صفحه اصلی انجمن سایت ثبت نام تماس با ما پست الکترونيک آرشيو نقشه سايت طراح
آمار کاربران
نام کاربری :
رمز عبور :

رمز عبور را فراموش کردم ؟
آمار مطالب
کل مطالب : 47
کل نظرات : 0

آمار بازدید
بازديد امروز : 69 نفر
بارديد ديروز : 29 نفر
بازديد هفته : 70 نفر
بازديد ماه : 897 نفر
بازديد سال : 5066 نفر
بازديد کلي : 55055 نفر

وضیعت آنلاین
افراد آنلاین : 1 نفر
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود
چت باکس




captcha


امکانات


لوگو اولین چیزی است که هر مشتری در یک کسب و کار مشاهده می کند و طراحی لوگو همیشه دارای رتبه پایین است و به عنوان هویت چندان مهمی برای تجارت آنها در نظر گرفته نمی شود. مقاله امروز من اهمیت طراحی لوگو حرفه ای را با جزئیات توضیح می دهد ، همچنین به شما می گویم که چرا طراحی لوگو در سنگاپور 30 دلار یا کمتر هزینه ندارد.

قیمت طراحی لوگو

طراحی لوگو سنگاپور - Subraa
طراحی لوگو حرفه ای سنگاپور - Subraa
به طور دقیق تر ، و توضیح حقایق به صورت گسترده تر ، من به طراحی لوگو اشاره می کنم که با قیمت 30 دلار یا کمتر به عنوان خدمات طراحی لوگو ارزان و دیگری به عنوان خدمات طراحی حرفه ای لوگو در سنگاپور انجام می شود. در این مقاله ، شما همچنین حقایق را یاد خواهید گرفت که چرا یک طراح لوگوی مستقل خوب سنگاپور هزینه کمی دریافت نمی کند و اهمیت سرمایه گذاری در طراحی لوگو برای هویت تجاری شما چیست.

استخدام یک طراح حرفه ای لوگو یا یک طراح لوگوی مستقل خوب سنگاپوری به شما اطمینان می دهد که خروجی نهایی طراحی لوگوی شما در ارتباط با هویت برند شما منحصر به فرد خواهد بود. هزینه طراحی لوگو در سنگاپور می تواند از 100 دلار تا چند هزار دلار باشد.

فهرست مطالب
1 هزینه طراحی یک لوگو چقدر است؟
2 در واقع لوگو چیست؟
3 چه چیزی باعث می شود یک لوگوی خوب طراحی شود؟
4 انواع طراحی لوگو چیست؟
5 چه چیزی بر طراحی لوگو تأثیر می گذارد؟
5.1 سناریو شماره 1
5.2 سناریو شماره 2
6 چرا طراحی لوگوی حرفه ای متفاوت است؟
7 با پول خود چه چیزی دریافت می کنید؟
8 لوگوی نهایی ارائه شده توضیح داده شده است
طراحی لوگو نمونه کارها سنگاپور طراح لوگو سنگاپور - شروع به کار کنید

هزینه طراحی یک لوگو چقدر است؟
هزینه طراحی لوگوی حرفه ای بین 150 تا چند هزار دلار است. اما اگر شما یک کسب و کار کوچک هستید یا به دنبال طراحی لوگو با بودجه محدود هستید ، طراحی یک لوگوی خوب باید بین 150 تا 1500 دلار استرالیا هزینه داشته باشد. احتمالاً در این بودجه بهترین طراحی را خواهید داشت.

هزینه طراحی لوگو بین طراحان لوگو متفاوت است ، همیشه تفاوت بین طراحی لوگو وجود دارد که با لوگوهای 5 ، 100 ، 1000 دلار و 10000 دلار انجام می شود. طراح دیگر 50 دلار برای 1 لوگو به من گفت و این چه کار بزرگی است که از من بیشتر می گیرید؟ طراحی لوگو قیمت سنگاپور بین طراحان لوگو متفاوت است و ما می توانیم محدوده طراحی لوگو را به 3 سطح تقسیم کنیم. بسته طراحی لوگو مقرون به صرفه در سنگاپور بین 100 تا 600 دلار متغیر است. برخی از خدمات طراحی لوگو در سنگاپور تا 1300 دلار هزینه دارند که میان رده و برخی دیگر گران قیمت هستند.

تفاوت اصلی بین طرح های لوگو فرآیندی است که طراحان لوگو دنبال می کنند. هزینه طراحی مناسب لوگو زمانی 100 دلار خواهد بود که مفهوم آن را در ذهن داشته باشید و فقط می خواهید طرح را دیجیتالی کنید. طرح های لوگو را نمی توان فوراً یا در چند ساعت ایجاد کرد. ارائه خدمات طراحی لوگو در سنگاپور حداقل 2 روز به طول می انجامد تا بتوان مفاهیم اولیه طراحی را مطرح کرد ، شاید اگر یک طرح را قبلاً در اختیار داشته باشید در یک روز.

می توانید یک طراح لوگوی مستقل در نزدیکی خود استخدام کنید تا اگر با این فرآیند آشنا نیستید ، به راحتی تماس بگیرید تا یک نمای کلی از روند طراحی لوگو دریافت کنید. هنگام انتخاب طراح لوگو ، متخصصی را انتخاب کنید که بتواند لوگوی شما را بر اساس نیاز شما طراحی کند. یکبار با او ملاقات کنید تا در مورد روند کار ، میزان تجربه آنها و نحوه محاسبه هزینه ها بیشتر بدانید. می توانید از برخی طراحان لوگوی آزاد سنگاپور که سابقه اثبات شده ای دارند ، نقل قول بالاتری انتظار داشته باشید.

در واقع لوگو چیست؟
لوگو یک تشخیص فوری کوتاه از کسب و کار شما است ، این جنبه ای از هویت نام تجاری شرکت شما است و در اشکال ، اندازه ها ، فونت ها ، معانی پنهان و غیره ارائه می شود.

اگر لوگو قصد دارد در جنبه های مختلف به شما کمک کند ، پس چرا مردم طراحی لوگوی ارزان را انتخاب می کنند و خود را برای سرمایه گذاری بیشتر بر روی خدمات طراح لوگو مستقل مجبور نمی کنند. خوب ، بستگی به دیدگاه مردم دارد که چگونه می خواهند به کسب و کارشان نگاه شود.

چه چیزی باعث می شود یک لوگوی خوب طراحی شود؟
طراحی لوگو خوب ، خوب این اصطلاح فرضی است. آنچه از دیدگاه دیگران خوب تلقی می شود در نظر دیگران خوب نیست و از نظر دیگران بدتر است. بیایید یک سناریوی کلی از یک مارک معروف را برای درک بهتر در نظر بگیریم.

هنگامی که شخصی برای اولین بار لوگوی FedEx را بررسی می کند ، فقط آن را به عنوان یک لوگوی مبتنی بر تایپوگرافی می بیند و نمی تواند معنای پنهان پشت لوگو را درک کند ، اما لوگو یک معنی پنهان دارد. به فلش توجه کنید ، در واقع به سرعت و دقت FedEx اشاره دارد. همانطور که در بالا اشاره کردم ، طراحی خوب لوگو همیشه به دیدگاه افراد اشاره دارد.

طراح لوگو مستقل سنگاپور - Subraa

انواع طراحی لوگو چیست؟
طرح های لوگو را می توان بر اساس انواع زیر طبقه بندی کرد

طراحی لوگوی LetterMark
طراحی لوگو WordMark
طراحی لوگوی Pictorial Marks
طراحی لوگو چکیده
طراحی لوگوی Mascot
علامت ترکیبی
طراحی لوگوی نماد
طراحی لوگو Lettermark
طرح های لوگوی Lettermark از متن یعنی فونت ساخته شده است. آرم های علامت معمولاً مخفف نام شرکت هستند. به عنوان مثال ، نشان CNN مخفف Cable News Network است. CNN یک مثال خوب برای طراحی لوگوی Lettermark است. آرم های Lettermark برای مشتریانی که از قبل با مردم آشنا هستند مفید است.

طراحی لوگو WordMark
WordMark

طراحی لوگو نیز متنی است اما نام تجاری کامل را دارد ، لوگوی Google نمونه خوبی از طرح های لوگو WordMark است. لوگوی گوگل به دلیل فونت و ظاهر زیبا مشهور است.

طراحی لوگوی علامت تصویری
علائم تصویری فقط لوگوهایی هستند که به عنوان عناصر نشان داده شده اند. لوگوی توییتر نمونه خوبی از طراحی تصویری Mark Logo است. لوگوی اپل نیز نمونه ای از علامت تصویری است.

طراحی لوگو چکیده
طرح های لوگو انتزاعی از نوع طراحی نشانه های هندسی هستند ، لوگوی pepsi نمونه خوبی از طراحی لوگوی انتزاعی است.

طراحی لوگوی طوطی
ماسکوت ها بر اساس شخصیت ها ساخته می شوند ، وقتی دوست دارید کسب و کار شما یک تصویر دوستانه و سرگرم کننده را برای مشتریان خود نشان دهد ، می توانید طراحی لوگوی Mascot را انتخاب کنید

طراحی لوگوی ترکیبی علامت گذاری شده
طراحی لوگوی ترکیبی همانطور که از نامش پیداست ترکیبی از همه انواع طراحی لوگوی فوق است. اگر می خواهید لوگوی شما دارای تصویر باشد و بر فونت تأکید یکسانی داشته باشد ، باید طراحی لوگوی ترکیبی را انتخاب کنید.

طراحی لوگوی نشان
م institutionsسسات آموزشی ترجیح می دهند طرح لوگوی نشان را داشته باشند ، این قدیمی ترین نوع طراحی لوگو محسوب می شود زیرا تقریباً نشان دهنده نوع مهر طرح است. متن داخل نماد نحوه نمایش طرح نشان است و اگر طرحها بسیار پیچیده باشند ممکن است متن شما در چاپهای کوچکتر قابل مشاهده نباشد.

چه چیزی بر طراحی لوگو تأثیر می گذارد؟
من به عنوان طراح لوگو در سنگاپور با بیش از 12 سال تجربه در صنعت طراحی لوگو و طراحی بیش از 250 لوگو ، با سناریوهای متعددی از مشتریان روبرو شده ام که به طور معمول بر روند تأثیر می گذارد ، سعی می کنم سوالات آنها را برای مشتری خود توضیح دهم. قبل از پذیرش پروژه ها در زیر چند سناریو ارائه کرده ام که برای مرجع شما با آنها روبرو شده ام.

سناریو شماره 1
الزامات سفته بازی مشتریان یکی از عوامل اصلی است که بر خلاقیت طراح لوگو مستقل تأثیر می گذارد.

"شما ابتدا لوگو را طراحی می کنید ، اگر لوگو را دوست داشته باشم به شما پول می دهم."
"شما ماکت را انجام می دهید ، من فقط بعد از دیدن پول پرداخت می کنم"
"شما برای ملاقات با ماکت آمده اید ، سپس من تصمیم می گیرم نقل قول را قبول کنم"

سناریوی فوق هر روز برای هر طراح لوگو اتفاق می افتد ، این بسیار غیراخلاقی است. چرا فریلنسرها نیاز به صرف زمان و تلاش خود برای پروژه ای دارند که هیچگونه پرداخت تضمینی ندارد ، آنها نیز بسیار شبیه پزشکان و مربیان هستند. شما هزینه زحماتی را که برای پروژه شما خرج می کنند می پردازید. جنبه های فوق بر خلاقیت طراح لوگو تأثیر می گذارد ، بنابراین منجر به از دست دادن علاقه می شود. تعداد کمی از طراحان لوگوی مستقل ممکن است قبول کنند ، اما سبک و کیفیت با طراحان لوگو حرفه ای مطابقت ندارد.

سناریو شماره 2
هنگامی که مشتری با طراح لوگوی مستقل تماس می گیرد و طراح لوگو قیمت اولیه خود را که ممکن است 150 دلار آمریکا باشد ، ارائه می دهد ، اولین سوالی که مشتریان می پرسند این است که

"در Fiverr ، من می توانم یک لوگو برای 5 دلار دریافت کنم و چرا شما اینقدر گران هستید. بیا من به شما 30 دلار S پیشنهاد می کنم که یک لوگوی حرفه ای منحصر به فرد با تجدید نظر نامحدود برای من طراحی کنید تا من راضی باشم "
"چرا وقتی من 5 دلار دریافت می کنم 200 دلار برای لوگو پرداخت می کنم"
"من شخص دیگری را برای کار با 20 دلار آمریکا آماده دارم ، طرح 30 دلار را به من ارائه دهید ، من پروژه را به شما اهدا می کنم ، همانطور که طراحی لوگوی خلاقانه شما را دوست دارم"
"من تا زمانی که راضی نشوم به تجدیدنظرهای نامحدودی برای لوگوی خود نیاز دارم"

خوب اگر بخواهم واقعیت را بگویم ، بله در Fiverr یک لوگو طراحی شده برای 5 دلار S دریافت می کنید ، اما آیا آنها منحصر به فرد هستند؟ حرفه ای هستند؟ آیا آنها تجدید نظرهای متعددی را می پذیرند؟ آیا آنها بر اساس الزامات شما ارائه می دهند؟ آیا ارائه دهندگان خدمات آرم را فقط برای شما می فروشند یا بسیاری از آنها دارای لوگوی یکسان در رنگ های مختلف هستند؟

لوگوهایی که ارزان طراحی شده اند همیشه از جای دیگری حذف می شوند ، بیشتر نمونه کارهایی که ارائه دهندگان خدمات ارائه می دهند متعلق به دیگران است و می بینید که اکثر آنها دارای نمونه مشابه نمونه کارها هستند. من شخصاً این را زمانی تجربه کرده ام که خودم به کمک فوری نیاز داشتم.

چرا طراحی لوگوی حرفه ای متفاوت است؟
یک طراحی لوگو حرفه ای یا یک طراحی لوگو موثر باید مینیمالیستی ، مناسب و جذاب باشد. فرآیند طراحی لوگو طراحان لوگوی آزاد مستقل سنگاپور دارای یک فرآیند طراحی واقعی است که به طور معمول مراحل زیر را شامل می شود.

لوکس بلاگ

لوگو اولین چیزی است که هر مشتری در یک کسب و کار مشاهده می کند و طراحی لوگو همیشه دارای رتبه پایین است و به عنوان هویت چندان مهمی برای تجارت آنها در نظر گرفته نمی شود. مقاله امروز من اهمیت طراحی لوگو حرفه ای را با جزئیات توضیح می دهد ، همچنین به شما می گویم که چرا طراحی لوگو در سنگاپور 30 دلار یا کمتر هزینه ندارد.

قیمت طراحی لوگو

طراحی لوگو سنگاپور - Subraa
طراحی لوگو حرفه ای سنگاپور - Subraa
به طور دقیق تر ، و توضیح حقایق به صورت گسترده تر ، من به طراحی لوگو اشاره می کنم که با قیمت 30 دلار یا کمتر به عنوان خدمات طراحی لوگو ارزان و دیگری به عنوان خدمات طراحی حرفه ای لوگو در سنگاپور انجام می شود. در این مقاله ، شما همچنین حقایق را یاد خواهید گرفت که چرا یک طراح لوگوی مستقل خوب سنگاپور هزینه کمی دریافت نمی کند و اهمیت سرمایه گذاری در طراحی لوگو برای هویت تجاری شما چیست.

استخدام یک طراح حرفه ای لوگو یا یک طراح لوگوی مستقل خوب سنگاپوری به شما اطمینان می دهد که خروجی نهایی طراحی لوگوی شما در ارتباط با هویت برند شما منحصر به فرد خواهد بود. هزینه طراحی لوگو در سنگاپور می تواند از 100 دلار تا چند هزار دلار باشد.

فهرست مطالب
1 هزینه طراحی یک لوگو چقدر است؟
2 در واقع لوگو چیست؟
3 چه چیزی باعث می شود یک لوگوی خوب طراحی شود؟
4 انواع طراحی لوگو چیست؟
5 چه چیزی بر طراحی لوگو تأثیر می گذارد؟
5.1 سناریو شماره 1
5.2 سناریو شماره 2
6 چرا طراحی لوگوی حرفه ای متفاوت است؟
7 با پول خود چه چیزی دریافت می کنید؟
8 لوگوی نهایی ارائه شده توضیح داده شده است
طراحی لوگو نمونه کارها سنگاپور طراح لوگو سنگاپور - شروع به کار کنید

هزینه طراحی یک لوگو چقدر است؟
هزینه طراحی لوگوی حرفه ای بین 150 تا چند هزار دلار است. اما اگر شما یک کسب و کار کوچک هستید یا به دنبال طراحی لوگو با بودجه محدود هستید ، طراحی یک لوگوی خوب باید بین 150 تا 1500 دلار استرالیا هزینه داشته باشد. احتمالاً در این بودجه بهترین طراحی را خواهید داشت.

هزینه طراحی لوگو بین طراحان لوگو متفاوت است ، همیشه تفاوت بین طراحی لوگو وجود دارد که با لوگوهای 5 ، 100 ، 1000 دلار و 10000 دلار انجام می شود. طراح دیگر 50 دلار برای 1 لوگو به من گفت و این چه کار بزرگی است که از من بیشتر می گیرید؟ طراحی لوگو قیمت سنگاپور بین طراحان لوگو متفاوت است و ما می توانیم محدوده طراحی لوگو را به 3 سطح تقسیم کنیم. بسته طراحی لوگو مقرون به صرفه در سنگاپور بین 100 تا 600 دلار متغیر است. برخی از خدمات طراحی لوگو در سنگاپور تا 1300 دلار هزینه دارند که میان رده و برخی دیگر گران قیمت هستند.

تفاوت اصلی بین طرح های لوگو فرآیندی است که طراحان لوگو دنبال می کنند. هزینه طراحی مناسب لوگو زمانی 100 دلار خواهد بود که مفهوم آن را در ذهن داشته باشید و فقط می خواهید طرح را دیجیتالی کنید. طرح های لوگو را نمی توان فوراً یا در چند ساعت ایجاد کرد. ارائه خدمات طراحی لوگو در سنگاپور حداقل 2 روز به طول می انجامد تا بتوان مفاهیم اولیه طراحی را مطرح کرد ، شاید اگر یک طرح را قبلاً در اختیار داشته باشید در یک روز.

می توانید یک طراح لوگوی مستقل در نزدیکی خود استخدام کنید تا اگر با این فرآیند آشنا نیستید ، به راحتی تماس بگیرید تا یک نمای کلی از روند طراحی لوگو دریافت کنید. هنگام انتخاب طراح لوگو ، متخصصی را انتخاب کنید که بتواند لوگوی شما را بر اساس نیاز شما طراحی کند. یکبار با او ملاقات کنید تا در مورد روند کار ، میزان تجربه آنها و نحوه محاسبه هزینه ها بیشتر بدانید. می توانید از برخی طراحان لوگوی آزاد سنگاپور که سابقه اثبات شده ای دارند ، نقل قول بالاتری انتظار داشته باشید.

در واقع لوگو چیست؟
لوگو یک تشخیص فوری کوتاه از کسب و کار شما است ، این جنبه ای از هویت نام تجاری شرکت شما است و در اشکال ، اندازه ها ، فونت ها ، معانی پنهان و غیره ارائه می شود.

اگر لوگو قصد دارد در جنبه های مختلف به شما کمک کند ، پس چرا مردم طراحی لوگوی ارزان را انتخاب می کنند و خود را برای سرمایه گذاری بیشتر بر روی خدمات طراح لوگو مستقل مجبور نمی کنند. خوب ، بستگی به دیدگاه مردم دارد که چگونه می خواهند به کسب و کارشان نگاه شود.

چه چیزی باعث می شود یک لوگوی خوب طراحی شود؟
طراحی لوگو خوب ، خوب این اصطلاح فرضی است. آنچه از دیدگاه دیگران خوب تلقی می شود در نظر دیگران خوب نیست و از نظر دیگران بدتر است. بیایید یک سناریوی کلی از یک مارک معروف را برای درک بهتر در نظر بگیریم.

هنگامی که شخصی برای اولین بار لوگوی FedEx را بررسی می کند ، فقط آن را به عنوان یک لوگوی مبتنی بر تایپوگرافی می بیند و نمی تواند معنای پنهان پشت لوگو را درک کند ، اما لوگو یک معنی پنهان دارد. به فلش توجه کنید ، در واقع به سرعت و دقت FedEx اشاره دارد. همانطور که در بالا اشاره کردم ، طراحی خوب لوگو همیشه به دیدگاه افراد اشاره دارد.

طراح لوگو مستقل سنگاپور - Subraa

انواع طراحی لوگو چیست؟
طرح های لوگو را می توان بر اساس انواع زیر طبقه بندی کرد

طراحی لوگوی LetterMark
طراحی لوگو WordMark
طراحی لوگوی Pictorial Marks
طراحی لوگو چکیده
طراحی لوگوی Mascot
علامت ترکیبی
طراحی لوگوی نماد
طراحی لوگو Lettermark
طرح های لوگوی Lettermark از متن یعنی فونت ساخته شده است. آرم های علامت معمولاً مخفف نام شرکت هستند. به عنوان مثال ، نشان CNN مخفف Cable News Network است. CNN یک مثال خوب برای طراحی لوگوی Lettermark است. آرم های Lettermark برای مشتریانی که از قبل با مردم آشنا هستند مفید است.

طراحی لوگو WordMark
WordMark

طراحی لوگو نیز متنی است اما نام تجاری کامل را دارد ، لوگوی Google نمونه خوبی از طرح های لوگو WordMark است. لوگوی گوگل به دلیل فونت و ظاهر زیبا مشهور است.

طراحی لوگوی علامت تصویری
علائم تصویری فقط لوگوهایی هستند که به عنوان عناصر نشان داده شده اند. لوگوی توییتر نمونه خوبی از طراحی تصویری Mark Logo است. لوگوی اپل نیز نمونه ای از علامت تصویری است.

طراحی لوگو چکیده
طرح های لوگو انتزاعی از نوع طراحی نشانه های هندسی هستند ، لوگوی pepsi نمونه خوبی از طراحی لوگوی انتزاعی است.

طراحی لوگوی طوطی
ماسکوت ها بر اساس شخصیت ها ساخته می شوند ، وقتی دوست دارید کسب و کار شما یک تصویر دوستانه و سرگرم کننده را برای مشتریان خود نشان دهد ، می توانید طراحی لوگوی Mascot را انتخاب کنید

طراحی لوگوی ترکیبی علامت گذاری شده
طراحی لوگوی ترکیبی همانطور که از نامش پیداست ترکیبی از همه انواع طراحی لوگوی فوق است. اگر می خواهید لوگوی شما دارای تصویر باشد و بر فونت تأکید یکسانی داشته باشد ، باید طراحی لوگوی ترکیبی را انتخاب کنید.

طراحی لوگوی نشان
م institutionsسسات آموزشی ترجیح می دهند طرح لوگوی نشان را داشته باشند ، این قدیمی ترین نوع طراحی لوگو محسوب می شود زیرا تقریباً نشان دهنده نوع مهر طرح است. متن داخل نماد نحوه نمایش طرح نشان است و اگر طرحها بسیار پیچیده باشند ممکن است متن شما در چاپهای کوچکتر قابل مشاهده نباشد.

چه چیزی بر طراحی لوگو تأثیر می گذارد؟
من به عنوان طراح لوگو در سنگاپور با بیش از 12 سال تجربه در صنعت طراحی لوگو و طراحی بیش از 250 لوگو ، با سناریوهای متعددی از مشتریان روبرو شده ام که به طور معمول بر روند تأثیر می گذارد ، سعی می کنم سوالات آنها را برای مشتری خود توضیح دهم. قبل از پذیرش پروژه ها در زیر چند سناریو ارائه کرده ام که برای مرجع شما با آنها روبرو شده ام.

سناریو شماره 1
الزامات سفته بازی مشتریان یکی از عوامل اصلی است که بر خلاقیت طراح لوگو مستقل تأثیر می گذارد.

"شما ابتدا لوگو را طراحی می کنید ، اگر لوگو را دوست داشته باشم به شما پول می دهم."
"شما ماکت را انجام می دهید ، من فقط بعد از دیدن پول پرداخت می کنم"
"شما برای ملاقات با ماکت آمده اید ، سپس من تصمیم می گیرم نقل قول را قبول کنم"

سناریوی فوق هر روز برای هر طراح لوگو اتفاق می افتد ، این بسیار غیراخلاقی است. چرا فریلنسرها نیاز به صرف زمان و تلاش خود برای پروژه ای دارند که هیچگونه پرداخت تضمینی ندارد ، آنها نیز بسیار شبیه پزشکان و مربیان هستند. شما هزینه زحماتی را که برای پروژه شما خرج می کنند می پردازید. جنبه های فوق بر خلاقیت طراح لوگو تأثیر می گذارد ، بنابراین منجر به از دست دادن علاقه می شود. تعداد کمی از طراحان لوگوی مستقل ممکن است قبول کنند ، اما سبک و کیفیت با طراحان لوگو حرفه ای مطابقت ندارد.

سناریو شماره 2
هنگامی که مشتری با طراح لوگوی مستقل تماس می گیرد و طراح لوگو قیمت اولیه خود را که ممکن است 150 دلار آمریکا باشد ، ارائه می دهد ، اولین سوالی که مشتریان می پرسند این است که

"در Fiverr ، من می توانم یک لوگو برای 5 دلار دریافت کنم و چرا شما اینقدر گران هستید. بیا من به شما 30 دلار S پیشنهاد می کنم که یک لوگوی حرفه ای منحصر به فرد با تجدید نظر نامحدود برای من طراحی کنید تا من راضی باشم "
"چرا وقتی من 5 دلار دریافت می کنم 200 دلار برای لوگو پرداخت می کنم"
"من شخص دیگری را برای کار با 20 دلار آمریکا آماده دارم ، طرح 30 دلار را به من ارائه دهید ، من پروژه را به شما اهدا می کنم ، همانطور که طراحی لوگوی خلاقانه شما را دوست دارم"
"من تا زمانی که راضی نشوم به تجدیدنظرهای نامحدودی برای لوگوی خود نیاز دارم"

خوب اگر بخواهم واقعیت را بگویم ، بله در Fiverr یک لوگو طراحی شده برای 5 دلار S دریافت می کنید ، اما آیا آنها منحصر به فرد هستند؟ حرفه ای هستند؟ آیا آنها تجدید نظرهای متعددی را می پذیرند؟ آیا آنها بر اساس الزامات شما ارائه می دهند؟ آیا ارائه دهندگان خدمات آرم را فقط برای شما می فروشند یا بسیاری از آنها دارای لوگوی یکسان در رنگ های مختلف هستند؟

لوگوهایی که ارزان طراحی شده اند همیشه از جای دیگری حذف می شوند ، بیشتر نمونه کارهایی که ارائه دهندگان خدمات ارائه می دهند متعلق به دیگران است و می بینید که اکثر آنها دارای نمونه مشابه نمونه کارها هستند. من شخصاً این را زمانی تجربه کرده ام که خودم به کمک فوری نیاز داشتم.

چرا طراحی لوگوی حرفه ای متفاوت است؟
یک طراحی لوگو حرفه ای یا یک طراحی لوگو موثر باید مینیمالیستی ، مناسب و جذاب باشد. فرآیند طراحی لوگو طراحان لوگوی آزاد مستقل سنگاپور دارای یک فرآیند طراحی واقعی است که به طور معمول مراحل زیر را شامل می شود.

لوکس بلاگ


برچسب : قیمت لوگو , طراحی لوگو ,
[ يکشنبه 10 مرداد 1400 ] [ 13:31 ] [ میلاد حیدری ][ بازديد : 439 ]
آخرين مطالب ارسالي
صفحات سایت
تعداد صفحات : 0

درباره سایت
آرشيو
پيوندهاي روزانه
کاربران
جستجو