صفحه اصلی انجمن سایت ثبت نام تماس با ما پست الکترونيک آرشيو نقشه سايت طراح
آمار کاربران
نام کاربری :
رمز عبور :

رمز عبور را فراموش کردم ؟
آمار مطالب
کل مطالب : 47
کل نظرات : 0

آمار بازدید
بازديد امروز : 21 نفر
بارديد ديروز : 33 نفر
بازديد هفته : 238 نفر
بازديد ماه : 1737 نفر
بازديد سال : 4095 نفر
بازديد کلي : 54084 نفر

وضیعت آنلاین
افراد آنلاین : 1 نفر
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود
چت باکس




captcha


امکانات


گروه حقوقی خانواده لوین ، یک خدمت کامل ، میلیون دلاری طلاق و حقوقی خانوادگی در خدمت خلیج کالیفرنیا ، دارای طراحی وب تمیز و دعوت کننده است که به وضوح خدمات ارائه شده را توصیف می کند و اینکه چگونه لوین گروه به بهترین نحو نیازهای مشتری را برآورده می کند ("طلاق استرس زا است. هدف ما این است که هزینه و اختلال در زندگی شما را به حداقل برسانیم. "). برای سهولت در ارتباط با شرکت ، یک چت بات در گوشه سمت راست پایین وجود دارد تا مشتریان بالقوه بتوانند به س questionsالات اولیه خود به سرعت پاسخ دهند.

13. قفل موسسه حقوقی
وب سایت قفل های حقوقی

شرکت حقوقی لاکس ، یک شرکت حقوقی آسیب های شخصی با دفاتر در پنسیلوانیا ، نیوجرسی و نیویورک ، با تاکید بر اینکه نتایج آن - به طور دقیق بیش از 1 میلیارد دلار - به دست می آید ، اعتماد مشتریان را در صفحه اصلی خود افزایش می دهد. مشتریان به راحتی می توانند در صورت داشتن پرونده (بدون انتظار برای تماس با شخص دیگر) ، متوجه شوند و فرم تماس با شرکت را مستقیماً از صفحه اصلی پر کنند.

14. حقوق مدرن
حقوق مدرن

Modern Law ، یک شرکت آموزشی خانواده مستقر در مسا ، آریزونا ، به مشتریان راه واضحی می دهد تا به س questionsالات آنها از صفحه اصلی خود پاسخ دهند. مشتریان می توانند با استفاده از دکمه روشن و واضح فراخوان (CTA) در وسط صفحه ، یک مشاوره رزرو کنند ، یا می توانند از بین گزینه های مربوط به وضعیت خاص خود ، مانند "من در حال تحقیق در مورد شرکت های حقوقی هستم" یا "من نیاز دارم" را انتخاب کنید. گزینه های مناسب طلاق

15. قانون قصر
وب سایت حقوق قصر

پالاس لا ، یک قانون جراحات شخصی و غرامت کارگران مستقر در تاکوما ، واشنگتن ، از بهترین وب سایت های موسسه حقوقی برای ایجاد اعتماد در خدمات آنها پیروی می کند. آنها این کار را با به رسمیت شناختن و اعطای جوایز به مرکز و مرکز در صفحه اصلی آن انجام می دهند و این واقعیت را تأیید می کنند که آنها یک شرکت حقوقی با رتبه بالا هستند. راههای متعددی برای تماس با شرکت (به دو زبان انگلیسی و اسپانیایی!) وجود دارد و مشتریان می توانند به راحتی متوجه ارزش پرونده خود شوند.

16. قانون روچ
وب سایت قانون روچ

روچ لا دارای وکلای محاکمه با دفاتر قانونی در پنسیلوانیا و نیوجرسی است. وب سایت موسسه حقوقی آنها به وضوح شماره تلفن آنها را مشخص می کند و برنامه ریزی مشاوره با فرم دریافت در وب سایت آنها را آسان می کند. و ، برای هر حوزه عملی که شرکت ارائه می دهد ، مشتریان به راحتی می توانند در مورد موارد تحت پوشش و نیازهای آنها اطلاعات بیشتری کسب کنند ، یا فوراً یک مشاوره رزرو کنند.

17. گروه حقوق T. Burd
گروه حقوق T.Burd

گروه حقوقی T.Burd ، یک شرکت دعاوی مدنی مستقر در سن دیگو ، کالیفرنیا ، دارای یک وب سایت واضح و آسان جهت دسترسی به اطلاعات تماس اولیه "برای پاسخ سریع" است. این سایت همچنین نقل قول های چشمگیر از رسانه ها مانند ABC و CBS را برجسته می کند. برای اطلاع رسانی به مشتریان ، محتوای وب سایت آنها همچنین دارای صفحه ای است که اهمیت اساسنامه را مشخص می کند. این باعث می شود که مشتریان اطلاعات مهمی در مورد زمان تشکیل پرونده خود داشته باشند.

18. قانون ونست
وب سایت حقوقی وانست

Vanst Law یک شرکت حقوقی مجازی است که دفتر مرکزی آن از نظر فنی در سن دیگو ، کالیفرنیا است. با توجه به ماهیت آنلاین مدل تجاری آنها ، نسبت به سایر وب سایت های وکیل ، فشار بیشتری بر طراحی وب سایت آنها وجود دارد. با این حال ، آنها این بار را به طرز ماهرانه ای با یک وب سایت شیک و مدرن مدیریت می کنند که تخصص آنها را نشان می دهد و چگونه مدل مجازی آنها برای مشتریان ارزش ایجاد می کند.

وانست لا با نشان دادن تعهد خود به مشتریان ، چگونه وکیل به خانه مراجعه کننده رفت تا هنگامی که مشتری می خواهد شخصاً با وکیل خود ملاقات کند ، دست آنها را بفشارد ، نه اینکه نحوه پیشرفت شرکت را فراتر از این نشان دهد.

19. ولا وود
وب سایت ولا وود

Vela Wood ، یک شرکت حقوقی برای مشاغل کوچک و صندوق های سرمایه گذاری خطرپذیر در دالاس و آستین ، مارک های شیک و حرفه ای را در وب سایت خود به نمایش می گذارد تا سطح خدمات مورد انتظار مشتریان را نشان دهد. و ، این شرکت همچنین دارای پادکست ، واژه نامه سرمایه گذاری و بخش "startup central" در سایت خود است. این به ایجاد اعتماد و نشان دادن حمایت از مشتریان تجاری آنها کمک می کند.

10. قانون زیوا
وب سایت حقوق زیوا

Ziva Law ، یک شرکت متمرکز بر مذاکره درباره اجاره نامه های تجاری مستقر در هونولولو ، هاوایی ، لیست ما از بهترین وب سایت های شرکت حقوقی را تکمیل می کند.

کاری که آنها عالی انجام می دهند این است که پیشنهاد خود را به وضوح بیان کنند و همچنین دلایلی که یک شرکت یا تجارت باید برای همکاری با آنها انتخاب کند. آنها در سایت خود یک لیست رایگان برای بررسی مستاجران تجاری ارائه می دهند. این مفید است ، زیرا باعث ایجاد اعتماد و اقتدار با مشتریان می شود.

طراحی وب سایت موسسه حقوقی بزرگ چه ویژگی هایی دارد؟
برای یافتن آنلاین ، باید از SEO استفاده کنید ، با مشتریان اعتماد داشته باشید و آنها را وادار کنید تا در مورد خدمات شما با شما تماس بگیرند. و همه اینها باید در یک وب سایت زیبا و واضح که نشان دهنده نام تجاری شرکت حقوقی شما است اتفاق بیفتد.

(درباره نحوه نامگذاری شرکت حقوقی خود از متخصص کتی گشتاسبی بیشتر بدانید).

چگونه بهترین وب سایت های موسسه حقوقی را تعیین کردیم
در زیر ، ما معیارهایی را که برای تعیین بهترین وب سایت های موسسه حقوقی استفاده کردیم ، قرار داده ایم. نگاهی بیندازید و ببینید چگونه وب سایت شرکت شما جمع می شود! می توانید معیارهای ما را در زیر بخوانید یا آنها را در قالب کارت امتیازی وب سایت شرکت حقوقی ما بارگیری کنید. همچنین می توانید با ایجاد راهنمای جامع ما در مورد ایجاد وب سایت های وکیل عالی بیشتر بیاموزید.

کارت امتیاز وب سایت موسسه حقوقی را دریافت کنید

تی

o وب سایت خود را در برابر بهترین وب سایت های موسسه حقوقی ارزیابی کنید ، باید به سه حوزه توجه کنید:

تجربه مشتری
نام تجاری
عوامل فنی
تجربه مشتری خوب
آیا محتوای سایت واضح و قابل فهم است؟ همه بهترین وب سایت های موسسه حقوقی مستقیماً سر طراحی سایت وکلا اصل مطلب می روند و بازدیدکنندگان را در اصطلاحات قانونی دفن نمی کنند. برای موفقیت به کپی نویسی خوب و زبان ساده نیاز دارید. ساده بگو!
آیا حرکت در سایت آسان است؟ آیا رفت و آمد سایت شما آسان است یا مشتریان احتمالی گم می شوند؟ وب سایت خود را با ناوبری واضح ساختار دهید تا بتوانید ارزش ارائه شده را به راحتی مشاهده کنید.
آیا بازدیدکنندگان می دانند چه خدماتی ارائه می دهید؟ چه خدمات حقوقی شامل می شود و چه سودی برای مشتری دارد؟ ارتباط خدمات با مشکلاتی که مشتری با آن روبرو است چگونه است؟ به این موارد با شرح روشنی از خدمات ارائه شده در وب سایت خود بپردازید.
آیا یافتن اطلاعات تماس شرکت آسان است؟ مشتریان نباید با شما تماس بگیرند یا ایمیل ارسال کنند. در حالت ایده آل ، شما باید چندین تماس با مشتری برای تماس با شرکت خود داشته باشید-و باید اطلاعات تماس شرکت خود را به وضوح در صفحه اصلی خود نمایش دهید.

طراحی سایت وکلا
آیا این سایت مشتریان آنلاین را ارائه می دهد؟ اگر مشتری در حال حاضر به کمک شما احتیاج دارد ، نباید مجبور باشد برچسب تلفن بازی کند. برای بهترین وب سایت موسسه حقوقی ، یک سیستم دریافت آنلاین اضافه کنید تا به مشتریان کمک کنید تا بدون در نظر گرفتن کمک قانونی به طور یکپارچه شروع به کار کنند (به عنوان مثال ، با استفاده از فرم های مصرف عمومی با Clio Grow).
برندسازی قوی
آیا تصاویر بصری قوی هستند؟ برای یک شرکت تجاری حقوقی قوی ، مطمئن شوید که طراحی وب سایت شما شامل تصاویر با کیفیت خوب و اصلی است. از عکس های سهامداری خودداری کنید.
آیا وب سایت دارای اثبات اجتماعی است؟ وقتی به دنبال استخدام شما با توصیفات ، بررسی ها و پست های مثبت رسانه های اجتماعی هستید ، می توانید شهرت خود را تقویت کرده و مشتریان آینده را راحت کنید. برای جلب توجه بیشتر ، توصیفات را به طور برجسته در وب سایت خود نمایش دهید.
آیا صفحه bios و صفحه "about" اقتدار ایجاد می کند؟ وب سایت شرکت شما باید شامل یک بیوگرافی کوتاه باشد که تخصص وکلا در شرکت شما را نشان می دهد. برای پیوند دادن همه چیز به یکدیگر ، صفحه "درباره" شما باید به وضوح ماموریت شرکت حقوقی خود را مشخص کند (بر اساس دیدگاه و ارزش های شما).
آیا سایت دارای محتوای معتبر وبلاگ است؟ انتشار پست های وبلاگ ، ویدئوها یا سایر مطالب بازاریابی محتوا در ارتباط با مخاطبان موردنظر شما و نقاط ضعف آنها باعث شهرت شما به عنوان یک متخصص و ایجاد اعتماد با مشتریان می شود. با ارائه اطلاعات ارزشمند در سایت خود به مشتریان نشان دهید که آنها متخصص هستند و می توانند به آنها مراجعه کنند.
عوامل فنی برتر
آیا صفحات به سرعت بارگذاری می شوند؟ اگر صفحات وب سایت شرکت حقوقی شما به اندازه کافی سریع بارگیری نشوند ، مشتریان احتمالی به Google باز می گردند و به دنبال مکان دیگری می گردند. سرعت سایت خود را آزمایش کنید و در صورت لزوم اقدامات لازم را برای بهبود آن انجام دهید. صفحات باید کمتر از 2 ثانیه بارگیری شوند.
آیا سایت قابل دسترسی است؟ آیا افراد با دید کم یا توانایی های حرکتی محدود می توانند به راحتی در وب سایت شما حرکت کنند؟ اگر نه ، رنگ بندی خود را به روز کنید. این مهم است که شرکت شما توسط همه مشتریان دیده شود. از ابزارهای موجود در این لیست برای بررسی در دسترس بودن سایت خود استفاده کنید. نباید هیچ مشکلی وجود داشته باشد یا فقط مسائل جزئی وجود داشته باشد.
آیا سایت سازگار با موبایل است؟ مردم زمان بیشتری را صرف تلفن های هوشمند خود می کنند - از جمله زمانی که به دنبال وکیل هستند. بازدیدکنندگان باید وب سایت شما را از نظر بصری جذاب و پیمایش آسان در دستگاه تلفن همراه پیدا کنند. برای مشاهده ، وب سایت خود را در دستگاه تلفن همراه خود بررسی کنید.
آیا وب سایت دارای استراتژی بازاریابی بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) است؟ بهینه سازی موتورهای جستجو عبارت است از این که وب سایت خود را برای Google شناخته کرده و سپس در صفحات نتایج جستجوی جستجو ظاهر شوید. پیاده سازی بهترین شیوه های SEO در وب سایت وکیل شما باعث افزایش ترافیک ارگانیک و تعداد مشتریان شما می شود.

منبع

[ شنبه 1 آبان 1400 ] [ 20:03 ] [ میلاد حیدری ][ بازديد : 424 ]
آخرين مطالب ارسالي
صفحات سایت
تعداد صفحات : 0

درباره سایت
آرشيو
پيوندهاي روزانه
کاربران
جستجو