صفحه اصلی انجمن سایت ثبت نام تماس با ما پست الکترونيک آرشيو نقشه سايت طراح
آمار کاربران
نام کاربری :
رمز عبور :

رمز عبور را فراموش کردم ؟
آمار مطالب
کل مطالب : 47
کل نظرات : 0

آمار بازدید
بازديد امروز : 17 نفر
بارديد ديروز : 12 نفر
بازديد هفته : 95 نفر
بازديد ماه : 31 نفر
بازديد سال : 4200 نفر
بازديد کلي : 54189 نفر

وضیعت آنلاین
افراد آنلاین : 1 نفر
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود
چت باکس




captcha


امکانات


انتخاب بهترین Fitbit برای همه شما به نیاز و بودجه شما بستگی دارد. دستگاه های Fitbit برخی از بهترین ردیاب های تناسب اندام هستند که می توانید خریداری کنید ، از 79 دلار Fitbit Inspire گرفته تا 250 دلار Fitbit Ionic ، با قابلیت های مطابقت.

همه دستگاه های Fitbit می توانند فعالیتها ، مراحل و خواب را بطور خودکار ردیابی کنند. همه آنها از نظر مقاومت در برابر آب ، همراه با ردیابی سلامت زنان هستند و همه می توانند از تلفن هوشمند شما اعلان دریافت کنند. و همه آنها همچنین با برنامه عالی Fitbit ارتباط برقرار می کنند ، همچنین به یک جامعه عظیم از کاربران دیگر Fitbit متصل می شوند ، که می توانید برای رسیدن به اهداف تناسب اندام خود را به چالش بکشید.

بهترین ردیاب های بدنسازی
صرفه جویی در هزینه: بهترین ردیاب های مناسب تناسب اندام
بهترین تشک های یوگا برای تمرینات خانگی
اما برخی از Fitbits دارای ویژگی های بهترین ساعت های هوشمند ، از جمله ویژگی های پیشرفته مانند نظارت بر ضربان قلب ، پرداخت تلفن همراه ، دسترسی به فروشگاه برنامه ، نمایشگرهای رنگی ، حتی GPS داخلی و تمرینهای روی صفحه است. ما به شما کمک خواهیم کرد که تصمیم بگیرید کدام ردیاب را بر اساس قیمت و ویژگی ها بخرید ، بعلاوه آنچه را که قصد دارید با آن انجام دهید. در حال حاضر ما در جمع بهترین معاملات Fitbit می توانید به شما کمک کنیم تا یکی از تخفیف های مورد نظر خود را نیز تخفیف دهید.

بهترین Fitbits را در زیر مشاهده کنید.

فیلم های تبلیغاتی را برای شما توصیه کرد ...

پخش ویدیو بهترین انتخاب: ردیاب تناسب اندام Fitbit Flex 2
نگاه اول به ماساژور شخصی Osé | ...
10/01/20 نگاه اول به ماساژور شخصی Osé | راهنمای تام در CES 2020
دستی با آینه هوشمند Poseidon | ...
10/01/20 دستی با آینه هوشمند Poseidon | راهنمای تام در CES 2020
ابتدا نگاهی به Delta Guardian XO | تام ...
10/01/20 نگاه اول به Delta Guardian XO | راهنمای تام در CES 2020
پیشرفت واقعیت موازی دلتا | تام ...
10/01 / 20Delta Walkthrough Realality Parallel | راهنمای تام در CES 2020
تور غرفه نمایش ال جی | راهنمای تام در CES 2020
تور غرفه نمایش 10/01 / 20LG | راهنمای تام در CES 2020
بهترین Fitbit چیست؟
بعد از دویدن ، دوچرخه سواری - و تعریق با دستگاه های این شرکت ، فکر می کنیم بهترین Fitbit به طور کلی Fitbit Charge 4 است. به این دلیل است که Charge 4 اولین ردیاب تناسب اندام Fitbit با GPS است و این ویژگی را برای کسانی که می خواهند قابل دسترسی تر باشد. برای پیگیری دقیق تر فعالیتهای فضای باز آنها.

اما علاوه بر GPS ، Fitbit Charge 4 تعدادی ویژگی عالی دیگر از جمله یک متریک جدید بدنسازی با نام Active Zone Minutes نیز دارد. طبق گفته های تعدادی از سازمان های مهم بهداشتی ، شما باید حداقل در هر هفته حداقل 150 دقیقه قلب خود را پمپاژ کنید. Charge 4 برای ردیابی آن طراحی شده است و به شما اطلاع می دهد که چه زمانی باید اطلاعات بیشتری کسب کنید.

Fitbit Charge 4 یک دستگاه باریک است که دارای صفحه لمسی OLED با رنگ خاکستری است که ضربان قلب ، مراحل ، پله ها ، خواب و سایر موارد را به شما نشان می دهد. برای سفارشی کردن ظاهر دستگاه خود می توانید نوارهای موجود در Charge 4 را تعویض کنید. شارژ 4 نیز در برابر 50 متر در برابر آب مقاوم است و می تواند خطوط شما را در استخر ردیابی کند.

باتری شارژ 4 تا یک هفته دوام خواهد داشت ، اگرچه هنگام استفاده از GPS فقط 5 ساعت است که انتظار می رود.

Fitbit برای تعیین میزان تأثیرگذاری دستگاههای آن در تشخیص فیبریلاسیون دهلیزی (aFib) ، یک مطالعه جدید قلب را آغاز کرده است. اگر شما صاحب Fitbit Charge 3 ، Charge 4 ، Inspire HR ، Ionic ، Versa ، Versa 2 یا Versa Lite هستید ، می توانید در مطالعه ثبت نام کنید و اگر دستگاه شما ریتم قلبی نامنظم را نشان دهد ، این شرکت را به شما اطلاع می دهد. Fitbit همچنین شما را برای مشاوره رایگان با پزشک ارتباط می دهد. مطالعه قلب Fitbit ، که برای ساکنان ایالات متحده 22 سال یا بالاتر باز است ، انجام می شود تا میزان دقیق دستگاه های آن در تشخیص فیبریلاسیون دهلیزی به عنوان اولین گام برای دریافت تأیید FDA انجام شود. در اینجا نحوه ثبت نام در مطالعه قلب Fitbit آورده شده است.

بهترین Fitbits شما می توانید امروز بخرید
Fitbit Charge 4 (اعتبار تصویر: راهنمای تام)
1. شارژ Fitbit 4
اکنون با GPS ، Fitbit Charge 4 در کل بهترین Fitbit است

مانیتور ضربان قلب: بله | GPS: بله | مقاومت در برابر آب: 50 متر | نمایشگر: صفحه نمایش لمسی 1.57 اینچی OLED | موسیقی روی صفحه: نه | پرداخت تلفن همراه: بله | ردیابی شنا: بله | عمر باتری: 7 روز / 5 ساعت با GPS

129 دلار
مشاهده در AMAZON
159.99 دلار
نمایش در آمازون
238.66 دلار
نمایش در آمازون
مشاهده همه قیمت ها (5 یافت شده)
GPS ساخته شده است ردیابی تناسب اندام دقیق پرداخت تلفن همراه بدون ذخیره سازی موسیقی در پردازنده
Fitbit Charge 4 نه تنها دارای GPS ساخته شده است - اولین مورد برای ردیاب های بدنسازی Fitbit - بلکه یک معیار جدید به نام Active Zone Minutes دارد که نشانگر بهتری از سلامت کلی شما می دهد. Fitbit Charge 4 همچنین دارای Fitbit Pay است ، بنابراین می توانید از آن به عنوان وسیله پرداخت بدون تماس در مکان های شرکت کننده استفاده کنید. و برای کسانی که از Spotify استفاده می کنند ، Charge 4 اکنون کنترل هایی را برای آن سرویس موسیقی در اختیار شما قرار می دهد ، اگرچه هنوز نمی توانید موسیقی را روی خود دستگاه بارگذاری کنید.

شارژ 4 از پوشیدن راحت بود و هنگام اجرای آن GPS را دقیق می دانست. همچنین در اندازه گیری خواب بسیار خوب است و به لطف سنسور SPO2 قادر به هشدار در صورت وجود شرایطی مانند آپنه خواب است که به شما هشدار می دهد. شارژ 4 تا 7 روز دوام خواهد داشت ، اما هنگام استفاده از GPS ، این تعداد به 5 ساعت می رسد. به خوبی بهترین GPS w نیست

اینچ ، اما برای یک ردیاب تناسب اندام خوب است. چهره ما Apple Watch 3 در مقابل Fitbit Charge 4 توضیح می دهد که چرا این قابلیت ردیاب مناسب ترین تناسب اندام شما می توانید برای قیمت دریافت کنید.

بررسی کامل Fitbit Charge 4 ما را بخوانید.

بهترین Fitbit: Fitbit Charge 3 (اعتبار تصویر: راهنمای تام)
2. شارژ Fitbit 3
اگر به GPS احتیاج ندارید ، این Fitbit برای دریافت است — در حالی که دوام دارد.

مانیتور ضربان قلب: بله | GPS: خیر | مقاومت در برابر آب: 50 متر | نمایشگر: صفحه نمایش لمسی 1.57 اینچی OLED | موسیقی روی صفحه: نه | پرداخت تلفن همراه: بله | ردیابی شنا: بله | عمر باتری: 7 روز

پایین سهام
96.95 دلار
مشاهده در AMAZON
پایین سهام
98.24 دلار
نمایش در آمازون
149.95 دلار
نمایش در دل
مشاهده همه قیمت ها (9 یافت شده)
سنسور SpO2 حسگر طراحی مقاوم در برابر آب
Fitbit Charge 3 قبلاً انتخاب برتر ما به عنوان بهترین Fitbit بود ، اما توسط Fitbit Charge 4 که دارای GPS و چند ویژگی دیگر است ، جبران شده است. اما این بدان معنا نیست که Charge 3 هنوز دستگاه مناسبی نیست و اکنون 30 دلار کمتر از Charge 4 است.


Charge 3 برای افرادی که می خواهند سلامتی خود را حفظ کنند و به شکلی بمانند ، طراحی شده اند اما قرار نیست در حال اجرا در ماراتن باشند ، Charge 3 دارای صفحه نمایش لمسی نسبتاً بزرگ و خاکستری است که ضربان قلب ، مسافت طی شده و اعلان های گوشی هوشمند شما را نشان می دهد. متصل. Charge 3 همچنین ضد شنا است و می تواند خطوط شما را در استخر ردیابی کند.

Charge 3 در سه اندازه ارائه می شود ، بنابراین باید بیشتر مچ دست را جا دهد (Fitbit یک نمودار اندازه در سایت خود دارد). علاوه بر این ، تسمه Charge 3 قابل جابجایی و Fitbit است ، همچنین تعدادی از شخص ثالث تسمه هایی را در رنگ ها ، الگوهای و مواد مختلف ایجاد می کنند. Fitbit Charge 3 همچنین دارای سنسور SpO2 است که برای تشخیص اختلالات تنفسی هنگام خواب و عمر باتری در هفته استفاده می شود. هنوز هم نیاز به یک تلفن هوشمند برای اتصال به GPS است ، اما هنوز هم Fitbit خوبی برای پول است - در حالی که منابع در آخرین زمان است.

بررسی کامل Fitbit Charge 3 ما را بخوانید.

بهترین Fitbit: Fitbit Inspire HR (اعتبار تصویر: آینده)
3. Fitbit Inspire HR
بهترین Fitbit برای کسانی که دارای بودجه هستند

مانیتور ضربان قلب: بله | GPS: خیر | مقاومت در برابر آب: 50 متر | نمایش: صفحه لمسی OLED | موسیقی روی صفحه: نه | پرداخت موبایل: خیر | ردیابی شنا: بله | عمر باتری: 5 روز

69 دلار
مشاهده در AMAZON
80.95 دلار
نمایش در آمازون
99.95 دلار
نمایش در دل
مشاهده همه قیمت ها (7 یافت شده)
طراحی باریک قابلیت ردیابی در دسترس خواب نمایشگر همه مکث بدون توقف خودکار
Fitbit Inspire HR یک نسخه باریک و کم نظیر از Charge 3 است که این بهترین گزینه برای Fitbit برای کسانی که نمی خواهند بیش از 100 دلار هزینه کنند ، بهترین کسانی است که دستگاه بزرگی را روی آنها نمی خواهند. مچ دست ، و کسانی که علاقه مند به پیگیری مراحل خود و خوابیدن هستند ، اما خیلی بیشتر از این نیست.

مانند Charge 3 ، Inspire HR دارای صفحه نمایش لمسی OLED (اگرچه در اینجا کمی کوچکتر) ، مانیتور ضربان قلب ، اطلاعیه های گوشی های هوشمند ، ردیابی شنا و ردیابی خواب نیز وجود دارد. جای تعجب نیست که Inspire HR دارای GPS داخلی نیست ، اما Charge 3 می توانید آن را به تلفن هوشمند خود پیوند داده و از GPS آن برای ردیابی دقیق فعالیتهای فضای باز خود استفاده کنید.

بررسی کامل Fitbit Inspire HR ما را بخوانید


بهترین Fitbit: Fitbit Versa 2 (اعتبار تصویر: Fitbit)
4. Fitbit Versa 2
بهترین Fitbit با ویژگی های ساعت هوشمند

مانیتور ضربان قلب: بله | GPS: خیر | مقاومت در برابر آب: 50 متر | نمایشگر: صفحه نمایش لمسی با رنگ 1.34 اینچی ، 300 300 300 | موسیقی در هیئت مدیره: بله | پرداخت تلفن همراه: بله | ردیابی شنا: بله | عمر باتری: 4 روز

169.99 دلار
مشاهده در AMAZON
169.99 دلار
نمایش در آمازون
199.95 دلار
نمایش در دل
مشاهده همه قیمت ها (6 یافت شده)
عمر باتری خوب نمایشگر شفاف روی صفحه نمایش تمرینات بدون GPS داخلی GPSAlexa متناقض کار می کند
اگر تا به حال الکسا را روی مچ دست خود خواسته اید ، Fitbit Versa 2 بهترین Fitbit برای شما است. این ورسا نسل دوم دستیار آمازون را در خود جای داده است که به شما امکان می دهد کارهایی مانند کنترل دستگاه های خانگی هوشمند را انجام دهید ، به دنبال آب و هوا و اخبار و موارد دیگر باشید.


اما وریا 2 به نوبه خود ردیابی تناسب اندام خوبی است. این ویژگی دارای ویژگی های پیشرفته ردیابی خواب است که در صورت همراهی با قابلیت ورسا 2 در نظارت بر میزان اشباع اکسیژن خون ، می تواند به شما در هشدار از شرایطی مانند آپنه خواب کمک کند. همچنین می توانید حداکثر 300 آهنگ را به خود Versa 2 ، و همچنین از Pandora و Deezer بارگیری کنید ، در صورت تمایل به گوش دادن به برخی از آهنگ ها ، می توانید تلفن خود را در خانه بگذارید. متأسفانه ، وریا 2 فاقد GPS در هیئت مدیره است ، بنابراین اگر می خواهید این ویژگی را داشته باشید باید تلفن خود را مرتب کنید.

بررسی کامل Fitbit Versa 2 ما را بخوانید

بهترین Fitbit: Fitbit Ionic (اعتبار تصویر: آینده)
5. Fitbit Ionic
بهترین Fitbit با GPS

مانیتور ضربان قلب: بله | GPS: بله | مقاومت در برابر آب: 50 متر | نمایشگر: LCD رنگی 349 x 250 | موسیقی در هیئت مدیره: بله | پرداخت تلفن همراه: بله | ردیابی شنا: بله | عمر باتری: 4 روز

پایین سهام
183 دلار
مشاهده در AMAZON
پایین سهام
199.95 دلار
نمایش در آمازون
373.96 دلار
نمایش در آمازون
مشاهده همه قیمت ها (14 یافت شده)
ساخته شده در ذخیره سازی موسیقی GPSOnboard موسیقی پرداخت های تلفن همراه طراحی طراحی بسیاری از برنامه ها نیست
Fitbit Ionic با داشتن GPS داخلی و همچنین یک صفحه لمسی بزرگ و رنگی ، بهترین Fitbit برای کسانی است که می خواهند وسیله ای با تمام زنگ ها و سوت ها داشته باشند. یونیک تنها است

از دستگاه های Fitbit با GPS ، حافظه موسیقی و پرداخت های تلفن همراه ، این وسیله ای است که به شما امکان می دهد هنگام بیرون رفتن و ورزش ، تلفن هوشمند خود را در خانه رها کنید.

Ionic همچنین از فروشگاه برنامه کوچک Fitbit پشتیبانی می کند ، که به شما امکان می دهد مواردی مانند Starbucks و ساعتهای اضافی اضافه کنید. علاوه بر این ، صفحه نمایش Ionic همچنین می تواند تمریناتی روی صفحه نمایش نشان دهد ، برای آن دسته از مواردی که نمی خواهید به دنبال صفحه دیگری بگردید ، مفید باشد تا بدانید آیا به طور صحیح یوگای خود را انجام می دهید یا خیر. بزرگترین انتقاد ما از Ionic ، طراحی آن است. به نظر می رسد بیشتر شبیه یک ساعت هوشمند نسل اول از یک ردیاب تناسب اندام کاملاً توانمند است و اندازه آن باعث می شود در مچ های کوچکتر حجیم باشد.

بررسی کامل Fitbit Ionic ما را بخوانید

بهترین Fitbit: Fitbit Versa Lite (اعتبار تصویر: آینده)
6. Fitbit Versa Lite
Fitbit Versa 2 محروم

مانیتور ضربان قلب: بله | GPS: خیر | مقاومت در برابر آب: 50 متر | نمایشگر: صفحه نمایش لمسی با رنگی 1.34 اینچی ، 300 300 300 LCD | موسیقی روی صفحه: نه | پرداخت تلفن همراه: بله | ردیابی شنا: بله | عمر باتری: 5 روز

پایین سهام
114.97 دلار
مشاهده در AMAZON
123.09 دلار
نمایش در آمازون
159.95 دلار
نمایش در دل
مشاهده همه قیمت ها (10 یافت شده)
عمر باتری خوب ردیابی خواب و تناسب اندام طراحی زیبا هیچ GPSNo ذخیره سازی موسیقی روی پردازنده فروشگاه برنامه کوچک
نسخه Versa Lite مانند ورسا 2 به نظر می رسد ، اما Fitbit تعدادی از ویژگی ها را حذف کرد تا قیمت Lite را حدود 50 دلار کمتر از مدل پریمیوم تر کند. مانند نسخه 2 ، Versa Lite دارای شکل دایره ای گرد با صفحه لمسی روشن و رنگی است. و به دلیل اینکه این یک "ساعت هوشمند" است ، می توانید از میان گزینه های ناچیز Fitbit برنامه ها را به ساعت بارگیری کنید.

از نظر سلامتی ، کرایه استاندارد Fitbit از جمله ردیابی دقیق خواب و تناسب اندام ، مجموعه ای خوب از باند های قابل تنظیم ، تشخیص خودکار تمرین و کنترل موسیقی روی مچ دست خود را دریافت می کنید. با این وجود ، آنچه شما به دست نمی آورید ، امکان ذخیره موسیقی در خود Versa Lite است. تمرینات روی صفحه نمایش آنها و همچنین ردیابی دامان شنا نیست. و مانند اکثر Fitbits ها ، ورسا Lite دارای GPS جیپیاس نیست. برای این کار باید به تلفن خود وصل شوید.

بررسی کامل Fitbit Versa Lite ما را بخوانید

بهترین Fitbits (اعتبار تصویر: Fitbit)
7. Fitbit Inspire
کمترین ردیاب تناسب اندام Fitbit

مانیتور ضربان قلب: نه | GPS: خیر | مقاومت در برابر آب: 50 متر | نمایش: صفحه لمسی OLED | موسیقی روی صفحه: نه | پرداخت موبایل: خیر | ردیابی شنا: بله | عمر باتری: 7 روز

49 دلار
مشاهده در AMAZON
69،95 دلار
نمایش در دل
69،95 دلار
نمایش در دل
مشاهده همه قیمت ها (4 یافت شده)
باتری ارزان قیمت SlimLong بدون مانیتور ضربان قلب ویژگی های محدود
بله ، Fitbit Inspire ارزانترین ردیاب تناسب اندام این شرکت است ، اما چیزی که پس انداز می کنید - حدود 30 دلار بیشتر از Inspire HR - چیزی نیست که از دست آن بر می آیید. همانطور که ممکن است از نام آن حدس بزنید ، Fitbit Inspire فاقد مانیتور ضربان قلب است ، که اینک باید الزامی برای هر ردیابی تناسب اندام باشد.

و در حالی که Inspire GPS ندارد ، شما حتی نمی توانید از GPS هوشمند خود در رابطه با Inspire استفاده کنید ، همانطور که می توانید با هر Fitbit دیگر. نکته ای که Inspire برای آن در نظر گرفته است ، عمر باتری 7 روزه آن است - با کمال تعجب با توجه به اینکه مجبور نیست تعدادی سنسور را نیرو بخشد. می توانید اعلان های هوشمند و ردیابی شنا را دریافت کنید ، اما Inspire همچنین فاقد ردیابی خواب است. بین آن و نداشتن مانیتور ضربان قلب ، این یکی از ردیاب های بدنسازی است که باید از آن دوری کنید.

بهترین fitbit - fitbit alta hr (اعتبار تصویر: آینده)
8. Fitbit Alta HR
ردیابی باریک و شیک با مانیتور ضربان قلب

مانیتور ضربان قلب: بله | GPS: خیر | مقاومت در برابر آب: هیچکدام | نمایش: صفحه لمسی OLED | موسیقی روی صفحه: نه | پرداخت موبایل: خیر | ردیابی شنا: خیر | عمر باتری: 7 روز

99.99 دلار
مشاهده در AMAZON
104.99 دلار
نمایش در آمازون
108 دلار
نمایش در آمازون
مشاهده همه قیمت ها (18 یافت شده)
اغلب در زمان فروش باتری 7 روزه عمر باتری طراحی لمسی تمام صفحه
Fitbit Alta HR یک بسته به همان اندازه باریک و شیک به روزرسانی معقول آلتای اصلی می باشد که مانیتور ضربان قلب و ردیابی خواب بهتر است. یک بار در این لیست از بهترین Fitbits بالاتر بود ، اما از آن زمان توسط Fitbit Inspire HR جایگزین شده است. ما Inspire HR را بیش از Alta HR توصیه می کنیم ، اما اگر بتوانید Alta را با تخفیف (یا کمتر از 100 دلار) پیدا کنید ، باز هم دستگاهی ارزشمند است.

علاوه بر ردیابی مراحل شما و نظارت جدی بر ضربان قلب شما ، Alta HR می تواند به طور خودکار دویدن ، دوچرخه سواری در فضای باز ، تمرین بیضوی و تمرینات هوازی را بطور خودکار تشخیص دهد و ردیابی کند. ضد شنا نیست ، اما می توانید قبل از شارژ حداقل 6 شب پشت سر هم آن را برای ردیابی خواب ببندید.

بررسی کامل Fitbit Alta HR ما را بخوانید.

بهترین fitbit - fitbit ace (اعتبار تصویر: Fitbit)
9. Fitbit Ace 2
بهترین Fitbit برای بچه ها

مانیتور ضربان قلب: بله | GPS: خیر | مقاومت در برابر آب: تا 50 متر | نمایش: صفحه لمسی OLED | موسیقی روی صفحه: نه | پرداخت موبایل: خیر | ردیابی شنا: خیر | عمر باتری: 5 روز

پایین سهام
49.95 دلار
مشاهده در AMAZON
49.95 دلار
نمایش در آمازون
69،95 دلار
نمایش در دل
مشاهده همه قیمت ها (5 یافت شده)
رنگهای سرگرم کننده ، کودک پسند کنترل های والدین بزرگ ردیابی خواب برای بچه ها طراحی بزرگ
Fitbit Ace 2 یکی از معدود مواردی است

ردیاب های بدنسازی که برای بچه ها طراحی شده اند. Fitbit Ace 2 مانند مدل های Garmin's Vivofit Jr. ، کنترل والدین را برای فرزندان خود ارائه می دهد (8 و بالاتر) و در تعیین اهداف بهداشتی به روشی که برای افراد کوچک مناسب باشد ، کمک می کند. بر خلاف باند تناسب اندام Fitbit برای بزرگسالان ، بچه ها قادر به دیدن معیارهایی مانند سوزاندن کالری یا درصد چربی بدن در دستگاه یا در برنامه Fitbit نخواهند بود. در عوض ، Fitbit Ace 2 دستاوردها و غنائمی را ارائه می دهد که با فعالیت می توانند باز شوند.

Fitbit Ace به منظور تشویق بچه ها به جای برخاستن در مقابل تلویزیون ، از جای خود بلند شده و حرکت می کند. گزینه های رنگارنگ باند باعث ایجاد یک سرگرم کننده می شوند ، در حالی که اهداف مبتنی بر بازی مطمئناً توجه کودک شما را جلب می کنند.

بررسی کامل Fitbit Ace 2 ما را بخوانید.

چگونه بهترین Fitbit را برای شما انتخاب کنیم
اگر بیشتر از آنچه که می خواهید در تماشای تلویزیون به افشای تلویزیون بپردازید می پردازید و می خواهید مسیر زندگی سالم تر را شروع کنید ، یک ردیاب اساسی که کمتر از 100 دلار قیمت دارد به احتمال زیاد متناسب با نیاز شما خواهد بود.

Fitbit Inspire 69 دلاری و 99 دلار Fitbit Inspire HR مراحل روزانه ، کالری و مسافت شما را پیگیری می کنند و آمار شما را در صفحه لمسی OLED کوچک نشان می دهد.

Inspire HR دارای مانیتور ضربان قلب است ، بنابراین می توان از آن برای ردیابی نه تنها ضربان قلب و تناسب اندام قلبی استفاده کرد ، می تواند به طور خودکار شروع به ردیابی تمرینات کند و به شما در مورد الگوهای خواب خود بینش دهد. علاوه بر این ، دارای 15 حالت تناسب اندام مبتنی بر هدف است و می تواند به GPS گوشی هوشمند شما متصل شود تا با دقت بیشتری بتوانید کارتان را ردیابی کنید.

برای کسانی که بیشتر کار می کنند ، ممکن است Fitbit Charge 3 مناسب شما باشد. این باند تمام ویژگی های مشابه Inspire HR را دارد اما دارای صفحه نمایش لمسی بزرگتر OLED است که باعث می شود با یک نگاه ، اطلاعیه ها و داده های سلامتی را آسان تر کنید. همچنین دارای NFC داخلی است ، بنابراین می توانید از طریق Fitbit Pay از آن برای پرداخت های موبایل استفاده کنید. شارژ 3 نیز باتری کمی طولانی تر 7 روز دارد. با این حال ، Blaze ما را در بررسی ما بیدار نکرد ، زیرا در مقایسه با ساعت های هوشمند فاقد بخش خصوصیات است ، و صفحه نمایش آن همیشه روشن نمی ماند. ما همچنین طرفدار گهواره شارژ نیستیم.

افرادی که به دنبال بیشتر یک ردیاب تناسب اندام به صورت ساعت هوشمند هستند باید از Fitbit Versa 2 استفاده کنند. این دستگاه دارای صفحه نمایش لمسی مربعی و رنگی است که می تواند با فروشگاه برنامه کوچک اما رو به رشد Fitbit مورد استفاده قرار گیرد. فاقد GPS داخلی است - برای این کار باید آنها را به تلفن خود وصل کنید.

Fitbit Ionic تنها دستگاه Fitbit است که دارای GPS کاربری است ، به این معنی که می توانید تلفن خود را در خانه رها کنید و هنوز نقشه دقیقی از تمرین خود بدست آورید. مانند وریا ، یک فروشگاه برنامه ، تراشه NFC برای پرداخت های موبایل و ذخیره سازی موسیقی ارائه می دهد. Ionic دارای تجزیه و تحلیل خواب و باتری بسیار خوب است. در حالی که طراحی آن فاقد است ، مطمئناً یک ساعت تناسب اندام خوب است.

نحوه آزمایش Fitbits
با پوشیدن آنها ، البته! وقتی Fitbit با یک ردیاب تناسب اندام یا ساعت هوشمند جدید بیرون می آید ، ما آن را به طور کامل شارژ می کنیم ، سپس حدود یک هفته آن را روی مچ دست خود ببندید تا تمام ویژگی های آن را تست کنیم.

اول و مهمترین چیز: چه احساسی دارد؟ برخی ردیاب های بدنسازی بسیار حجیم هستند ، به این معنی که آنها به راحتی در مچ های کوچکتر جا نمی گیرند. در مرحله بعد ، ما به ویژگی های تناسب اندام آن ، مانند مانیتور ضربان قلب آن و در صورت امکان ، GPS آن می پردازیم.

[ شنبه 28 تير 1399 ] [ 15:47 ] [ میلاد حیدری ][ بازديد : 6374 ]
آخرين مطالب ارسالي
صفحات سایت
تعداد صفحات : 0

درباره سایت
آرشيو
پيوندهاي روزانه
کاربران
جستجو