صفحه اصلی انجمن سایت ثبت نام تماس با ما پست الکترونيک آرشيو نقشه سايت طراح
آمار کاربران
نام کاربری :
رمز عبور :

رمز عبور را فراموش کردم ؟
آمار مطالب
کل مطالب : 47
کل نظرات : 0

آمار بازدید
بازديد امروز : 27 نفر
بارديد ديروز : 33 نفر
بازديد هفته : 139 نفر
بازديد ماه : 75 نفر
بازديد سال : 4244 نفر
بازديد کلي : 54233 نفر

وضیعت آنلاین
افراد آنلاین : 1 نفر
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود
چت باکس




captcha


امکانات


چه نوع هنری می فروشد؟
وقتی بیشتر مردم به هنر فکر می کنند ، به فکر رسانه های چاپی یا دیجیتال می افتند. این واضح ترین انتخاب است ، اما این تنها گزینه شما نیست. عکاسان ، نویسندگان و حتی نوازندگان می توانند در این کار شرکت کنند.

هنر همیشه مورد تقاضا است. همیشه کسی وجود دارد که حاضر است برای کار خوب هزینه کند.

هنرمندان و عکاسان سنتی می توانند طرح های خود را به توسعه دهندگان وب وام دهند یا هنر خود را با برنامه های تهیه منابع چاپ کنند. در همین حال ، نوازندگان می توانند کارهای خود را در زمینه خدمات پخش جریانی ، ارائه دهندگان بارگیری دیجیتال ، تهیه کنندگان و سایر موارد ارائه دهند. بدون توجه به نوع هنری که انجام می دهید ، امکانات بی پایان هستند.

چرا هنر خود را به صورت آنلاین بفروشید؟
اگر شما یک هنرمند هستید ، خلق شاهکارها کاری نیست. این یک کار عشق است. این یک روش زندگی است! فروش آنلاین آثار هنری یکی از بهترین راه های ازدواج سرگرمی و زندگی حرفه ای شماست.

علاوه بر این ، فروش آنلاین به شما امکان می دهد نمونه کارهایی بسازید که طرفداران بتوانند آن را دنبال کنند. هنر خوب به سرعت گسترش می یابد. هرچه بیشتر بفروشید ، مواجهه طبیعی شما با کار بیشتر می شود.

سرانجام ، می توانید به فروش مکرر هنر خود ادامه دهید. تا زمانی که معامله انحصاری نداشته باشید ، اینگونه نیست که به یک فروش محدود شوید. می توانید به فروش فایل های دیجیتال و چاپ متناسب با محتوای قلب خود ادامه دهید! با گذشت زمان ، کسب و کار شما مجموعه گسترده ای از کارها را برای جلب نظر شما خواهد داشت.

19. جعبه های اشتراک تصفیه شده


جعبه های اشتراک یک مکان نسبتاً جدید است که مانند آتش سوزی گسترده شده است. مانند جعبه های اشتراک مجله ، این جعبه ها نیز با دقت تنظیم می شوند تا متناسب با یک موضوع خاص باشند. اما در جعبه ها به جای مقاله و عکس ، محصولی وجود دارد.

چندین سال پیش ، بسیاری تصور می کردند که این محصولات جعبه رمز و راز یک مد است. با این حال ، آنها هنوز هم قوی هستند. برخی تخمین می زنند که ارزش بازار جعبه های اشتراک 15 میلیارد دلار یا بیشتر است! این مطمئناً بازاری است که ارزش استفاده از آن را دارد.

شروع یک کار جعبه اشتراک
شروع این نوع تجارت بصورت آنلاین آسانتر از آن است که تصور شود. چیزی که شما در اینجا می فروشید یک محصول خاص نیست. این موضوع سرپرستی است. مشتریان شما برای توانایی شما در انتخاب محصولات جالب که آنها را دوست دارند پرداخت می کنند!

لازم نیست محصولات خود را بسازید. در واقع ، اکثر جعبه های اشتراک خارج از خانه نیستند. در عوض ، می توانید محصولات موفقی را که متناسب با جایگاه شماست تهیه کنید و همه آنها را در یک بسته بسته بندی کنید.

بنابراین ، در مورد به دست آوردن محصولات چطور؟ بسیاری از متصدیان جعبه اشتراک بیشترین موفقیت را می یابند که بتوانند کالایی را با تخفیف دریافت کنند. با تعداد زیادی مشترک ، می توانید محتویات جعبه را با قیمت عمده خریداری کنید و سود خود را از کل خرید جعبه به حداکثر برسانید.

وقتی نوبت به جایگاه می رسد ، شما گزینه های زیادی برای انتخاب دارید. این صنعت هنوز بسیار جوان است ، بنابراین بازارهای دست نخورده زیادی برای امتحان وجود دارد. نکته اصلی انتخاب موضوع منسجمی است که مردم می خواهند. به عنوان مثال ، جعبه هایی وجود دارد که به زیبایی و آرایش ، نظافت ، مد ، غذاهای بین المللی و موارد دیگر اختصاص داده شده است! از جعبه های تخیل و تصفیه خود با طاقچه های سودآور که تقاضای زیادی دارند استفاده کنید.

امتیازات یک شرکت جعبه اشتراک اشتراکی
روش های زیادی برای ساختار کسب و کار شما وجود دارد. شما می توانید جعبه های کوچکتر و مقرون به صرفه بصورت ماهانه انجام دهید. مدیریت آنها آسان تر است و معمولاً مخاطبان زیادی را به خود جذب می کنند.

اگر می خواهید جعبه پردرآمدتری ایجاد کنید ، به اشتراک سه ماهه خود پایبند باشید. با جعبه های سه ماهه ، شما یک گزینه تجاری مناسب فصلی دارید. چندین ماه جعبه خود را سرپرستی کنید و فقط چند بار در سال کسب و کار خود را اداره کنید! انتخاب باشماست.

از دیگر مزایای این نوع تجارت سادگی آن است. شما محصولات خاصی را تبلیغ نمی کنید. نیازی نیست که تولیدکننده ها را در یک صف قرار دهید یا بیش از حد نگران بازاریابی فردی باشید.

به علاوه ، یافتن مشترکان یک شرط است. سایت های بازار مانند آمازون دارای خدمات جعبه اشتراک جدید هستند که به مشترکین و مشاغل ارائه می شود. آنها مدیریت لیست اشتراك شما ، انجام کارهای دوره ای صورتحساب و موارد دیگر را آسان می كنند.

20. انجام تحقیق

نمی توانید وب سایت هایی را طراحی ، نوشتن یا کدگذاری کنید؟ مشکلی نیست اجازه ندهید که مانع از کسب درآمد در اینترنت شوید. اگر چند ساعت در هفته وقت اضافی داشته باشید ، می توانید از طرف افراد دیگر یا شرکت هایی که نمی توانند وقت خود را صرف این کار کنند ، کارهای تحقیقاتی زیادی انجام دهید. بسیاری از سازمان ها و مشاغل مختلف افراد را برای تحقیق در مورد موضوعات خاص یا کمک به آنها در تحقیقات آنلاین روزمره استخدام می کنند. شما می توانی یکی از آنها باشی.

21. یک بازاریاب آنلاین شوید (makeawebsitehub)

پس از ایجاد و بهینه سازی سایت یا وبلاگ برای اهداف SEO (بهینه سازی موتور جستجو) ، بازاریابی موتور جستجو (SEM) آغاز می شود. اگر می دانید چه کاری انجام می دهید ، توانایی درآمد در این منطقه به معنای واقعی کلمه از طریق پشت بام است. یک متخصص در مدیریت جستجوگرها مسئول بازاریابی موفقیت آمیز یک وب سایت است و می تواند تبلیغ آن را به روش های مختلف انتخاب کند.

برخی از این تکنیک های تبلیغاتی ممکن است شامل بازاریابی مقاله ، نشانه گذاری اجتماعی ، ارسال پیام در انجمن ، نوشتن اطلاعیه مطبوعاتی ، ارسال سایت خود به تعدادی از موتورهای جستجو و فهرست ها و ارسال وبلاگ باشد فقط به ذکر چند. بیشتر مشاغل

برای انجام این کارها به پرسنل خودشان پول پرداخت کنید و در عوض همه وظایف SEO و SEM خود را برون سپاری کنید

22. مشاور تبلیغات فیس بوک شوید


آیا خود را در شبکه های شبکه های اجتماعی استاد می دانید؟ در این صورت ، می توانید این مهارت ها را در یک فعالیت تجاری کاملاً جدید به کار بگیرید. فیس بوک بزرگترین پلت فرم رسانه های اجتماعی در جهان است. ماهانه بیش از دو میلیارد کاربر فعال به خود می بالد!

فیس بوک مکان مناسبی برای بازاریابی محصولات و خدمات خود به طور مستقیم برای مصرف کنندگان احتمالی است. با تشکر از الگوریتم های شخصی سازی فیس بوک ، این پلتفرم با فرصت ها کامل شده است. با این حال ، بسیاری از شرکت ها تصوری از شروع کار ندارند. اینجاست که وارد می شوید.

مشاور تبلیغات فیس بوک چه کاری انجام می دهد؟
مشاوران آگهی از وظایف بازاریابی در شبکه های اجتماعی مراقبت می کنند. معمولاً آنها با تیم بازاریابی داخلی یک مارک همکاری می کنند تا اهداف ، سبک های بازاریابی و موارد دیگر را مرور کنند. از آنجا ، متخصص مسئولیت را بر عهده می گیرد و جادو می کند!

شما به عنوان یک مشاور ، مسئول اجرای تبلیغاتی هستید که جمعیت شناسی اصلی مارک را هدف قرار می دهد. این به معنای ایجاد محتوایی است که به طور خاص برای آنها تنظیم شده است. ممکن است کپی ایجاد کنید که برای جلب توجه یا پیاده سازی تصاویر منحصر به فرد ساخته شده است. به هر حال ممکن است ، وظیفه شما به عنوان مشاور است که اطمینان حاصل کنید تبلیغات درست برای کسانی که این برند سعی در جذب آنها دارد مناسب است.

online business

[ پنجشنبه 14 اسفند 1399 ] [ 0:23 ] [ میلاد حیدری ][ بازديد : 618 ]
آخرين مطالب ارسالي
صفحات سایت
تعداد صفحات : 0

درباره سایت
آرشيو
پيوندهاي روزانه
کاربران
جستجو