صفحه اصلی انجمن سایت ثبت نام تماس با ما پست الکترونيک آرشيو نقشه سايت طراح
آمار کاربران
نام کاربری :
رمز عبور :

رمز عبور را فراموش کردم ؟
آمار مطالب
کل مطالب : 47
کل نظرات : 0

آمار بازدید
بازديد امروز : 25 نفر
بارديد ديروز : 31 نفر
بازديد هفته : 26 نفر
بازديد ماه : 1773 نفر
بازديد سال : 4131 نفر
بازديد کلي : 54120 نفر

وضیعت آنلاین
افراد آنلاین : 1 نفر
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود
چت باکس




captcha


امکانات


به طور سنتی، درمان ابروهای نازک یا کم پشت، تکیه بر محصولات آرایشی برای پر کردن موهای ابرو بوده است. با این حال، علاقه بیشتری به یک راه حل دائمی تر وجود دارد: پیوند ابرو.

کاشت ابرو توسط جراح زیبایی یا پلاستیک با انتقال موهای خود شما انجام می شود.

در حالی که این روش ساده به نظر می رسد، چندین جنبه وجود دارد که باید در نظر گرفته شود، از هزینه تا خطرات و عوارض جانبی. به خواندن ادامه دهید تا بدانید که از کاشت ابرو چه انتظاری دارید و چگونه تشخیص دهید که آیا این جراحی برای شما مناسب است یا خیر.

کاشت ابرو چیست؟
کاشت ابرو یک عمل زیبایی است که در آن گرافت های مو (شاخه ها) به ناحیه ابروی شما منتقل می شود. هدف این است که موهای جدید از این گرافت ها رشد کنند و ظاهری پرتر ایجاد کنند.

روش
روش واقعی شبیه کاشت موی سنتی است.

گرافت موی ابرو از موهای بالای گوش شما گرفته می شود. یک جراح نه تنها موهای فردی، بلکه فولیکول های مو را نیز منتقل می کند. این کمک می کند تا اطمینان حاصل شود که موهای جدید می توانند پس از ریزش موهای جدید در ابروهای شما رشد کنند.

پس از اینکه بیهوشی عمومی به شما داده شد، جراح برش‌های کوچکی در محل‌های اهداکننده فولیکول و همچنین در محل‌های پیوند در ابروهای شما ایجاد می‌کند. کل فرآیند حدود 2 تا 3 ساعت طول می کشد.

مزایا و معایب
طرفداران کاشت موی ابرو خاطرنشان می کنند که موهای جدید طبیعی به نظر می رسند زیرا متعلق به شما هستند. این روش همچنین ممکن است نیاز به آرایش ابرو را محدود کند.

با این حال، نکات منفی نیز برای این روش گزارش شده است. برای یکی، پرهزینه است. همچنین می‌تواند چندین ماه طول بکشد تا فولیکول‌های جدید «گرفته شوند» تا نتایج کامل را ببینید. در نهایت، این احتمال وجود دارد که این فولیکول های جدید موهای جدید تولید نکنند.


بهبودی برای کاشت ابرو چگونه است؟
دوره نقاهت برای کاشت ابرو نسبتا سریع است. در چند روز اول متوجه پوسته پوسته شدن اطراف ابرو خواهید شد. مهم است که اینها را انتخاب نکنید.

ممکن است لازم باشد تا 3 هفته پس از جراحی از ورزش شدید اجتناب کنید. در صورت مشاهده هرگونه خونریزی، تورم یا چرک در محل با جراح خود تماس بگیرید.

بعد از چند هفته شاهد ریزش موهای کاشته شده خواهید بود. این کاملا طبیعی است. موهای جدید ابروی شما باید طی چند ماه آینده شروع به رشد کنند. در این بین، ممکن است لازم باشد موهای کاشته شده را تا اندازه ابرو کوتاه کنید.

تبلیغات
BOTA - مراقبت از پوست با انرژی گیاهی برای همه انواع پوست
BOTA ماموریتی برای ارائه مراقبت از پوست ملایم و در عین حال موثر بدون مواد شیمیایی خشن است. ترکیب با قدرت CBD، این لوسیون صورت ضد پیری به این منظور است که پوست شما را به بهترین شکل ظاهر و احساس کند. برای 15% تخفیف از کد HEALTHLINE استفاده کنید

اقدامات احتیاطی و عوارض جانبی
یکی از خطرات بالقوه کاشت ابرو این است که فولیکول های موی جدید از بین نرود. در چنین مواردی، ممکن است مجبور شوید این روش را دوباره در آینده انجام دهید.

خطرات مرتبط با خود جراحی نیز وجود دارد. با جراح خود در مورد عوارض احتمالی زیر صحبت کنید:

خون ریزی بیش از حد
آسیب عصبی
ورم
کبودی
عفونت
جای زخم
قبل از کاشت ابرو، جراح سابقه پزشکی شما را با شما بررسی می کند. حتماً هرگونه بیماری زمینه‌ای و همچنین کاشت ابرو در تهران هر دارو یا مکملی را که در حال حاضر مصرف می‌کنید فاش کنید.

کاشت ابرو ممکن است در موارد زیر مناسب نباشد:

آلوپسی آره آتا
تریکوتیلومانیا
اختلالات خونریزی
سابقه عوارض مربوط به جراحی زیبایی
قیمت آن چند است؟
کاشت ابرو یک روش "غیر پزشکی" در نظر گرفته می شود. این بدان معناست که معمولاً تحت پوشش بیمه درمانی نیست. کاشت ابرو مشابه سایر روش های زیبایی از جمله تزریقی است.

قیمت دقیق کاشت ابرو بر اساس نیازهای فردی شما، ارائه دهنده و محل زندگی شما متفاوت است. به طور متوسط، این روش ممکن است از 3000 دلار تا 6000 دلار هزینه داشته باشد. هزینه های اضافی مربوط به خود مرکز، جراح و متخصص بیهوشی (در صورت نیاز) در برآورد گنجانده شده است.

یک استثنا در قاعده بیمه سلامت این است که کاشت ابرو شما به دلیل ریزش مو در اثر تصادف یا یک بیماری زمینه ای عوارض کاشت ابرو ضروری تشخیص داده شود. اگرچه چنین مواردی کمتر رایج است. شما همچنان مسئول هرگونه پرداخت و کسورات مورد نیاز در طرح بیمه خود خواهید بود.

همچنین مهم است که از هزینه های احتمالی خارج از روش اولیه آگاه باشید. به عنوان مثال، اگر بعد از مرحله بهبودی مایل به کاشت ایمپلنت های اضافی هستید، باید هزینه آن را به ازای هزینه های ارائه دهنده خود بپردازید.

[ سه شنبه 12 بهمن 1400 ] [ 23:03 ] [ میلاد حیدری ][ بازديد : 387 ]
آخرين مطالب ارسالي
صفحات سایت
تعداد صفحات : 0

درباره سایت
آرشيو
پيوندهاي روزانه
کاربران
جستجو