صفحه اصلی انجمن سایت ثبت نام تماس با ما پست الکترونيک آرشيو نقشه سايت طراح
آمار کاربران
نام کاربری :
رمز عبور :

رمز عبور را فراموش کردم ؟
آمار مطالب
کل مطالب : 47
کل نظرات : 0

آمار بازدید
بازديد امروز : 41 نفر
بارديد ديروز : 31 نفر
بازديد هفته : 42 نفر
بازديد ماه : 1789 نفر
بازديد سال : 4147 نفر
بازديد کلي : 54136 نفر

وضیعت آنلاین
افراد آنلاین : 1 نفر
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود
چت باکس




captcha


امکانات


طراحی لوگو نباید دلهره آور باشد. سازنده لوگو Canva همه مواد مورد نیاز برای ایجاد یک لوگوی سفارشی را سریع و رایگان فراهم می کند. یاد بگیرید که چگونه به راحتی یک لوگو به صورت آنلاین طراحی کنید.


طراحی لوگو آسان شد
لوگوی شما چهره کسب و کار شماست. سرمایه گذاری جدید خود را روی پای راست با یک لوگوی حرفه ای شروع کنید.

تجربه طراحی ندارید؟ مشکلی نیست سازنده و ویرایشگر لوگو Canva برای افراد غیر طراح ساخته شده است: به سادگی بکشید و رها کنید.

وقتی کارتان تمام شد، می‌توانید لوگوی جدید خود را دانلود کنید — یا آن را روی کارت‌های ویزیت، سربرگ‌ها و موارد دیگر چاپ کنید. گزینه ها بی پایان هستند.


چگونه یک لوگو بسازیم
Canva را باز کنید
اگر قبلاً برای Canva ثبت نام نکرده اید، می توانید این کار را با حساب فیس بوک یا Google خود انجام دهید. قبلاً کاربر هستید؟ به سادگی وارد شوید، آرم ها را در صفحه اصلی جستجو کنید و برای شروع روی یک صفحه یا قالب خالی کلیک کنید.

یک قالب حرفه ای انتخاب کنید
در کتابخانه عظیم قالب‌های لوگو Canva بگردید تا برای خودتان سفارشی کنید. طرح‌بندی لوگو را برای مشاغل و نیازهای مختلف مانند بازی، غذا و نوشیدنی، ورزش و موارد دیگر پیدا کنید.

طراحی لوگوی خود را سفارشی کنید
با اصلاح همه چیز در مورد طراحی، مطمئن شوید که لوگوی شما واقعاً روی برند است. فونت ها را عوض کنید، ترکیب رنگ ها را تغییر دهید و متن و تصاویر خود را اضافه کنید تا مطمئن شوید که لوگوی شما نشان دهنده کسب و کار شما است.

با ویژگی های طراح لوگو بیشتر خلاق شوید
ابزار کشیدن و رها کردن، طراحی لوگو را سرگرم کننده و آسان می کند. در میان میلیون ها نماد، تصویر، برچسب و وکتور برای استفاده جستجو کنید. با ابزارهایی مانند تلنگر تصویر، فیلتر عکس، و متحرک سازی برای اضافه کردن طعم بیشتر، آزمایش کنید.

دانلود کنید، به اشتراک بگذارید و هویت برند خود را بسازید
هنگامی که از لوگوی خود راضی بودید، آن را روی تمام مواد بازاریابی و برندسازی خود قرار دهید! آن را به عنوان یک فایل JPEG، PNG یا حتی PDF برای چاپ ذخیره کنید. آن را در تمام پلتفرم های رسانه اجتماعی خود مستقیماً از Canva به اشتراک بگذارید.

طراحی لوگوی جدید را باز کنید
با رنگ های مناسب حال و هوا را تنظیم کنید
رنگ های برند شما جوهره برند شما را به اشتراک می گذارند. آیا مال شما جسور و روشن است یا سنتی و تصفیه شده؟ به آنچه می خواهید در مورد برند خود بگویید فکر کنید، سپس رنگ هایی را انتخاب کنید که تصویر مناسبی را نشان می دهند.

الگوهای لوگوی Canva با ترکیب رنگ های مورد تایید طراح ایجاد می شوند. یا اگر چیز خاصی را در ذهن دارید، می توانید به راحتی رنگ ها را در سراسر طراحی لوگو خود تنظیم کنید.

آن را نمادین کنید
یک لوگوی عالی باعث شناسایی و ایجاد اعتماد می شود. با ارائه تصویری که جوهر برند شما را به تصویر می کشد، لوگوی خود را فراموش نشدنی کنید.

Canva دارای یک کتابخانه گسترده از نمادها و تصاویر برای انتخاب است. به سادگی یک کلمه کلیدی را در نوار جستجو وارد کنید، تصویری را انتخاب کنید که برای کسب و کار شما مناسب است و آن را بکشید و در طرح خود رها کنید.

آن را پیکسل کامل کنید
اکنون که لوگوی مورد علاقه خود را طراحی کرده اید، می خواهید از آن در همه جا استفاده کنید. بنابراین از چه فرمت فایلی باید استفاده کنید؟

PNG بهترین انتخاب برای اکثر استفاده های وب است – تصویری واضح تر و با کیفیت بالاتر نسبت به سایر فرمت های فایل تولید می کند. امتیاز اضافه شده با یک تصویر PNG این است که می‌توانید از پس‌زمینه شفاف استفاده کنید، بنابراین لوگوی شما می‌تواند در بالای پس‌زمینه‌های رنگی مختلف بدون تداخل رنگی نامطلوب استفاده شود.

با تیم خود همکاری کنید
Canva برای کمک به رشد برند خود ساخته شده است. اگر یک استارت‌آپ ایجاد می‌کنید، یک کسب‌وکار کوچک می‌سازید، یا رویای بزرگ‌تر می‌بینید، پس از ایجاد لوگوی Canva می‌توانید به تیم شما کمک کند تا طرح‌های براق و مطابق با نام تجاری را با پالت‌های رنگ، آرم‌ها و عناصر برند قابل اشتراک‌گذاری ایجاد کند. ویراستار. همچنین می‌توانید در هر طراحی، بر روی هر دستگاه و از هر مکانی به‌صورت بی‌درنگ با هم همکاری کنید.

منبع

[ پنجشنبه 20 آبان 1400 ] [ 21:48 ] [ میلاد حیدری ][ بازديد : 403 ]
آخرين مطالب ارسالي
صفحات سایت
تعداد صفحات : 0

درباره سایت
آرشيو
پيوندهاي روزانه
کاربران
جستجو