صفحه اصلی انجمن سایت ثبت نام تماس با ما پست الکترونيک آرشيو نقشه سايت طراح
آمار کاربران
نام کاربری :
رمز عبور :

رمز عبور را فراموش کردم ؟
آمار مطالب
کل مطالب : 47
کل نظرات : 0

آمار بازدید
بازديد امروز : 11 نفر
بارديد ديروز : 44 نفر
بازديد هفته : 199 نفر
بازديد ماه : 1026 نفر
بازديد سال : 5195 نفر
بازديد کلي : 55184 نفر

وضیعت آنلاین
افراد آنلاین : 2 نفر
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود
چت باکس




captcha


امکانات


وقتی صحبت از پخش موسیقی می شود ، خدمات اندکی دسترسی ، جذابیت و تنوع زیادی دارند که Spotify به کاربران خود ارائه می دهد. برخی از کاربران از Spotify از اولین بار در سال 2008 استفاده کرده اند و ذائقه موسیقی آنها نیز با گذشت زمان در حال پیشرفت است. درست همانطور که صنعت موسیقی تغییر کرده است ، شنوندگان نیز همینطور هستند.

ممکن است شما از عادت های گوش دادن به موسیقی خجالت بکشید ، اما نمی شود - راهی وجود دارد که با نگه داشتن پروفایل عمومی Spotify خود تا حد امکان ناشناس ، مخفی کردن پاپ های نوجوان جمعه شب در نوجوانان خود را مخفی کنید. اگر می خواهید نام کاربری Spotify خود را تغییر دهید ، این کارهایی است که شما باید انجام دهید.

آیا می توانید نام کاربری Spotify خود را تغییر دهید؟
قبل از اینکه برای تغییر نام کاربری خود به تنظیمات Spotify بروید ، درک محدودیت ها مهم است. شما در واقع نمی توانید نام کاربری Spotify خود را تغییر دهید ، اما کاری که می توانید انجام دهید تغییر نام صفحه نمایش خود در برنامه تلفن همراه Spotify است که در ادامه در نمایه عمومی Spotify شما قابل مشاهده خواهد بود.


این تغییر به طور کلی برای حساب شما اعمال خواهد شد ، به این معنی که نام صفحه نمایش به روز شده شما در برنامه شما در برنامه دسک تاپ Spotify ، در پخش کننده Spotify و در نمایه عمومی شما که سایرین می توانند در نمایه شما ظاهر شوند ، ظاهر می شود. برای مثال این اسمی است که شما و دیگران هنگام ایجاد یک لیست پخش مشترک می توانید ببینید.

شما نمی توانید با استفاده از رابط وب یا دسک تاپ ، نام نمایشگر سفارشی اضافه کنید ، اما می توانید Spotify را به عنوان یک گزینه جایگزین به حساب Facebook خود پیوند دهید. این امر باعث می شود تا نام صفحه شما به روز شود تا از اسمی که در پروفایل Facebook استفاده می کنید استفاده کنید.

نحوه تغییر نام نمایش Spotify در Android ، iPhone یا iPad
برای تنظیم دستی نام نمایه برای Spotify خود ، باید این کار را با استفاده از برنامه تلفن همراه Spotify انجام دهید. این مراحل فقط برای کاربران استاندارد Spotify مرتبط است. اگر از برنامه Spotify for Kids استفاده می کنید ، می توانید به جای آن ، نام صفحه نمایش کودکانی را که از این برنامه استفاده می کنند ، تغییر دهید.


این مراحل برای کاربران Android ، iPhone و iPad یکسان است ، زیرا رابط Spotify در تمام سیستم عامل ها مشابه است.

برای شروع برنامه Spotify را در دستگاه تلفن همراه خود باز کنید. برای دسترسی به تنظیمات Spotify خود ، روی صفحه اصلی ضربه بزنید ، سپس روی نماد cog Settings در بالا سمت راست ضربه بزنید.

در فهرست تنظیمات ، روی نام خود در بالا ضربه بزنید ، جایی که نمایه با متن کوچکتر در زیر نام شما نمایش داده می شود.

نمایه عمومی شما در اینجا نشان داده می شود برای تغییر این گزینه روی دکمه ویرایش پروفایل در زیر نام صفحه نمایش موجود خود ضربه بزنید.

در فهرست ویرایش پروفایل ، می توانید نام نمایش و عکس نشان داده شده در نمایه عمومی خود را تغییر دهید (در همه سیستم عامل ها قابل مشاهده است). تغییرات مربوطه را ایجاد کنید ، سپس برای تأیید ، در سمت راست بالا روی ذخیره کلیک کنید.

پس از ایجاد تغییر ، به نمایه عمومی خود بازگردانده می شوید. نام نمایش به روزرسانی در اینجا قابل مشاهده خواهد بود. اگر در هر نقطه ای نیاز دارید آن را تغییر دهید ، مراحل بالا را برای این کار تکرار کنید.


هر تغییری که ایجاد کنید بلافاصله روی پروفایل شما اعمال می شود و در برنامه Spotify در تمام سیستم عامل های دیگر مشاهده می شود.

با استفاده از نام فیس بوک خود به عنوان یک نام نمایش Spotify
همانطور که اشاره کردیم ، تغییر نام صفحه نمایش Spotify در دستگاههای رومیزی ، چه از طریق برنامه دسک تاپ Spotify یا وب سایت امکان پذیر نیست. کاری که می توانید انجام دهید پیوند دادن حساب Facebook خود به Spotify با استفاده از برنامه دسک تاپ است ، که نام صفحه نمایه شما را مطابق با نام Facebook شما به روز می کند.

این روند باید در هر دو سیستم عامل Windows و Mac یکسان باشد.

برای پیوند دادن فیس بوک به حساب Spotify خود ، برنامه دسک تاپ را باز کرده و روی برگه Home در فهرست سمت چپ ضربه بزنید. از اینجا ، در سمت راست بالای نام خود (نام نمایش یا نام کاربری) کلیک کنید و از منوی کشویی روی تنظیمات کلیک کنید.

در قسمت تنظیمات ، بر روی دکمه Connect to Facebook در زیر بخش Facebook کلیک کنید.

در پنجره پاپ آپ باید وارد حساب Facebook خود شوید. نام کاربری و رمز عبور خود را در اینجا ارائه دهید ، سپس بر روی گزینه ورود به سیستم کلیک کنید.

فیس بوک از شما درخواست تأیید می کند که می خواهید حساب Spotify خود را به پروفایل Facebook خود پیوند دهید. این شامل اطلاعاتی است که از پروفایل Facebook (شامل نام و تاریخ تولد) به اشتراک گذاشته می شود. برای تأیید رضایت شما از اطلاعات به اشتراک گذاشته شده ، روی دکمه ادامه به عنوان کلیک کنید ، یا ابتدا روی ویرایش این ضربه بزنید تا اطلاعاتی را که می خواهید به اشتراک بگذارید انتخاب کنید.

اگر تصمیم دارید ویرایش هر یک از جزئیات به اشتراک گذاشته شده با Spotify را انجام دهید ، بر روی نوار لغزنده های موجود در کنار هر یک از اطلاعات ذکر شده کلیک کنید تا آنها را انتخاب نکنید ، سپس بر روی گزینه ادامه کلیک کنید تا ادامه دهید.

اطلاعات Facebook شما ، از جمله نام و تصویر نمایشگر شما ، اکنون باید در نمایه Spotify شما قابل مشاهده باشد ، و جایگزین نام صفحه نمایش قبلی شما می شود. در صورت نیاز می توانید این پیوند را بعداً حذف کنید.

برای قطع ارتباط فیس بوک از Spotify (و نام Facebook خود را از نمایه Spotify خود حذف کنید) ، روی صفحه اصلی در برنامه دسک تاپ Spotify کلیک کنید. نام خود را در بالا و راست کلیک کرده و سپس روی تنظیمات کلیک کنید. در زیر بخش Facebook ، بر روی دکمه Disconnect from Facebook کلیک کنید.

پیوند بین Spotify و فیس بوک در اینجا شکسته خواهد شد ، اما ممکن است شما نیاز به دسترسی به تنظیمات حریم خصوصی فیس بوک خود داشته باشید تا هرگونه پیوند بین Spotify و Facebook را به طور کامل حذف کنید. با حذف پیوند ، نام نمایشگر شما باید به اسمی که قبلاً توسط خودتان تنظیم شده بود (یا توسط Spotify بطور خودکار) برگردد.

اگر اتصال Spotify-Facebook را در تنظیمات حریم خصوصی Facebook خود حذف نکردید ، باید بتوانید با کلیک دوباره روی دکمه Connect From Facebook ، این پیوند را بازیابی کنید - نام نمایشگر شما باید فوراً به روز شود.

گرفتن بیشترین امتیاز از Spotify
دانستن نحوه تغییر نام کاربری Spotify تنها یکی از بسیاری از نکات و ترفندهای Spotify است که می توانید برای به دست آوردن بیشترین استفاده از خدمات از آنها استفاده کنید. Spotify چند پلتفرمی است ، بنابراین می توانید آهنگ های مشابه را در رایانه شخصی خود ، dev devil mobile بازی کنید

رایانه ها یا حتی به بلندگو هوشمند الکسا شما.

البته ، اگر حوصله توصیه های جدید موسیقی Spotify را ندارید ، خدمات جایگزین جریان وجود دارد. Apple Music یک رقیب خوب Spotify است و اگر خدمات را دوست دارید می توانید لیست های پخش لیست های Spotify خود را با سهولت به Apple Music تبدیل کنید. نکات خود را برای پخش موسیقی در نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

[ پنجشنبه 26 تير 1399 ] [ 17:26 ] [ میلاد حیدری ][ بازديد : 919 ]
آخرين مطالب ارسالي
صفحات سایت
تعداد صفحات : 0

درباره سایت
آرشيو
پيوندهاي روزانه
کاربران
جستجو