروشگاه صرفه جویی خود را ورق بزنید
کتاب خود را منتشر کنید
یک وبلاگ راه اندازی کنید
دستیار مجازی شوید
سعی کنید تأثیرگذار باشید
برنامه و وب سایت بسازید
پادکست راه اندازی کنید
تبدیل به یک بازاریاب وابسته شوید
جعبه های اشتراک دقیق
یک محصول طاقچه بسازید
اجناس دست ساز بسازید

1. خط لباس خود را شروع کنید
اگر برخی از طرح ها را در ذهن دارید و کمی وقت در دست دارید ، می توانید شرکت پوشاک خود را از زمین خارج کنید.

اگر از قبل صاحب یک فروشگاه Shopify هستید ، می توانید خط تولید لباس خود را با استفاده از Oberlo ، Printify ، Printful یا یک برنامه منبع مشابه محصول راه اندازی کنید. هر کدام به طور خودکار فروشگاه شما را به چاپگرهای پوشاک و تولید کنندگان پوشاک پیوند می دهند. آنها همچنین هر مرحله از فرآیند تکمیل خرده فروشی را برای شما انجام می دهند و به شما این آزادی را می دهند که طیف وسیعی از قطعات را مستقیماً از دروازه طراحی و ارسال کنید.

چرا خط تولید لباس را شروع کنیم؟
هیچ چیز رضایت بخش تر از ایجاد محصولاتی نیست که مردم هر روز از آن استفاده می کنند.
به محض ایجاد فروشگاه Shopify ، می توانید فروش فوری را شروع کنید. به لطف برنامه های چاپ در صورت تقاضا ، روند طراحی و تحویل لباس های سفارشی شما ساده و ساده شده است.
شما با دیدن خلاقیت طرح های خود با تبدیل خلاقیت خود به چیزی واقعی و سودآور ، احساس خواهید کرد.
فکر کنید

ما از Printful برای ایجاد THINK PUP ، فروشگاه پوشاک برای صاحبان سگ استفاده کردیم و تنها در عرض سه هفته بیش از 1200 دلار درآمد کسب کردیم. با کمی زمان و تحقیق ، می توانید در راه ساخت یک شرکت موفق پیراهن نیز باشید.

ما منابع مفیدی را انتخاب کرده ایم که به رشد تجارت پوشاک شما در هر مرحله کمک می کند ، از طراحی داستان برند شما گرفته تا تبلیغ محصولات خود با بازاریابی تأثیرگذار:

19 الگو و ماکت های تی شرت آنلاین آماده استفاده
نحوه راه اندازی کسب و کار اینترنتی پیراهن
نحوه راه اندازی بوتیک آنلاین: یک دفترچه راهنمای کامل 2021
برای طرفداران: چگونه کالای خود را بسازیم و بفروشیم
نماد الگو
دوره رایگان: ایجاد مشاغل چاپ بر اساس تقاضا

بیاموزید که چگونه محصولات مارک سفارشی خود را به راحتی ایجاد و بفروشید. آدریان موریسون ، کارشناس تجارت الکترونیک ، چارچوب خود را برای راه اندازی یک فروشگاه موفق چاپ در صورت تقاضا در دوره ویدیویی رایگان ما به اشتراک می گذارد.

2. یک فروشگاه dropshipping راه اندازی کنید
فکر می کنید برای اداره کسب و کار خود به یک انبار پر از موجودی نیاز دارید؟ دوباره فکر کن! Dropshipping یک راه عالی برای شروع یک تجارت با بودجه است. شما می توانید با تهیه یک محصول موجود از تأمین کننده و مراقبت از آنها مانند بسته بندی و تکمیل ، به پیشرفت برسید.

این فرایند به شما امکان می دهد از موانع زیادی که ممکن است مانع راه اندازی کسب و کار خود شوید ، بگذرید. از همه مهمتر ، این خطر را پیدا می کند که پس از ثبت سفارش عظیم با تولید کننده یا تامین کننده ، هیچ محصولی برای محصول شما وجود نداشته باشد.

چرا dropshipping را انتخاب می کنیم؟
نیازی به ذخیره محصولات در مکان فیزیکی ندارید ، بدین معنا که جریان نقدینگی شما در موجودی بسته نمی شود. کمتر ریسک نقدی اولیه وجود دارد.
هر زمان که خریدی انجام می شود ، شما با شخص ثالث سفارش می دهید و بقیه مراحل را برای شما انجام می دهند. از آنجا که مجبور نیستید با مواردی مانند ردیابی موجودی یا بسته های پستی سر و کار داشته باشید ، dropshipping بسیاری از سردردهای احتمالی را برای کارآفرینان تازه کار از بین می برد.
هیچ انباری به این معنی نیست که می توانید تجارت خود را از هر کجا اداره کنید. اتاق نشیمن شما یا کافه پایین خیابان ، شما تصمیم می گیرید از کجا بخواهید کار کنید.
اگر به قطره علاقه دارید

حمل و نقل ، راهنمای نهایی ما را برای Dropshipping بخوانید راه اندازی فروشگاه اینترنتی تا به شما در شروع کار کمک کند.

اگر هیچ ایده ای برای فروشگاه آنلاین ندارید ، در اینجا چند استراتژی برای محدود کردن محصول ایده آل آورده شده است:

محصولات را برای فروش در Oberlo پیدا کنید.
راهنمای ما را پیدا کنید یک محصول برای فروش پیدا کنید: 12 راهکار برای یافتن اولین محصول سودآور خود.
این 17 مکانی را که کارآفرینان تجارت الکترونیک برای یافتن ایده های محصول به آن مراجعه می کنند ، بررسی کنید.
دریابید که چگونه ما با عینک گیمینگ وارداتی بیش از 2000 دلار در پنج هفته به دست آورده ایم.
نماد الگو
وبینار رایگان: راه صحیح راه اندازی یک فروشگاه Dropshipping سودآور

با نحوه یافتن محصولات با حاشیه بالا ، وارد کردن آنها به فروشگاه خود و شروع به فروش سریع آشنا شوید.

3. هنر خود را بصورت آنلاین بفروشید
چه نقاش باشید ، چه عکاس ، چه موسیقیدان ، راه های زیادی برای راه اندازی یک کسب و کار آنلاین وجود دارد و با یک وب سایت تجارت الکترونیکی زیبا ، شاهکار خود را به منبع درآمد تبدیل می کنید.

اگر نقاشی یا عکاسی نقطه قوت شماست ، می توانید آثار خود را به عنوان چاپ ، بوم ، و پوسترهای قاب دار با استفاده از Printify یا Printful بفروشید. این یک روش فوق العاده برای تبدیل هنر شما به چیزی ملموس است که مردم می توانند به خانه ببرند و در فضای خود ادغام شوند. آیا موسیقی مورد علاقه شماست؟ شما می توانید بیت ها ، آهنگ ها ، نمونه ها و موارد دیگر خود را به عنوان محصولات دیجیتال بفروشید.

کافی است نگاهی به The Drum Broker ، بزرگترین تجارت آنلاین نمونه درام در جهان بیندازید. این یک مدل تجاری موفق و پایدار را با کمک برنامه هایی مانند FetchApp و ShipStation ایجاد کرد.

چرا هنر خود را می فروشید؟
شما با ورود کار خود به خانه مشتریان بخشی از زندگی مردم خواهید بود.
با راه اندازی فروشگاه آنلاین ، بستری برای نمایش کار خود ایجاد خواهید کرد.
به عنوان یک هنرمند ، خلق هنر فقط یک سرگرمی نیست بلکه یک شیوه زندگی است. این شانس شماست که اشتیاق خود را به یک جریان درآمد تبدیل کنید و به طور بالقوه کاری را که دوست دارید برای امرار معاش انجام دهید.
آماده اید تا ایده فروشگاه آنلاین خود را زنده کنید؟ با منابع زیر شروع کنید:

نحوه فروش هنر آنلاین (از هنرمندانی که با موفقیت کسب درآمد کرده اند)
چگونه می توان مشاغل شخصی سفارشی خود را راه اندازی کرد

راهنمای رایگان: نحوه یافتن یک محصول سودآور برای فروش آنلاین
از شروع یک کسب و کار هیجان زده هستید ، اما مطمئن نیستید از کجا شروع کنید؟ این راهنمای جامع و رایگان به شما می آموزد که چگونه محصولات فوق العاده و جدید با پرفروش فروش بالا را بیابید.

4. نویسنده ، طراح یا توسعه دهنده مستقل شوید
نویسندگان ، توسعه دهندگان و طراحان گرافیک می توانند بر اساس استعدادهای خود یک کسب و کار راه اندازی کنند. به عنوان یک فریلنسر ، شما می توانید مهارت های خود را با کمک به مردم سراسر جهان در پروژه های خود (البته در حالی که خودتان کمی درآمد کسب می کنید) به خوبی استفاده کنید.

فریلنسر شدن به معنای متعهد شدن به پروژه های چند ماهه نیست که اوقات فراغت شما را از بین می برد. شما به راحتی می توانید کارهای متناسب با برنامه خود را انتخاب کنید.

برای یافتن افرادی که به کمک شما نیاز دارند ، بازارهای آزاد مانند Upwork و Fiverr را امتحان کنید.

مشاغل آزاد Fiverr آنلاین

شایان ذکر است که Fiverr کمی متفاوت از هیئت مدیره مشاغل سنتی است. همانطور که از نامش پیداست ، بسیاری از مشاغل ارسال شده 5 دلار پرداخت می کنند. کلید درآمدزایی بزرگ در Fiverr تنظیم دقیق پیشنهادات شما است تا بتوانید به راحتی مشتری بیشتری را برای پول بیشتر به فروش برسانید.

به عنوان مثال ، می توانید به عنوان سرویس اولیه 5 دلاری خود ، مقدمه ای 150 کلمه ای برای یک پست وبلاگ بنویسید. به عنوان گران قیمت ، می توانید برای هر 150 کلمه اضافی 10 دلار دیگر هزینه کنید. شما می توانید خدمات خود را تغییر دهید تا زمانی که ترکیبی پیدا نکرده اید که ارزش آن را داشته باشد.

اگر می خواهید کنترل کاملی بر میزان شارژ داشته باشید ، یک فروشگاه Shopify ایجاد کنید. شما می توانید خدمات خود را به عنوان محصولات لیست کرده و حمل و نقل را غیرفعال کنید ، زیرا در واقع چیزی را به مشتریان خود تحویل نمی دهید. حتی می توانید از برنامه هایی مانند BookThatApp و تقویم رویدادها استفاده کنید تا به مشتریان خود امکان برنامه ریزی قرار ملاقات را بدهید.

چرا مستقل؟
هنگامی که به صورت آزاد کار می کنید ، انتخاب می کنید که در کدام پروژه ها می خواهید کار کنید و برنامه و محل کار خود را تعیین می کنید.
دریافت دستمزد برای انجام کاری که در آن مهارت دارید یک احساس ارزشمند است ، خواه به دنبال این باشید که به تنهایی کار کنید یا فقط می خواهید در آخر هفته پول اضافی دریافت کنید.
اگر تازه کار نوشتن ، طراحی یا توسعه هستید ، فریلنسرینگ راهی عالی برای ایجاد نمونه کارها و کسب تجربه واقعی در طیف وسیعی از صنایع است. ممکن است متوجه شوید که استعداد یا اشتیاق به چیزی دارید که هرگز انتظارش را نداشتید.
اگر فریلنسینگ به نظر می رسد که یک وب سایت پولساز خوب برای سبک زندگی شما باشد ، ما مقالات بسیار خوبی را جمع آوری کرده ایم که می تواند به شما کمک کند از زمان خود حداکثر استفاده را ببرید:

7 راه برای بهره وری بیشتر هنگام کار در خانه
13 ابزار رایگان و برنامه های مسافرتی که کار از راه دور را برای شما کار می کند
5. آموزش دوره آنلاین
آموزش یک دوره آنلاین یک ایده تجاری کم سرمایه برای ایجاد درآمد غیرفعال است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک ویدیو را در مورد موضوعی که با آن آشنا هستید توضیح دهید و سپس آن را در وب سایت شخصی خود میزبانی کنید.

اگرچه این کار از قبل نیاز به تلاش دارد ، اما اگر بتوانید یک مجموعه آموزشی ویدئویی محبوب و با ارزش بالا طراحی کنید ، با ادامه ثبت نام افراد در دوره شما ، به طور مداوم درآمد کسب خواهید کرد.

به خیابان

هنر اولین دوره آنلاین شما را ایجاد می کند ، طوفان فکری کنید تا موضوعی را بدانید که آنقدر خوب می دانید که چگونه از ابتدا به دیگران آموزش دهید. این می تواند به معنای واقعی کلمه هر چیزی باشد - تولید موسیقی ، بازاریابی رسانه های اجتماعی ، توسعه وب ، شما آن را نام می برید.

در مرحله بعد ، شما می خواهید یک برنامه پخش صفحه ، مانند ScreenFlow ، برای ضبط صفحه و صدای خود در حالی که دانش آموزان خود را در آموزش خود می گذرانید ، بگیرید. ScreenFlow همچنین دارای مجموعه ویرایش ویدئویی داخلی است که به شما امکان می دهد فیلم های خود را همه در یک پلت فرم ضبط کرده و برش دهید.

چرا یک دوره آنلاین آموزش می دهیم؟
با یک دوره آنلاین ، می توانید آن را به معنای واقعی کلمه تنظیم کرده و فراموش کنید. بسته به پیچیدگی مورد نظر خود ، چند روز یا چند هفته زمان صرف کنید تا یک دوره آنلاین ایجاد کنید و می توانید هفته ها از مزایای آن استفاده کنید.
شما از قبل دانش دارید ، فقط باید آن را به اشتراک بگذارید. تمرکز خود را بر آموزش چیزی بگذارید که قبلاً در آن متخصص هستید و بقیه به طور طبیعی به دست می آیند ، خواه ساختن برنامه های iOS ، ایجاد بودجه ماهانه یا اجرای کمپین های تبلیغاتی فیس بوک.
آموزش مهارت های جدید به شخص پاداش آن است. در حالی که قطعاً برای آموزش دوره های آنلاین هزینه ای وجود دارد ، کمک به دیگران همیشه یک تجربه رضایت بخش است.
بیشتر بخوانید: تبدیل شدن به یک کارآفرین جانبی: 9 ایده کسب و کار پاره وقت برای شروع در اوقات فراغت

6. یافته های فروشگاه صرفه جویی خود را ورق بزنید
اگر دوست دارید به فروشگاه های صرفه جویی دست یابید و به دنبال معاملات عالی هستید ، یکی از ایده های عالی تجارت الکترونیک این است که گنجینه های دست دوم خود را بصورت آنلاین بفروشید.

مشتریان احتمالی شما می خواهند چیزهای جالبی بخرند ، اما آنها نمی خواهند پیراهن های قدیمی فوتبال و کمربندهای بافته شده را بچرخانند تا به آن یافته شگفت انگیز دست پیدا کنند. با قرار دادن خود به عنوان یک سرپرست قابل اعتماد که می تواند بیرون برود و آن قطعات عالی را برای دیگران کشف کند ، از این مزیت استفاده کنید.

چرا یافته های فروشگاه صرفه جویی خود را می فروشید؟
اگر بخواهیم صادق باشیم ، شما به هر حال قفسه های فروشگاه صرفه جویی می کنید ، بنابراین ممکن است در حین انجام این کار با به کار انداختن اعتیاد به خرید خود مقداری درآمد کسب کنید.
حواشی بسیار زیاد است. آن کلاه توپ دو دلاری RadioShack که آخر هفته پیدا کردید؟ می توانید آن را به یک کلاه قدیمی 40 دلاری تبدیل کنید.
شما چیزی منحصر به فرد می فروشید. در هیچ جای دیگر در اینترنت افراد قادر نخواهند بود مجموعه های قدیمی را که شما کنار هم قرار داده اید پیدا کنند.
آیا می خواهید چیزهای جالب خود را به پول پیتزا تبدیل کنید؟ به این راهنماها نگاه کنید تا محصولات خود را در عکس ها عالی جلوه دهید:

راهنمای قطعی DIY برای عکاسی از محصولات زیبا
7 مرحله برای عکاسی از محصولات پوشاک زیبا
10 اشتباه رایج در عکاسی از محصولات جواهرات (و چگونه از آنها جلوگیری کنیم)
7. کتاب خود را منتشر کنید
اشکالی ندارد که قبول کنید: روزی به انتشار کتاب خود فکر کرده اید. در حالی که دیدن نام شما در لیست پرفروش ها ممکن است به عنوان یک رویای واقعی به نظر برسد ، اما در واقع چندان دور از دسترس نیست.

فرقی نمی کند که این یک رمان علمی-تخیلی باشد ، یک راهنمای بازاریابی باشد یا یک کتاب تصویری کودکان ، در حال حاضر گزینه های زیادی برای انتشار موفقیت آمیز آثار شما وجود دارد. این موارد شامل انتشار نوشته های شما به عنوان یک کتاب الکترونیکی با برنامه بارگیری های دیجیتال در خدمات چاپ درخواستی مانند Blurb و CreateSpace است.

بارگیری های دیجیتال

برای فروش کتابهای الکترونیکی از طریق فروشگاه آنلاین خود ، برنامه Digital Downloads را نصب کنید و فوراً قادر خواهید بود فایل های دیجیتال را به عنوان محصولات ذخیره کنید. پس از خرید ، کتابهای الکترونیکی شما از طریق ایمیل یا به عنوان لینک بارگیری مستقیم برای مشتریان شما ارسال می شود.

اگر می خواهید نسخه های فیزیکی کتاب خود را بفروشید ، کافی است هر زمان که کار شما خریداری می شود ، با Blurb یا CreateSpace سفارش دهید. آنها کتاب شما را به صورت سفارشی چاپ می کنند و کل فرآیند ذخیره سازی و تکمیل را انجام می دهند.

چرا کتاب چاپ کنیم؟
اگر کسی در اطراف کسی نباشد که آن را بخواند ، چه فایده ای دارد؟ خودنشر سریعترین راه برای به دست آوردن کتاب شما به دست خوانندگان بالقوه است.
چاپ ، ذخیره سازی و تحویل به لطف خدماتی مانند Blurb و CreateSpace انجام می شود.
نوشتن خلاق علاقه شماست و شما شایسته این هستید که بتوانید در حین انجام کاری که از آن لذت می برید ، درآمد کسب کنید.

shopify

[ پنجشنبه 28 مرداد 1400 ] [ 17:04 ] [ میلاد حیدری ][ بازديد : 466 ]
آخرين مطالب ارسالي
صفحات سایت
تعداد صفحات : 0

درباره سایت
آرشيو
پيوندهاي روزانه
کاربران
جستجو