صفحه اصلی انجمن سایت ثبت نام تماس با ما پست الکترونيک آرشيو نقشه سايت طراح
آمار کاربران
نام کاربری :
رمز عبور :

رمز عبور را فراموش کردم ؟
آمار مطالب
کل مطالب : 47
کل نظرات : 0

آمار بازدید
بازديد امروز : 10 نفر
بارديد ديروز : 12 نفر
بازديد هفته : 88 نفر
بازديد ماه : 24 نفر
بازديد سال : 4193 نفر
بازديد کلي : 54182 نفر

وضیعت آنلاین
افراد آنلاین : 1 نفر
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود
چت باکس




captcha


امکانات


من معمولاً از این نوع کارها خیلی هیجان زده نمی شوم ، اما کار با ویرایشگر آرم DesignEvo یکی از بهترین تجربیاتی بود که در کل این فرآیند داشته ام. این ویرایشی است بهترین شرکت طراحی لوگو که به شما آزادی واقعی می بخشد: شما می توانید به هر تعداد عنصر گرافیکی که می خواهید اضافه کنید و حتی با استفاده از کتابخانه شکل ، آیکون خود را از ابتدا طراحی کنید.

اما اگر تجربه طراحی ندارید نگران نباشید - استفاده از DesignEvo بسیار آسان است. به جای جادوگری که از شما س questionsال می کند ، شما یک کتابخانه قابل جستجو از الگوهای آرم را مرور می کنید و مورد دلخواه خود را انتخاب می کنید. سپس ، می توانید آن را هر طور که دوست دارید سفارشی کنید.

جالبتر اینکه شما می توانید یک فایل PNG از آرم خود را به صورت رایگان بارگیری کنید. برخلاف سایر سرویس هایی که نمونه های "رایگان" ارائه می دهند ، در اینجا می توانید هر کاری را که دوست دارید با آرم رایگان خود انجام دهید - حتی تا زمانی که از وب سایت خود به DesignEvo لینک دهید ، از آن به صورت تجاری نیز استفاده کنید.

از DesignEvo دیدن کنید> بررسی DesignEvo ما را بخوانید
# 8 شرکت آرم
4.7
آرم وب سایت سیاره از شرکت Logo
5 آرم توسط طراحان مختلف دریافت می کنید
زمان تحویل آرم فقط 3 روز است
تغییرات و بازبینی های نامحدود
شرکت آرم را بررسی کنید
شرکت Logo کمی متفاوت از سایر سرویس های این لیست است. پس از ثبت نام ، یک خلاصه طراحی آرم بسیار دقیق را پر می کنید. سپس پنج طراح باتجربه روی لوگوی شما کار می کنند و به شما پنج ایده مختلف طراحی را می دهند که می توانید انتخاب کنید.

من در مورد تمام مفاهیمی که دریافت کردم دیوانه نبودم ، اما یکی از مواردی بود که من آن را بسیار دوست داشتم و خوشحال شدم که یاد گرفتم می توانم از نو دوباره و دوباره ویرایش کنم. این به من نشان می دهد که این شرکت به مشتری های خود اهمیت می دهد و می خواهد آنها با آرم مورد علاقه خود دور شوند.

در حالی که مطمئناً می توانید قیمت های پایین تری را در Fiverr و سایر سیستم عامل ها پیدا کنید ، من احساس کردم کیفیت و خدماتی که از The Logo Company دریافت کردم قطعاً ارزش آن را دارد. این تجربه بیشتر شبیه استخدام یک آژانس طراحی کلاسیک است ، اما بسیار ارزان تر.

اطلاعات بیشتر در مورد شرکت LOGO

از شرکت Logo دیدن کنید> بررسی شرکت Logo ما را بخوانید
# 9 Squarespace Logo Maker
4.0
آرم وب سایت سیاره ساخته شده با Squarespace Logo Maker
100٪ آرم ساز رایگان DIY
یک کتابخانه بزرگ آیکون با سبک های مختلف
رابط کاربری ساده و آسان
Squarespace Logo Maker را بررسی کنید
سازنده وب سایت Squarespace یکی از بهترین راه ها برای دستیابی سریع به یک وب سایت با ظاهری حرفه ای است ، اما این در مورد Squarespace Logo Maker چه می گوید؟ من قطعا کنجکاو شدم تا متوجه شوم.

اول از همه ، استفاده از آن فوق العاده آسان است. تنظیمات و ویژگی های زیادی برای کشف وجود ندارد و کل روند کار بسیار ساده ای است. نه تنها این ، بلکه می توانید لوگوی خود را به صورت رایگان بارگیری و استفاده کنید ، هیچ رشته ای به آن متصل نیست.

اگر فقط به یک آرم سریع برای استفاده شخصی نیاز دارید ، این می تواند Squarespace Logo Maker را به یک راه حل خوب تبدیل کند. با این حال ، اگر به یک آرم برای کسب و کار خود نیاز دارید یا به دنبال طرحی حرفه ای تر هستید که واقعاً برجسته باشد ، احتمالاً این راهی نیست. این پلتفرم گزینه های زیادی را ارائه نمی دهد و آرم ها معمولاً بسیار عمومی به نظر می رسند.

برای استفاده از سازنده لوگو نیازی به حساب Squarespace ندارید ، اما اگر کاربر Squarespace هستید ، می توانید به راحتی آرم جدید خود را در سایت Squarespace خود ادغام کنید.

اطلاعات بیشتر در مورد LOGO MAKE SQUARESPACE

از Squarespace Logo Maker دیدن کنید> بررسی Squarespace Logo Maker ما را بخوانید
# 10 LogoNerds
3.8
آرم وب سایت سیاره ایجاد شده توسط LogoNerds
طراحی لوگو حرفه ای با هزینه کم
چندین مفهوم طراحی برای انتخاب
همه بسته ها شامل بازبینی رایگان هستند
LogoNerds را بررسی کنید
هنگام خرید بسته لوگو از LogoNerds ، یک طراح چندین ایده مختلف طراحی را برای انتخاب شما ایجاد می کند. سپس می توانید هرگونه تغییر یا ویرایشی را که دوست دارید درخواست کنید. اگر تا پایان روند کار با هیچ یک از نشان های خود راضی نیستید ، بدون هیچ س questionsالی از شما حق یک قرعه کشی رایگان را دارید.

بعد از کمی رفت و برگشت ، از آرم دریافتی کاملاً راضی بودم ، اما مطمئن نیستم که آیا تصمیم دارم دوباره با LogoNerds کار کنم. ارتباط من با این شرکت کند و بسیار غیر شخصی احساس می شد ، و این مانند کار با یک شخص واقعی نبود که در تجارت من سرمایه گذاری شده بود.

یکی از خدمات جالبی که این شرکت ارائه می دهد "Logo Repair" است - اگر از قبل آرم دارید اما می خواهید آن را به روز کنید یا فایلهای برداری ایجاد کرده اید ، LogoNerds می تواند این کار را انجام دهد یا شما با قیمتی بسیار مقرون به صرفه.

بیشتر در مورد LOGONERDS

به LogoNerds مراجعه کنید> بررسی LogoNerds ما را بخوانید
شماره 11 LogoMaker
3.0
آرم وب سایت سیاره ساخته شده با LogoMaker
در عرض چند دقیقه می توانید لوگوی خود را طراحی کنید
طراحان حرفه ای موجود برای استخدام
کالاهای چاپ شده با آرم شما
LogoMaker را بررسی کنید
LogoMaker دو گزینه را ارائه می دهد: شما می توانید از مولد آنلاین آرم برای طراحی آرم خود فقط در چند مرحله ساده استفاده کنید یا مستقیماً با یک طراح حرفه ای کار کنید. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که یک خلاصه سریع را پر کنید ، و یک طراح با شما تماس خواهد گرفت تا درباره آرم شما بحث کند. واقعاً خیلی راحت تر از این نیست.

این شرکت خدمات تجاری اضافی مانند نام دامنه ، وب سایت ها و طیف وسیعی از لوازم التحریر و کالاهایی را که می توانید آرم خود را روی آن چاپ کنید ، ارائه می دهد.

اطلاعات بیشتر در مورد LOGOMAKER

از LogoM بازدید کنید

aker> بررسی LogoMaker ما را بخوانید
چگونه من بهترین و بدترین خدمات سازنده آرم را در آنجا مقایسه کردم (یا آنچه در تعطیلات تابستانی خود انجام دادم)
شوخی می کنم ، البته من یک بزرگسال هستم ، بنابراین تا یک هفته بین کریسمس و سال نو تعطیلات نمی گیرم. اما به طور جدی ، این پروژه چند ماه طول کشید و من را در موقعیت بی نظیری قرار داد: من شخصاً خدمات طراحی آرم متفاوت تری را از بیشتر مردم تجربه کرده ام.

یک بار من فقط یک پسر بودم که بیش از یک دهه وب سایت طراحی کرده و در مورد آن نیز می نوشتم. من اکنون پسری هستم که دور هم نشسته ام و فکر می کنم ، "آیا این سایه صورتی برای آرم ما به اندازه کافی حرفه ای به نظر می رسد؟" زیاد. صادقانه بگویم ، من در تمام سالهای من به عنوان یک طراح تجربه ای کاملاً مشابه آن را نداشته ام.

من محدودیت های طراحی آرم مبتنی بر هوش مصنوعی را آزمایش کرده ام و به تعدادی از طراحان مختلف آزادی خلاقیت بیشتری نسبت به آنچه می دانستند با چه کاری انجام می دهند ، داده ام. لرزید ، فانی ، و دعا کنید که جزئیات کافی را در خلاصه طرح شما قرار دهم تا احساس کنید می دانید چه کاری باید انجام دهید! و طرح را "پاپ" بیشتر کنید!

باید بگویم که کل این روند بسیار جالب بود. وظیفه آزمایش دو گروه مختلف از سازندگان آرم و خدمات طراحی به من به دو دلیل داده شد:

برای اینکه بفهمید کدام یک بهتر است ، کدام یک بدترین هستند و همه آن را برای خود بنویسید. می دانید که کل نکته این سایت است.
برنج برتر در Website Planet آرم جدیدی را خواستار شد ، بنابراین این فقط یک مجموعه بررسی نیست. این یک مسابقه است بهترین آرم برنده می شود ، و آرم جدید در اینجا در سایت سیاره خواهد بود.
در ادامه مطلب آرم برنده را مشاهده می کنید.

من با چشم و قلب کاملاً باز در این پروژه فرو رفتم ، آماده تجربه بهترین آرم هایی هستم که می توانید خیلی سریع و با بودجه دریافت کنید. در اینجا 5،000 تا 20،000 USD مارک تجاری جدید پیدا نخواهید کرد. من وقت و بودجه ای برای آن نداشتم. اینها آرم هایی هستند که می توانید با هزینه ای کمتر از 5 دلار دریافت کنید (و یک سرویس کاملاً رایگان است) و ممکن است هزینه برخی از آنها تا 400 دلار باشد.

اگر شما به یک آرم خوش ظاهر نیاز دارید که به طور کامل بانک را بشکند ، من احتمالاً خدمات مناسب شما را آزمایش کردم. اینجا ، جایی است.

روش ها
بسیار خوب ، بنابراین چگونه دقیقاً این خدمات را آزمایش کردم؟ این بسیار بستگی دارد ، زیرا هر یک کمی متفاوت است و برخی متفاوت است. در کل ، این خدمات به دو دسته اصلی تقسیم می شوند: DIY و DIFM. اینها "خودت این کار را بکن" و "این کار را برای من انجام بده"

آه ، در آنجا جایی شوخی شده است. به بچه ها نگو

DIY (خودت این کار رو کن)
اینها خدماتی است که شما در اصل آرم خود را با ابزارهای ارائه شده طراحی می کنید. این ابزارها معمولاً شامل نوعی ویرایشگر بصری (راهی برای انتخاب آیکون ها ، رنگ ها و قلم های دلخواه و تغییر طرح) ، یک کتابخانه بزرگ قدیمی از آیکون ها و / یا الگوهای آرم از پیش طراحی شده ، و گاهی اوقات برخی از هوش مصنوعی (از این پس مراجعه می شود) به عنوان هوش مصنوعی برای راحتی)

من تقریباً همه این خدمات را تقریباً به همان روش آزمایش کردم. من فقط دستورالعمل های موجود در صفحه را دنبال کردم (و این فرآیند را معمولاً روی ویدئو ضبط می کردم) ، هزینه آرم را پرداخت کردم و سپس بررسی خود را نوشتم و عوامل اصلی زیر را ارزیابی کردم:

کیفیت هوش مصنوعی در صورت وجود.
کیفیت کتابخانه آیکون / آرم.
ویرایشگر آرم چقدر پیشرفته بوده و استفاده از آن آسان بوده است.
قالب های تصویری موجود
موارد افزودنی ، مانند تصاویر در شبکه های اجتماعی ، یا توجه شخصی یک طراح واقعی.
خدمات اضافی مانند چاپ و طراحی وب.
سهولت استفاده از سایت در کل.
پشتیبانی مشتری ارائه شده توسط این سرویس.
برنامه ها / بسته های قیمت گذاری.
من برای هر سرویس سه بار با پشتیبانی تماس گرفتم و تا آنجا که می توانم گزینه های پشتیبانی مختلف را امتحان کردم ، از جمله پشتیبانی تلفنی ، پشتیبانی از طریق ایمیل ، سیستم های فروش بلیط و چت زنده. درست است ، من از منطقه راحتی خود بیرون آمدم و در واقع با مردم صحبت کردم و همه کارها را برای شما خوانندگان عزیز انجام دادم. همه چیز برای شما بود.

DIFM (این کار را برای من انجام دهید)
همانطور که از نامش پیداست ، اینها خدماتی هستند که شما شخص دیگری را برای انجام همه کارهای سنگین وزن استخدام می کنید. شما به طراحان آنچه می خواهید ، به همان اندازه که می توانید مدیریت کنید ، می گویید و آنها تمام تلاش خود را می کنند تا آن را به شما بدهند. بیشتر این سرویس ها به شما امکان می دهند یک مسابقه برگزار کنید ، یا طراحان منفرد را به دلخواه خود استخدام کنید.

به منظور دستیابی به وسیع ترین طیف ممکن از نمونه های طراحی ، هر زمان که اختیاری داشتیم مسابقات را برگزار می کردیم. ما این خدمات را بر اساس عوامل زیر ارزیابی کردیم:

اجرای مسابقه چقدر آسان بود.
کیفیت و کمیت طرح های ارسالی به مسابقات ما.
مدیریت و سازماندهی طرحهای ارسالی چقدر آسان بود.
برقراری ارتباط با طراح / طراحانی که انتخاب کردید چقدر آسان بود.
چه مدت طول می کشد تا آرم خود را دریافت کنید.
مرور پروفایل طراح و سابقه کار چقدر آسان است ، در صورتی که می خواهید یکی را به صورت جداگانه استخدام کنید.
خدمات الحاقی ، از جمله نمایش مسابقه توسط سایت ، یا داشتن تعداد "طراحان برتر" تضمین شده در مسابقه شما.
سایر خدمات ارائه شده توسط برخی از این سایت های جامعه محور ، مانند طراحی وب ، طراحی چاپ و موارد دیگر.
پشتیبانی شخصی ارائه شده توسط این سرویس.
برنامه ها / بسته های قیمت گذاری.
باز هم ، من سه درخواست پشتیبانی t کردم

https://www.websiteplanet.com/logo-design-services/

من معمولاً از این نوع کارها خیلی هیجان زده نمی شوم ، اما کار با ویرایشگر آرم DesignEvo یکی از بهترین تجربیاتی بود که در کل این فرآیند داشته ام. این ویرایشی است بهترین شرکت طراحی لوگو که به شما آزادی واقعی می بخشد: شما می توانید به هر تعداد عنصر گرافیکی که می خواهید اضافه کنید و حتی با استفاده از کتابخانه شکل ، آیکون خود را از ابتدا طراحی کنید.

اما اگر تجربه طراحی ندارید نگران نباشید - استفاده از DesignEvo بسیار آسان است. به جای جادوگری که از شما س questionsال می کند ، شما یک کتابخانه قابل جستجو از الگوهای آرم را مرور می کنید و مورد دلخواه خود را انتخاب می کنید. سپس ، می توانید آن را هر طور که دوست دارید سفارشی کنید.

جالبتر اینکه شما می توانید یک فایل PNG از آرم خود را به صورت رایگان بارگیری کنید. برخلاف سایر سرویس هایی که نمونه های "رایگان" ارائه می دهند ، در اینجا می توانید هر کاری را که دوست دارید با آرم رایگان خود انجام دهید - حتی تا زمانی که از وب سایت خود به DesignEvo لینک دهید ، از آن به صورت تجاری نیز استفاده کنید.

از DesignEvo دیدن کنید> بررسی DesignEvo ما را بخوانید
# 8 شرکت آرم
4.7
آرم وب سایت سیاره از شرکت Logo
5 آرم توسط طراحان مختلف دریافت می کنید
زمان تحویل آرم فقط 3 روز است
تغییرات و بازبینی های نامحدود
شرکت آرم را بررسی کنید
شرکت Logo کمی متفاوت از سایر سرویس های این لیست است. پس از ثبت نام ، یک خلاصه طراحی آرم بسیار دقیق را پر می کنید. سپس پنج طراح باتجربه روی لوگوی شما کار می کنند و به شما پنج ایده مختلف طراحی را می دهند که می توانید انتخاب کنید.

من در مورد تمام مفاهیمی که دریافت کردم دیوانه نبودم ، اما یکی از مواردی بود که من آن را بسیار دوست داشتم و خوشحال شدم که یاد گرفتم می توانم از نو دوباره و دوباره ویرایش کنم. این به من نشان می دهد که این شرکت به مشتری های خود اهمیت می دهد و می خواهد آنها با آرم مورد علاقه خود دور شوند.

در حالی که مطمئناً می توانید قیمت های پایین تری را در Fiverr و سایر سیستم عامل ها پیدا کنید ، من احساس کردم کیفیت و خدماتی که از The Logo Company دریافت کردم قطعاً ارزش آن را دارد. این تجربه بیشتر شبیه استخدام یک آژانس طراحی کلاسیک است ، اما بسیار ارزان تر.

اطلاعات بیشتر در مورد شرکت LOGO

از شرکت Logo دیدن کنید> بررسی شرکت Logo ما را بخوانید
# 9 Squarespace Logo Maker
4.0
آرم وب سایت سیاره ساخته شده با Squarespace Logo Maker
100٪ آرم ساز رایگان DIY
یک کتابخانه بزرگ آیکون با سبک های مختلف
رابط کاربری ساده و آسان
Squarespace Logo Maker را بررسی کنید
سازنده وب سایت Squarespace یکی از بهترین راه ها برای دستیابی سریع به یک وب سایت با ظاهری حرفه ای است ، اما این در مورد Squarespace Logo Maker چه می گوید؟ من قطعا کنجکاو شدم تا متوجه شوم.

اول از همه ، استفاده از آن فوق العاده آسان است. تنظیمات و ویژگی های زیادی برای کشف وجود ندارد و کل روند کار بسیار ساده ای است. نه تنها این ، بلکه می توانید لوگوی خود را به صورت رایگان بارگیری و استفاده کنید ، هیچ رشته ای به آن متصل نیست.

اگر فقط به یک آرم سریع برای استفاده شخصی نیاز دارید ، این می تواند Squarespace Logo Maker را به یک راه حل خوب تبدیل کند. با این حال ، اگر به یک آرم برای کسب و کار خود نیاز دارید یا به دنبال طرحی حرفه ای تر هستید که واقعاً برجسته باشد ، احتمالاً این راهی نیست. این پلتفرم گزینه های زیادی را ارائه نمی دهد و آرم ها معمولاً بسیار عمومی به نظر می رسند.

برای استفاده از سازنده لوگو نیازی به حساب Squarespace ندارید ، اما اگر کاربر Squarespace هستید ، می توانید به راحتی آرم جدید خود را در سایت Squarespace خود ادغام کنید.

اطلاعات بیشتر در مورد LOGO MAKE SQUARESPACE

از Squarespace Logo Maker دیدن کنید> بررسی Squarespace Logo Maker ما را بخوانید
# 10 LogoNerds
3.8
آرم وب سایت سیاره ایجاد شده توسط LogoNerds
طراحی لوگو حرفه ای با هزینه کم
چندین مفهوم طراحی برای انتخاب
همه بسته ها شامل بازبینی رایگان هستند
LogoNerds را بررسی کنید
هنگام خرید بسته لوگو از LogoNerds ، یک طراح چندین ایده مختلف طراحی را برای انتخاب شما ایجاد می کند. سپس می توانید هرگونه تغییر یا ویرایشی را که دوست دارید درخواست کنید. اگر تا پایان روند کار با هیچ یک از نشان های خود راضی نیستید ، بدون هیچ س questionsالی از شما حق یک قرعه کشی رایگان را دارید.

بعد از کمی رفت و برگشت ، از آرم دریافتی کاملاً راضی بودم ، اما مطمئن نیستم که آیا تصمیم دارم دوباره با LogoNerds کار کنم. ارتباط من با این شرکت کند و بسیار غیر شخصی احساس می شد ، و این مانند کار با یک شخص واقعی نبود که در تجارت من سرمایه گذاری شده بود.

یکی از خدمات جالبی که این شرکت ارائه می دهد "Logo Repair" است - اگر از قبل آرم دارید اما می خواهید آن را به روز کنید یا فایلهای برداری ایجاد کرده اید ، LogoNerds می تواند این کار را انجام دهد یا شما با قیمتی بسیار مقرون به صرفه.

بیشتر در مورد LOGONERDS

به LogoNerds مراجعه کنید> بررسی LogoNerds ما را بخوانید
شماره 11 LogoMaker
3.0
آرم وب سایت سیاره ساخته شده با LogoMaker
در عرض چند دقیقه می توانید لوگوی خود را طراحی کنید
طراحان حرفه ای موجود برای استخدام
کالاهای چاپ شده با آرم شما
LogoMaker را بررسی کنید
LogoMaker دو گزینه را ارائه می دهد: شما می توانید از مولد آنلاین آرم برای طراحی آرم خود فقط در چند مرحله ساده استفاده کنید یا مستقیماً با یک طراح حرفه ای کار کنید. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که یک خلاصه سریع را پر کنید ، و یک طراح با شما تماس خواهد گرفت تا درباره آرم شما بحث کند. واقعاً خیلی راحت تر از این نیست.

این شرکت خدمات تجاری اضافی مانند نام دامنه ، وب سایت ها و طیف وسیعی از لوازم التحریر و کالاهایی را که می توانید آرم خود را روی آن چاپ کنید ، ارائه می دهد.

اطلاعات بیشتر در مورد LOGOMAKER

از LogoM بازدید کنید

aker> بررسی LogoMaker ما را بخوانید
چگونه من بهترین و بدترین خدمات سازنده آرم را در آنجا مقایسه کردم (یا آنچه در تعطیلات تابستانی خود انجام دادم)
شوخی می کنم ، البته من یک بزرگسال هستم ، بنابراین تا یک هفته بین کریسمس و سال نو تعطیلات نمی گیرم. اما به طور جدی ، این پروژه چند ماه طول کشید و من را در موقعیت بی نظیری قرار داد: من شخصاً خدمات طراحی آرم متفاوت تری را از بیشتر مردم تجربه کرده ام.

یک بار من فقط یک پسر بودم که بیش از یک دهه وب سایت طراحی کرده و در مورد آن نیز می نوشتم. من اکنون پسری هستم که دور هم نشسته ام و فکر می کنم ، "آیا این سایه صورتی برای آرم ما به اندازه کافی حرفه ای به نظر می رسد؟" زیاد. صادقانه بگویم ، من در تمام سالهای من به عنوان یک طراح تجربه ای کاملاً مشابه آن را نداشته ام.

من محدودیت های طراحی آرم مبتنی بر هوش مصنوعی را آزمایش کرده ام و به تعدادی از طراحان مختلف آزادی خلاقیت بیشتری نسبت به آنچه می دانستند با چه کاری انجام می دهند ، داده ام. لرزید ، فانی ، و دعا کنید که جزئیات کافی را در خلاصه طرح شما قرار دهم تا احساس کنید می دانید چه کاری باید انجام دهید! و طرح را "پاپ" بیشتر کنید!

باید بگویم که کل این روند بسیار جالب بود. وظیفه آزمایش دو گروه مختلف از سازندگان آرم و خدمات طراحی به من به دو دلیل داده شد:

برای اینکه بفهمید کدام یک بهتر است ، کدام یک بدترین هستند و همه آن را برای خود بنویسید. می دانید که کل نکته این سایت است.
برنج برتر در Website Planet آرم جدیدی را خواستار شد ، بنابراین این فقط یک مجموعه بررسی نیست. این یک مسابقه است بهترین آرم برنده می شود ، و آرم جدید در اینجا در سایت سیاره خواهد بود.
در ادامه مطلب آرم برنده را مشاهده می کنید.

من با چشم و قلب کاملاً باز در این پروژه فرو رفتم ، آماده تجربه بهترین آرم هایی هستم که می توانید خیلی سریع و با بودجه دریافت کنید. در اینجا 5،000 تا 20،000 USD مارک تجاری جدید پیدا نخواهید کرد. من وقت و بودجه ای برای آن نداشتم. اینها آرم هایی هستند که می توانید با هزینه ای کمتر از 5 دلار دریافت کنید (و یک سرویس کاملاً رایگان است) و ممکن است هزینه برخی از آنها تا 400 دلار باشد.

اگر شما به یک آرم خوش ظاهر نیاز دارید که به طور کامل بانک را بشکند ، من احتمالاً خدمات مناسب شما را آزمایش کردم. اینجا ، جایی است.

روش ها
بسیار خوب ، بنابراین چگونه دقیقاً این خدمات را آزمایش کردم؟ این بسیار بستگی دارد ، زیرا هر یک کمی متفاوت است و برخی متفاوت است. در کل ، این خدمات به دو دسته اصلی تقسیم می شوند: DIY و DIFM. اینها "خودت این کار را بکن" و "این کار را برای من انجام بده"

آه ، در آنجا جایی شوخی شده است. به بچه ها نگو

DIY (خودت این کار رو کن)
اینها خدماتی است که شما در اصل آرم خود را با ابزارهای ارائه شده طراحی می کنید. این ابزارها معمولاً شامل نوعی ویرایشگر بصری (راهی برای انتخاب آیکون ها ، رنگ ها و قلم های دلخواه و تغییر طرح) ، یک کتابخانه بزرگ قدیمی از آیکون ها و / یا الگوهای آرم از پیش طراحی شده ، و گاهی اوقات برخی از هوش مصنوعی (از این پس مراجعه می شود) به عنوان هوش مصنوعی برای راحتی)

من تقریباً همه این خدمات را تقریباً به همان روش آزمایش کردم. من فقط دستورالعمل های موجود در صفحه را دنبال کردم (و این فرآیند را معمولاً روی ویدئو ضبط می کردم) ، هزینه آرم را پرداخت کردم و سپس بررسی خود را نوشتم و عوامل اصلی زیر را ارزیابی کردم:

کیفیت هوش مصنوعی در صورت وجود.
کیفیت کتابخانه آیکون / آرم.
ویرایشگر آرم چقدر پیشرفته بوده و استفاده از آن آسان بوده است.
قالب های تصویری موجود
موارد افزودنی ، مانند تصاویر در شبکه های اجتماعی ، یا توجه شخصی یک طراح واقعی.
خدمات اضافی مانند چاپ و طراحی وب.
سهولت استفاده از سایت در کل.
پشتیبانی مشتری ارائه شده توسط این سرویس.
برنامه ها / بسته های قیمت گذاری.
من برای هر سرویس سه بار با پشتیبانی تماس گرفتم و تا آنجا که می توانم گزینه های پشتیبانی مختلف را امتحان کردم ، از جمله پشتیبانی تلفنی ، پشتیبانی از طریق ایمیل ، سیستم های فروش بلیط و چت زنده. درست است ، من از منطقه راحتی خود بیرون آمدم و در واقع با مردم صحبت کردم و همه کارها را برای شما خوانندگان عزیز انجام دادم. همه چیز برای شما بود.

DIFM (این کار را برای من انجام دهید)
همانطور که از نامش پیداست ، اینها خدماتی هستند که شما شخص دیگری را برای انجام همه کارهای سنگین وزن استخدام می کنید. شما به طراحان آنچه می خواهید ، به همان اندازه که می توانید مدیریت کنید ، می گویید و آنها تمام تلاش خود را می کنند تا آن را به شما بدهند. بیشتر این سرویس ها به شما امکان می دهند یک مسابقه برگزار کنید ، یا طراحان منفرد را به دلخواه خود استخدام کنید.

به منظور دستیابی به وسیع ترین طیف ممکن از نمونه های طراحی ، هر زمان که اختیاری داشتیم مسابقات را برگزار می کردیم. ما این خدمات را بر اساس عوامل زیر ارزیابی کردیم:

اجرای مسابقه چقدر آسان بود.
کیفیت و کمیت طرح های ارسالی به مسابقات ما.
مدیریت و سازماندهی طرحهای ارسالی چقدر آسان بود.
برقراری ارتباط با طراح / طراحانی که انتخاب کردید چقدر آسان بود.
چه مدت طول می کشد تا آرم خود را دریافت کنید.
مرور پروفایل طراح و سابقه کار چقدر آسان است ، در صورتی که می خواهید یکی را به صورت جداگانه استخدام کنید.
خدمات الحاقی ، از جمله نمایش مسابقه توسط سایت ، یا داشتن تعداد "طراحان برتر" تضمین شده در مسابقه شما.
سایر خدمات ارائه شده توسط برخی از این سایت های جامعه محور ، مانند طراحی وب ، طراحی چاپ و موارد دیگر.
پشتیبانی شخصی ارائه شده توسط این سرویس.
برنامه ها / بسته های قیمت گذاری.
باز هم ، من سه درخواست پشتیبانی t کردم

https://www.websiteplanet.com/logo-design-services/

[ يکشنبه 23 خرداد 1400 ] [ 19:22 ] [ میلاد حیدری ][ بازديد : 421 ]
آخرين مطالب ارسالي
صفحات سایت
تعداد صفحات : 0

درباره سایت
آرشيو
پيوندهاي روزانه
کاربران
جستجو