صفحه اصلی انجمن سایت ثبت نام تماس با ما پست الکترونيک آرشيو نقشه سايت طراح
آمار کاربران
نام کاربری :
رمز عبور :

رمز عبور را فراموش کردم ؟
آمار مطالب
کل مطالب : 47
کل نظرات : 0

آمار بازدید
بازديد امروز : 49 نفر
بارديد ديروز : 31 نفر
بازديد هفته : 50 نفر
بازديد ماه : 1797 نفر
بازديد سال : 4155 نفر
بازديد کلي : 54144 نفر

وضیعت آنلاین
افراد آنلاین : 2 نفر
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود
چت باکس




captcha


امکانات


آهن مسطح تورمالینتورمالین یک سنگ قیمتی است که روی آهن مسطح پوشانده شده است. این یکی از بهترین اتو های تخت است زیرا احتمال آسیب دیدن موهای شما کمتر است. به این دلیل که رطوبت موهای شما را به دام می اندازد ، و باعث می شود همه خوب و سالم به نظر برسند.
گرمای صفحه ثابت می ماند و به دلیل توزیع موثر گرما ، می توان از آن در دمای پایین استفاده کرد.
>> برای دیدن بررسی آهن مسطح تورمالین اینجا را کلیک کنید <<
شماره 2 اندازه صفحات را در نظر بگیریدآهن های تخت در اندازه ها و عرض های مختلفی وجود دارند. طول و ضخامت موهای شما اندازه اتوی صاف شما را تعیین می کند. اگر موهای شما کوتاه و ظریف است ، باید یک اتوی تخت بخرید که بتواند به شما در انجام بخشهای کوچکتر مو کمک کند.
اتوی تخت با صفحه ای باریک که شاید 1.5 تا 1 اینچ برای موهای شما بهتر باشد. صفحات کوچک برای ایجاد فر و همچنین حالت دادن به مناطقی که دسترسی به آنها دشوار است ، بهترین هستند. همچنین ، اتوهای تخت که بشقاب های باریکی دارند ، برای مسافرت بهترین هستند زیرا به راحتی در کیف شما جا می شوند.
برای افرادی که موهای بلند ، موج دار و ضخیم دارند ، باید یک اتو تخت با اندازه بشقاب گسترده تر خریداری کنید. این به شما کمک می کند تا در مدت زمان کوتاه تری مو بیشتری انجام دهید و در وقت بسیار زیادی صرفه جویی کنید.
شماره 3 با تنظیم گرمای انعطاف پذیر به سراغ اتوهای تخت برویداتوهای تخت با تنظیم گرمای قابل تغییر به شما امکان می دهند از محدوده حرارتی مناسب برای نوع موهای خود استفاده کنید. موهای ظریف و زیبا برای صاف شدن به گرمای کمتری نیاز دارند. از طرف دیگر ، فکر کنید موهای بلند و مجعد به تنظیم گرمای بالاتری احتیاج دارند.
گرمای زیاد ممکن است موهای شما را سریعتر صاف کند ، اما برای انواع موها مناسب نیست. برای جلوگیری از آسیب رساندن به موهای خود ، اتوی صاف با تنظیم گرمای قابل تنظیم بخرید تا بتوانید بسته به نیاز موهای خود ، در محدوده حرارت مناسب تنظیم شوید.


شکل آهن تخت
شماره 4 شکل مناسب اتوی تخت را انتخاب کنیدآهن های تخت فقط تخت نیستند. لبه های آنها به اشکال مختلف است که بر قابلیت انعطاف پذیری آنها تأثیر می گذارد. آهن های تخت لازم نیست صاف و کسل کننده باشند. اگر می خواهید کمی لمس به موهای خود اضافه کنید ، به دنبال اتوی تخت با سبک و طرح باشید. یک آهن صاف با لبه گرد در ایجاد موج بر روی موهای شما کمک می کند.
شماره 5 ویژگی های متناسب با سبک زندگی شما را بررسی کنیداتوهای تخت دارای ویژگی های بسیاری هستند. برای افرادی که موهای فر دارند ، اتوی صاف که دارای دندانهای شانه ای توکار است به تنظیم پارچه های بی نظم کمک می کند. همچنین برای خانم ها و آقایانی که موهایشان را می بندند مناسب است.
برای افرادی که احساس می کنند معمولاً وقت کافی برای آماده شدن در صبح ندارند ، اتوی صاف بی سیم برای شما بهتر کار می کند. اتوی مسطح با حرارت فوری در وقت صبح صرفه جویی می کند.
همچنین خرید اتوی تخت با قابلیت خاموش شدن خودکار نیز خوب است. این اتو تخت شما را خاموش می کند بعد از مدت زمان طولانی استفاده از آن 60-80 دقیقه بدون توقف. آهن های تخت با استفاده از گرمای زیاد اگر بدون مراقبت رها شوند می توانند باعث ایجاد آتش سوزی شوند. ویژگی خاموش شدن خودکار در آهن تخت به جلوگیری از چنین خطرات آتش سوزی کمک می کند.
شماره 6 بین قیمت و ارزش تفاوت قائل شویدخیلی محتمل است

برای راه رفتن در فروشگاه و خرید اولین اتو تخت ارزان که با آن روبرو می شوید. اتو های تخت ارزان و ارزان بهترین نیست. آنها به راحتی و با سرعت بیشتری خراب می شوند و بنابراین شما اغلب آنها را خریداری خواهید کرد.

از آن بدتر ، ممکن است بیش از حد گرم شوند و موهای شما را بسوزانند. همچنین ممکن است توزیع ناهمواری از گرما داشته باشند و بر روی موهای شما لکه های خنثی گذاشته شود.

>> برای دیدن بررسی بودجه تخت بودجه اینجا را کلیک کنید <<

به سراغ یک آهن تخت با کیفیت بروید که ماندگاری بیشتری داشته و نتایج عالی در موهای شما داشته باشد. در بیشتر موارد ، اتو های تخت با بهترین کیفیت کمی گران ترند اما ارزش یک پنی شما را دارند. شامل اتوهای تخت مانند صاف کننده های حرفه ای است.

>> برای دیدن 10 بررسی برتر حرفه ای آهن تخت اینجا را کلیک کنید <<

نتیجه
این راهنمای خرید اتو تخت به شما کمک می کند تا اتوی تخت با کیفیت و متناسب با نیازهای موی خود را خریداری کنید. همچنین خواندن نظرات آنلاین برای یک مارک خاص خوب است قبل از اینکه برای آن تصمیم بگیرید. در اینجا ما به طور مفصل برای همه مارک های آهن مسطح می نویسیم.

https://www.adorebeauty.com.au/hair/electricals/straighteners/guide/5-tips-for-choosing-a-hair-straightener-guide

http://alturl.com/eu6bo

[ پنجشنبه 20 آذر 1399 ] [ 0:35 ] [ میلاد حیدری ][ بازديد : 593 ]
آخرين مطالب ارسالي
صفحات سایت
تعداد صفحات : 0

درباره سایت
آرشيو
پيوندهاي روزانه
کاربران
جستجو